Ahtnamas schreef:@ Mel... jij staat er trouwens helemaal niet slecht voor met springwedstrijden! Je hebt gewoon 21 punten! 30 is het meeste dat je kan hebben!
Ohjaa?
Volgens mij heb ik veel minder.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Ahtnamas schreef:@ Mel... jij staat er trouwens helemaal niet slecht voor met springwedstrijden! Je hebt gewoon 21 punten! 30 is het meeste dat je kan hebben!
G1ovanna schreef:hellowa iedereen.,!
jeeetje vandaga hele dag gewerkt en morgen weer pff denk ff ontspannen kijken naar de spring foto's ( kan ze niet vinden heeft iemand die link voor me) en ff lezen... naah Giovanna begon met lezen en wat krijg giovanna te lezen... juist SCHEREN dames toch(A)
haha maarr goeddd.. verders iemand nog wat beleefd? en heeft iemand die link van de spring foto's voor mij * knipper heel lief met me wimpers*

Ahtnamas schreef:Melanie_B schreef:Heeel erg mooi
Maar hij deed niets verkeerd, en het ligt er aan of je hem vertrouwd, vind ik beetje raar zinnetje
Want ik vertruow hem ook dondersgoed, en vorige week ging die me toch 3 keer gek doen en bokken!
Ik denk dat ze gewoon bedoeld dat je op Victor zelfverzekerd moet zitten en dat hij anders eerder vervelend gaat doen. Maar dat hangt natuurlijk ook van zijn humeur af!
Maar ik heb er zelf geen ervaring mee dus zou neit weten hoe victor rijd
Melanie_B schreef:Ahtnamas schreef:@ Mel... jij staat er trouwens helemaal niet slecht voor met springwedstrijden! Je hebt gewoon 21 punten! 30 is het meeste dat je kan hebben!
Ohjaa?
Volgens mij heb ik veel minder.

Melanie_B schreef:Oke, nou netjes toch voor mij & Worlino
Volgend jaar worden het er meer !
Ahtnamas schreef:Melanie_B schreef:Oke, nou netjes toch voor mij & Worlino
Volgend jaar worden het er meer !
Hey hey Nick niet vergeten he! Die dertien punten heb je met haar gehaald
?
Astor schreef:Ohja Melanie, ik heb toch wel goed nieuws voor jou
Er komt waarschijnlijk een dierenarts naar Nicky kijken !!

Melanie_B schreef:Astor schreef:Ohja Melanie, ik heb toch wel goed nieuws voor jou
Er komt waarschijnlijk een dierenarts naar Nicky kijken !!
Misschien brengt dat wel niet goed nieuws.![]()
Wanneer komt ie?????????????
En wie zei dat??
Gaat ze achteruit??

Citaat:Wat een vragen allemaal haha!
Sabrina vertelde het me
Ook omdat Nicky natuurlijk een goed paard is voor de manege en Frans haar niet zomaar weg doet.
En hij niet zo even een paard naar de wei of dierenarts brengt.
Maar het leek beter te gaan met haar vertelde ze alleen toen zag ze haar later in de wei en toen zag ze niet veel verbetering helaas..
Broccoli schreef:Heeft er iemand een knuffel voor mij?
![]()
![]()

Astor schreef:Melanie_B schreef:Heeel erg mooi
Maar hij deed niets verkeerd, en het ligt er aan of je hem vertrouwd, vind ik beetje raar zinnetje
Want ik vertruow hem ook dondersgoed, en vorige week ging die me toch 3 keer gek doen en bokken!
Dat is bedoel voor de mensen die hem niet vertrouwen, want kirsten vertelde me dat ze hem niet vertrouwd?
En ik vertrouw hem wel en hij heeft niks verkeerd gedaan. En dat hij bij jou raar deed is gewoon pech hebben denk ik
Ahtnamas schreef:Melanie_B schreef:Heeel erg mooi
Ik denk dat ze gewoon bedoeld dat je op Victor zelfverzekerd moet zitten en dat hij anders eerder vervelend gaat doen. Maar dat hangt natuurlijk ook van zijn humeur af!
Maar ik heb er zelf geen ervaring mee dus zou neit weten hoe victor rijd