Shenavallie schreef:Citaat:Ze doet daar alleen het gezicht, zou het wel willen met een touwtje hoor. Heb hier zo'n apparaatje met allemaal ingebouwde pincetten die ronddraaien. Des te vaker je het doet des te minder pijn en het duurt een poosje voordat het terugkomt. Toch zou permanente ontharing ookwel wat zijn. Alleen hoor ik daar ook verschillende dingen. Iemand ervaring ermee? Is een hoop geld maar alle apparatuur, hars, mesjes, ontharingscreme e.d wat in de jaren wordt uitgegeven is ook een aardig bedrag.
Harsen blijft tot nu toe de enige manier om zachte, zo niet helemaal geen haartjes meer te hebben ( en ze worden naar mate je het vaker doet ook lichter, zeg maar donshaartjes). Uiteraard moet er dan tussendoor geen scheermes meer aan te pas komen, anders worden ze weer net zo hard en donker!
ook met de epilady blijven ze langer weg en worden het geen stompels. Maar met een draadje schijnt uiteindelijke resultaat nog beter te zijn dan met harsen.
De permanente ontharing (volgens mij met lasser) is hopelijk wel echt permanent (zonder krullen).
anders wordt het wel een heeeeeeelllllle dure grap

Klonk veelbelovend wat Grardus allemaal vertelde vanmorgen over de binnenbak die besteld is en daarna gaat hij het erf egaliseren en verharden opnieuw.Netjes hoor...zal wel mooi worden. 
.
. Dan ga ik vanaf zondag maar echt alleen longeren en nog eens longeren. Het is niet anders. Erna heeft het ook overleeft, dus zal het mij ook wel lukken, toch?
.