Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
ATE schreef:LEUK, gaan jullie ze dan zelf houden?gister heeft de hond van erna ff mijn hond gedekt morgen mag hij nog een keer hopelijk hebbben we over 65 dagen puppies de meiden hebben er al zin in en zijn al druk met namen hihihihihih
LIQUITA schreef:ATE schreef:LEUK, gaan jullie ze dan zelf houden?gister heeft de hond van erna ff mijn hond gedekt morgen mag hij nog een keer hopelijk hebbben we over 65 dagen puppies de meiden hebben er al zin in en zijn al druk met namen hihihihihih

) ATE schreef:Nicole1995 schreef:Wat zielig als ik dat allemaal lees van Kanu.Om 4 uur ging die winkel open en ze stonden al om half 3 voor de deur.Wat een gekte niet?
dus je heb geen broek ?
LIQUITA schreef:Nicole1995 schreef:Sandra en ik gaan morgen heen, ben zeer benieuwdOm 4 uur ging die winkel open en ze stonden al om half 3 voor de deur.Wat een gekte niet?.
LIQUITA schreef:Nicole1995 schreef:Sandra en ik gaan morgen heen, ben zeer benieuwdOm 4 uur ging die winkel open en ze stonden al om half 3 voor de deur.Wat een gekte niet?.
Nicole1995 schreef:Je kan heerlijk shoppen hoor,neem je portemonee maar mee
ATE schreef:Die rijbroeken voor €1,00 zijn voor de 1e 250 klanten. Wij zullen vast te laat zijn, heb straks eerst privéles. Maar....je weet maar nooit, ik hou het in gedachteik heb maat 42 hahaahahahhha
.
, ik hoop echt dat het mee valt. Latersssss
meelen schreef:Welke hond ATE?
Wel schattig hoor een nestje puppy's
(maar ik hoef er geen)
Nicole1995 schreef:LIQUITA schreef:
Sandra en ik gaan morgen heen, ben zeer benieuwd.
Je kan heerlijk shoppen hoor,neem je portemonee maar mee

ATE schreef:er is vandaag trouwens ook een nieuw manege paard gekomen als ik goed heb heet ze eva

LIQUITA schreef:Sandra en ik gaan morgen heen, ben zeer benieuwd.
Nicole1995 schreef:Je kan heerlijk shoppen hoor,neem je portemonee maar mee
ATE schreef:heb je nog iets leuk gekocht ?

LIQUITA schreef:Ik ga nu naar de manege. Hoorde gisteravond dat Mavantos kreupel is, ik hoop echt dat het mee valt. Latersssss
xan schreef:LIQUITA schreef:Ik ga nu naar de manege. Hoorde gisteravond dat Mavantos kreupel is, ik hoop echt dat het mee valt. Latersssss
Ik zag en hoorde dat gister ook, hoe is het nu met hem ????

incognito schreef:Even een vraagje wat hadden we ook al weer
voor tijd afgesproken voor zondag.
Was het half 8 op de manege en 8 uur beginnen met oefenen?
kan iemand me het even laten weten, dan kan ik het Paul doorgeven.
Dank.
incognito schreef:Even een vraagje wat hadden we ook al weer
Dank.
. Misschien tot vanavond
. ATE schreef:incognito schreef:Even een vraagje wat hadden we ook al weer
Dank.
p.s had je geen slaap ??? ik zie hoe laat het was dat je bericht schreef![]()
![]()

meelen schreef:Wie lag er vanochtend te water bij Veldt?
meelen schreef:Wie lag er vanochtend te water bij Veldt?