Ik had vorig jaar ook niet zo'n leuke klas, in de 2e waren die mensen heel leuk maar in de 3e begon je je steeds meer aan elkaar te irriteren. Volgend jaar ga je lekker naar de bovenbouw en zit je toch bij iedereen (clusters enzo). Ga dit jaartje anders gewoon nog even door, we zijn al bijna op de helft! En tja, wat is nou 1 jaar op een mensen leven?
Wij hebben een mentor klas; 15 mensen ofso (zit alles door elkaar, EM, CM, NG, NT). Dan hebben we een standaar vakken klas, V4D. Is ook van alles door elkaar, EM, CM, NG, NT. En dan heb je nog je profiel vakken en zo, en dan zit je weer bij andere mensen uit V4A, V4B, V4C, V4X, V4Y, V4Z
_Irene11_
Geplaatst: 20-11-09 14:55
Ik heb wel goed gelezen hoor.
_BLOEMPOTJE schreef:
of als je bedoelt dat havo en vwo bij elkaar les hebben, ja alleen bij duits&frans volgens mij... en keuze-uren
Ik heb een tijdje les gehad met Gipsy. Ik denk iets van 4/5 maanden. Maar de manier van lesgeven past niet bij me en ik voel me er niet goed bij. Dus toen ben ik gestopt met lessen. En dat is nu eigenlijk de reden. 2 verschillende rijstijlen door elkaar heen is gewoon niet goed voor een paard, zeker niet voor een jong paard. Dus vandaar..
Het is ff klote en het valt zwaar.. Maar dit is het beste voor hem..