Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Rytm schreef:Een paard staakt nooit uit vervelend zijn volgens mij. Alleen wordt vaak niet gezien dat de fout bij de ruiter ligt en krijgt het paard een naam.
Ik zeg niet dat dat zo is bij jou hoor Maartje, maar gewoon algemeen.
Die paarden krijgen wij hier zo vaak. "Hij staakt" of "hij steigert" of "hij doet vervelend". En dan zie je bange, vast in de rug paarden die compleet in de war zijn en die je eigenlijk alleen maar ziet schreeuwen van "zie je dan niet dat het niet klopt wat je doet en dat je me pijn doet!".
Maar anyway, feestje was toch leuk gisteravond! Uiteindelijk waren vriendje en ik met z'n tweeen dus dat vond ik wel extra leuk omdat we elkaar de laatste weken alleen maar vlug zagen en niet meer echt tijd gehad hadden.
En denk dat Mel hem ook niet heel gemakkelijk vindt..

madelief88 schreef:Maaike rot joh, dat je in een dipje zit, eigenlijk moet je inderdaad even rust nemen... Met Kerst heb je toch wel vrij, kan je dan een klein beetje bijkomen, moet je eigenlijk met niemand afspreken en gewoon thuis van je rust genieten denk ik. Ja ik kan daar ook niet tegen, dat stempel "gevaarlijk". Zo wordt een paard niet geboren. Kan er zo nog een voorbeeld van noemen die we allemaal nog kennen, Davita.
Fijn dat het feestje leuk was! Lekker wat samenzijn tijd
Fuur gaat kaal vandaag, beentjes blijven er wel in. Samen met mijn instructrice kijken of het mij zelf nog een beetje lukt
Vorige week lekker naar het strand geweest, een bokt-vriendinnetje kwam ook langs en die had wat foto's gemaakt.
Leuk he
Ik word ook al weer bijna 21
Gisteren een feestje gehad, behoorlijk katertje.
Dus door de mens zo gemaakt, dat was meer mijn punt, paarden worden niet zomaar vals of wild, of zelfs eigenwijs. Ik had eigenlijk nooit problemen met haar, omdat ze bij mij haar grenzen kende. 
Haha!
)
ben benieuwd
Gaat er volgens bepaalde websites pas uit na een aantal weken door de werking van het leer...