De VELDTSCHATJES in de zon, op Bokt met een BonBon: Part 6

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 12:07

Shenavallie schreef:
Citaat:
Ze doet daar alleen het gezicht, zou het wel willen met een touwtje hoor. Heb hier zo'n apparaatje met allemaal ingebouwde pincetten die ronddraaien. Des te vaker je het doet des te minder pijn en het duurt een poosje voordat het terugkomt. Toch zou permanente ontharing ookwel wat zijn. Alleen hoor ik daar ook verschillende dingen. Iemand ervaring ermee? Is een hoop geld maar alle apparatuur, hars, mesjes, ontharingscreme e.d wat in de jaren wordt uitgegeven is ook een aardig bedrag.

Harsen blijft tot nu toe de enige manier om zachte, zo niet helemaal geen haartjes meer te hebben ( en ze worden naar mate je het vaker doet ook lichter, zeg maar donshaartjes). Uiteraard moet er dan tussendoor geen scheermes meer aan te pas komen, anders worden ze weer net zo hard en donker!

ook met de epilady blijven ze langer weg en worden het geen stompels. Maar met een draadje schijnt uiteindelijke resultaat nog beter te zijn dan met harsen.
De permanente ontharing (volgens mij met lasser) is hopelijk wel echt permanent (zonder krullen).
anders wordt het wel een heeeeeeelllllle dure grap

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 12:12

Shenavallie schreef:
winnitou schreef:
Mijn vakantie uren zijn eindelijk bijgewerkt voor dit jaar, sta niet meer in de min maar heb nog ruim 4 weken. Wat een luxe! Dat heb je als je zuinig bent met verlof uren, en ik werk natuurlijk per week 3 uur meer dan in mijn contract staat dus als ik vrij neem dan gaat het van die uren af en houd ik nog genoeg verlof over om echt vakantie te nemen.

Heerlijk dat vooruitzicht! Eerst de Kerstvakantie maar eens.
Rowan gaat een dag naar zijn vader en dan heb ik een verwendag met een lavendel lichaamspakking. Ja je moet je zelf af en toe kietelen

Oh heerlijk lijkt me dat! Lekker laten vertroetelen! :z

Heb ook nog 3 bonnen liggen voor de zwaluwhoeve (arangementen voor 2 personen) en zijn al betaald, moet alleen nog zorgen voor vrije tijd en een afspraak.
En daarnaast nog 3 kaartjes voor de sauna (ook al betaald) die zijn geldig tot 31 december. Moet dus hard opschieten omdat te halen, ga waarschijnlijk vanavond, als ik het red. Even lekker ontspannen, loop al een paar dagen met een drukkend gevoel in mijn hoofd dus even een avondje reiniging en ontspannen is niet verkeerd. En denk dat ik zondagavond ook maar ga. BZV is toch afgelopen. (en Rowan is bij zijn vader)

mntj

Re: De VELDTSCHATJES in de zon, op Bokt met een BonBon: Part 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 12:17

het laseren werkt ook niet,
heb 7 behandelingen gehad bijna failliet en nog steeds haar.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 14:16

mntj schreef:
het laseren werkt ook niet,
heb 7 behandelingen gehad bijna failliet en nog steeds haar.

bedankt voor je reactie, dat hoef ik dus ook niet te doen, dan toch maar geld in gedeeltes investeren. Misschien leren hoe het met een touwtje moet, een katoenen draadje is een stuk goedkoper dan hars of een nieuwe epilady (maar mijne doet het gelukkig nog)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 14:23

krijgen we nu de advertenties onderin over ontharen, had hier liever iets van chocola zien staan

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 14:24

He
Xan,
Was ik je al eerder tegengekomen vandaag, dan heb ik de eerste keer niet in de gaten gehad waarschijnlijk.
Maar ik wil wel trakteren hoor,
rij iets voor vieren weer door Wormer en over de dijk.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 14:30

meelen schreef:
Ja, ze zei dat er alleen aan de voorkant tralies zitten.

nee hoor meelen ze kunnen juist lekker met hooft naar buiten hangen boven hun deur en achterin bij de waterbak die ze met tweeen delen kunnen ze lekker neuzen ik denk dat de paarden het echt naar hun zin krijgen in de nieuwe stallen

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 14:41

Startlijst voor zaterdag staat er op.Ik kom jullie aanmoedigen hoor,ga Bonita en Astrid voorlezen.Succes

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 14:44

ATE schreef:
meelen schreef:

nee hoor meelen ze kunnen juist lekker met hooft naar buiten hangen boven hun deur en achterin bij de waterbak die ze met tweeen delen kunnen ze lekker neuzen ik denk dat de paarden het echt naar hun zin krijgen in de nieuwe stallen

Dat denk ik ook wel als ik dat zo zie,hopelijk kom je lekker aan de zijkant kunnen ze nog op het erf kijken anders kijken ze maar naar het stro de hele tijd. ;) Klonk veelbelovend wat Grardus allemaal vertelde vanmorgen over de binnenbak die besteld is en daarna gaat hij het erf egaliseren en verharden opnieuw.Netjes hoor...zal wel mooi worden.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 14:48

Net nog ff bij de concurrent geweest.Nobiliskransen gekocht voor bij mijn erker buiten met Gaulteria erin(rode bessen plantje) op 2 grote bloempotten naast mijn bankje.Heb al boompje en acc.gezellig staan op me tafeltje buiten met lichtjes nu de boompjes naast de voordeur nog lichtjes erin.morgen de dakgoot en erker met lichtjes versieren.kon natuurlijk me tijdklokken niet meer vinden maar 2 nieuwe gekocht bij de gamma is goedkoper dan bij het tuincentrum,had geen zin om naar de action te gaan.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 14:59

ATE schreef:
meelen schreef:

Zijn de zijkanten niet dicht dan?

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 15:01

Ik vond het ook erg mooi worden hoor (toen ik er weer eens was haha).
Het word nog wel eens wat daar bij Veldt.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 15:04

Nicole1995 schreef:
Net nog ff bij de concurrent geweest.Nobiliskransen gekocht voor bij mijn erker buiten met Gaulteria erin(rode bessen plantje) op 2 grote bloempotten naast mijn bankje.Heb al boompje en acc.gezellig staan op me tafeltje buiten met lichtjes nu de boompjes naast de voordeur nog lichtjes erin.morgen de dakgoot en erker met lichtjes versieren.kon natuurlijk me tijdklokken niet meer vinden maar 2 nieuwe gekocht bij de gamma is goedkoper dan bij het tuincentrum,had geen zin om naar de action te gaan.

Gezellie hoor Linde, zie het wel een beetje voor me. Je hebt er ook echt een huisje voor.
Je gaat toch zeker niet zelf aan de dakgoot hangen hé?!
Ik ga zo aan mijn giga-kerststuk beginnen, de rest van de versieringen volgen dan vanzelf wel.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 15:20

meelen schreef:
ATE schreef:

Zijn de zijkanten niet dicht dan?

jawel maar achterin moeten ze de drink bak delen dus daar een opening van een cm of 40

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 15:21

ik ga waarschijnlijk morgen al verhuizen met ate is wel beetje lastig voor mezelf ivm kastje maar anders gaan eerst de manege pony s erin en dan wij nu kan ik nieuw beginnen

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 15:21

ik ga ff uurtje op ate hobbelen tot laterssssssssssssssssssssssssssssss

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-09 15:41

Ik geloof dat ik aardig wat bij te lezen heb. Ga ik zo doen :j .

Ik heb net m'n zadel mee gegeven om te passen. Geld heb ik al ontvangen (€100,- meer als waar ik hem afgelopen zaterdag voor verkocht zou hebben als die had gepast). Heb wel de afspraak dat als hij niet past, ze hem terug brengen en ze hun geld terug krijgen. DUS....helpen jullie even mee duimen dat hij past???? Degene is al 3 maanden opzoek naar een zadel, en niks past....dus afwachten maar.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-09 15:43

Nicole1995 schreef:
Morgen priveles,mis het wel dat ik niet naar stal kon...eindelijk morgen weer naar me paardje.

Wat mis je dat dan he, als je even niet heen kan. Lekker gereden vanmorgen?

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-09 15:44

Shenavallie schreef:
Nou, ik durf het nog niet al te hard te roepen, maar volgens mij gaat het gebeuren: Wesley wil morgen alweer(!) op Maisie rijden! Hoe vind je die? :D

Leuk!!! Ben benieuwd hoe het is gegaan :j .

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-09 15:45

winnitou schreef:
Ben vandaag zelfs twee keer op de manege geweest.
eerst voor het werk om ogen van Nap te zalfen en na mijn werk om vijf om het nogmaals te doen (ik rij toch langs de manege naar huis en Rowan zou om half zes thuisgebracht worden).

Zit er al een beetje verbetering in de ogen?

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-09 15:46

meelen schreef:
@Liquita, ik heb er geen verstand van, maar toen wij met Nado bij de kliniek waren zei die man dat een bontje onder je zadel zinloos is. Hoe hij dat nou precies verwoordde weet ik niet meer zo. Sanne ligt al in bedje, dus die kan ik het nu niet vragen.
Maar ik ga wel even voor je navragen.

Klopt, als het zadel goed past is een bontje zinloos.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-09 15:47

winnitou schreef:
Morgen krijg ik alweer de laatste van de drie injecties in mijn knie. Ben benieuwd of het dit keer weer werkt.

En...hoe is het gegeaan?

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-09 15:51

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-09 15:57

Shenavallie schreef:
LIQUITA schreef:
Net heel even gereden. Gisteren was First tijdens het oefenen voor de kür erg vervelend. Niet zo gek als hij de hele week een beetje los of aan de longe mag lopen. Dus ik had bedacht om deze week toch iets meer te gaan rijden zodat het zondag een beetje beter zou gaan. Vandaag was First weer zo dwars. Nu denk ik dat Sandra haar zadel ook niet echt goed ligt op First. Als ik op het zadel zit en ik doe mijn hand bij de schoft onder het zadel, zit er erg weinig ruimte en als ik een beetje naar 1 kant "hang" dan zitten mijn vingers klem. Dus ben er maar af gegaan. Wil zondag nog wel 1 x gebruik maken van het zadel voor de kür op muziek. Kan toch moeilijk de andere laten zitten. Dan maar met een dik sjabrak en een bontje. Bontje had ik vandaag niet en dat moest eigenlijk wel. Ik had een heel dikke pad mee, dus dacht dat het wel dik genoeg zou zijn :o . Dan ga ik vanaf zondag maar echt alleen longeren en nog eens longeren. Het is niet anders. Erna heeft het ook overleeft, dus zal het mij ook wel lukken, toch? := .

En anders toch een barebackpad lenen....? ;)

Toevallig zat ik daar laatst aan de denken toen ik Nadine er mee zag rijden. Zou wel goed voor mij zijn, hihihi.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-09 15:59

Nicole1995 schreef:
Dat denk ik ook wel als ik dat zo zie,hopelijk kom je lekker aan de zijkant kunnen ze nog op het erf kijken anders kijken ze maar naar het stro de hele tijd. ;) Klonk veelbelovend wat Grardus allemaal vertelde vanmorgen over de binnenbak die besteld is en daarna gaat hij het erf egaliseren en verharden opnieuw.Netjes hoor...zal wel mooi worden.

*\o/*