Starnmeer Westernbokkerstopic deel 2!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 15:55

Waarom? Zie bovenstaande foto, daar kom ik het liefste. :-) Ik geniet al een poos niet meer van het rijden en ik wil ze dolgraag weer thuis hebben, hier staan ze 5 minuten mijn huis af en nog minder minuten van het duin af. Een vriend van m'n ouders heeft een kleinschalige pensionstal waar nog 3 meiden met hun paarden staan, als ik wil kan ik ze de hele middag buiten zetten en ze krijgen beide een big ass binnenstal met uitzicht. ^^

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 16:14

DAT lijkt me duidelijk Suus :Y). Wat heerlijk voor jou en wat heerlijk voor je pony's! We zullen jullie missen, maar ik begrijp dat we heerlijke buitenritten bij jou kunnen maken dus we komen gewoon langs :D !!

Authentic

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 16:20

Tuurlijk altijd welkom hierzo hoor voor een lekker ritje. :-)

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 16:21

*\o/* *\o/* *\o/*

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 16:32

Je hebt gelijk Suus! veel plezier daar!

chexgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 17:22

@ authentic, jammer dat je weggaat! Maar je krijgt er idd wel een hele mooi omgeving voor terug en lekker dichtbij het strand.

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 17:29

over een jaar nog mooier in Castricum! Dan woon ik er namelijk ook! mwuahaha

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 19:17

Jammer dat je weg gaat Suus, maar begrijpelijk.

Zo, vanmorgen vroeg uit de veren om mee te gaan naar Marienheem, was alweer een hele tijd geleden dat ik daar was geweest. Het was leuk, al met al toch een lange dag.

Lara, je was snel weg, en ik zal met mijn hoofd bij de hoofdstellen die ik aan het vetten was, had jou en je vader nog willen bedanken dat ik mee mocht rijden, ik vond het echt heel gezellig!

Lara en Anne, jullie hebben een paar beauty's van paarden, en de plaatsen waren dik verdiend! Als het lukt wil ik eind Oktober ook mee naar de Quarter NK....

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-10 19:25

San1978 schreef:
Getver wat een narigheid heb je met dat ouwe bessie Annie. Ik hoop maar dat het snel beter met hem gaat :(:).

Ben jij donderdagavond op stal trouwens?

Ik hoop ook dat het snel beter gaat, hij had vanmiddag al dunnere benen, maar wilde nog niet zijn stal uit.
En ja: donderdagavond ben ik er!

Kimmie_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 20:06

Even een berichtje hoor:
Alles ging goed! Vanmorgen liepen de paardjes zo de trailer op! Zonder blikken of blozen!! Zijn alleen zeiknat aangekomen (tsja achteraf best wel gek met slicker op en het zeiltje dicht en de raampjes vergeten open te zetten, vast door de zenuwen). Drooggestapt in de voorpiste, even wennen, gauw weer terug naar het groomteam. Omkleden, paardjes opknappen en gauw weer terug. Pff waren we bijna aan de beurt!! Nog even lopen in de voorpiste en de pret kon beginnen!!
Maar wat een gedoe met 2 juryleden, snapte er niks van haha. Ben op een gegeven moment ergens gaan staan waar ik ze beide goed kon zien en zij mijn knappe poown.
Ivy stond 2 plekken voor mij en voor me nog een paard en die waren beide aan het draaien!! Kimmy stond vrij goed en stil totdat de jury kwam natuurlijk!! Oren naar achteren van joh moet dit nou echt!
En toen hup vakje opschuiven en de uitreikingen afwachten.
Spannend hoor! Eerst jurylid, geen 4! geen 3 (dat was anne, dan zal ik wel 2 zijn), geen 2!! (WHAAAA DAT MEEN JE NIET!!!) ja 1e!!!
Tweede jurylid geen 4! ja nummero 3!!! (yes geen laatste!!!) 2 ANNE!!!!
Laatste uitreiking met de medaille dingen (deze kon ik zelf niet plaatsen maar vond allang best haha) 3 ANNE en IVY!!! 2 IKKE en KIMMY!!!!
Kortom een geslaagde dag!! Bedankt allemaal voor het helpen, de support en het duimen en alle andere dingen die gedaan zijn voor ons!!!

Trudy geeft niet is al goed! We waren het beide zat en de auto stond klaar, heb nog gezwaaid en vond het allemaal wel goed! Kapot was/ben ik!!

Suus jammer dat je weggaat maar denk inderdaad het beste voor jou!! En zeker voor Gucci, vond haar echt wel beetje zielig de laatste maanden :$.

IJpje: Hoop dat het gauw beter gaat met Gabor. Arm paard, vanmiddag even gekeken bij hem.

Mayo: Nee doe niet mee aan de freestyle vind beetje te kort op elkaar om iets te verzinnen en te oefenen. Wil even ontstressen.

Pfff nog meer??? Zoveel gezegd ineens haha. Zo is het weekjes stil en zo is iedereen online hihi. Gezellig hoor haha.

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 07:50

Wat een gezelligheid hier weer! Laar, heerlijk om jullie verhaal te lezen. Wat een giller dat ze uitgerekend bij de jury haar oortjes naar achter legde haha, maar het heeft gelukkig geen invloed gehad op de uitslag gelukkig! Nu idd maar lekker nagenieten en idd even ontstressen. Ben je vandaag ook nog vrij?

Mayo, ik doe mee met de freestyle, maar verwacht geen spectaculaire proef hoor! Ik ga niet hard en changeren doen we ook maar niet :-) maar we doen wel mee voor de fun :-)!

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-10 08:58

San1978 schreef:
Mayo, ik doe mee met de freestyle, maar verwacht geen spectaculaire proef hoor! Ik ga niet hard en changeren doen we ook maar niet :-) maar we doen wel mee voor de fun :-)!

Oh, was je dat aan het onderdrukken afgelopen zondag???? ;) :D

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 09:05

Ik hoorde dat je hard ging ja San! straaljager Storm?

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 09:12

Yup, ook mijn pony kan schrikken en er heel hard vandoor rennen. Wie had dat nou ooit kunnen bedenken _O-.

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 09:25

hehe... grapjassen zijn het!

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 09:27

San dan moeten we toch samen gaan, Billy heeft ook een nieuw knopje...alleen maar heel erg hard gaan!
Pffff ze gaat toch nog maar even full time in training deze maand!

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 09:37

Die pony van jou heeft gewoon wat in te halen van de afgelopen maanden haha!! Hoe kan dat nou zo ineens?

@IJp: Wil je je staartzakken voor me meenemen donderdag? = cadeautje voor mijn vriendinnetje haar nieuwe poown

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-10 12:36

@ Sandra: ik zal ze meenemen, zie je in ieder geval donderdag!

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 13:31

@san, geen idee hoe het ineens kan. Denk de peuterpubertijd die even opsteekt :)
Maar Kim gaat de knopjes er op zetten, hopelijk ook het knopje "pleasure" zodat ik mijn debuut in de wran kan maken :D

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 13:34

Ach, zoals Eef gisteren al zei: t knopje zit er wel op... 't zit alleen even vastgeroest _O-

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 13:35

@Lara en Anne: GEFELICITEERD DAMES!! Wat een mooie placeringen zeg +:)+

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 14:47

dat is waar, beetje cola helpt goed tegen roest toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 15:15

@Suus: Heb je ook al op stal gesproken maar vind het echt onwijs jammer dat jullie weggaan. Maar als je daadwerkelijk veel meer geniet van het buitenrijden en de bak gewoon niet leuk meer vind begrijp ik je keuze zeker hoor :j Reken maar dat we vaak op bezoek komen met de trailers, dan hebben we binnenkort eindelijk onze enige echte eigen duingids!!! :D

@Lara en Anne: Jullie poowns zijn echt geweldig! Van harte gefeliciteerd met jullie prijzen, wat zullen jullie trots zijn!

@Marjolijn en San: Hahaha jeetje dat had ik nou niet verwacht van jullie poowns :') Misschien dat ze elkaar een beetje hebben aangestoken?

Over debuut in de WRAN gesproken, wie gaat zich eigenlijk allemaal inschrijven voor 7 november? En voor welke onderdelen?

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 15:24

Ik mag helaas niet meedoen want Storm is nog geen 4 ;(, volgend jaar ben ik wel van de partij!

Ik begreep dat Thomas mee doet!

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-10 17:47

En Deley met Chex.