Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

winnitou schreef:En Xan ben je al toe aan een lekkere rengalop op het strand? of gaan we een rustige duin/bosrit maken.
Ja ook in galop. Niet te lang op de lange zijde want dan gaat ze te hard
dus dan weer op tijd op de volte .

winnitou schreef:Bokt.nl is vanavond af en toe van slag (of is het mijn computer) Alles scrolt in razend tempo voorbij, moet er dan ook uit en weer opnieuw contact maken voordat ik wat kan typen.

winnitou schreef:Bokt.nl is vanavond af en toe van slag (of is het mijn computer) Alles scrolt in razend tempo voorbij, moet er dan ook uit en weer opnieuw contact maken voordat ik wat kan typen.

meelen schreef:Ik heb vandaag trouwens weer eens gereden, en wel op Kalinka (van Sasje). Sanne heeft deze week de oppas op Kalinka, dus hebben we vandaag samen gereden. Ik vond het wel leuk op Kalinka, ik durfde zelfs weer eens te galopperen. Wie weet ga ik van de week nog wel een keer.
meelen schreef:@ATE, Linda liet mij d'r nieuwe oorknopjes zien. Leuk hoor.
Ze vertelde ook dat Nadine binnenkort ook een nieuwe pearcing krijgt. Ik heb je een paar ideeën gestuurd per mail wat je zoal kunt doen met pearcings.

xan schreef:meelen schreef:Ik heb vandaag trouwens weer eens gereden, en wel op Kalinka (van Sasje). Sanne heeft deze week de oppas op Kalinka, dus hebben we vandaag samen gereden. Ik vond het wel leuk op Kalinka, ik durfde zelfs weer eens te galopperen. Wie weet ga ik van de week nog wel een keer.
Wanneer ga je weer ????
Doe je mee met de wedstrijd in november op Kalinka ?? Gezellie![]()
Effe zonder gekheid, vind het fantastisch van je.
Dat paardengedoe blijft toch kriebelen nietwaar.

ATE schreef:meelen schreef:@ATE, Linda liet mij d'r nieuwe oorknopjes zien. Leuk hoor.
Ze vertelde ook dat Nadine binnenkort ook een nieuwe pearcing krijgt. Ik heb je een paar ideeën gestuurd per mail wat je zoal kunt doen met pearcings.
`hahahaha nadine wil een pearcing in haar neus ze is gek volgens mij ik wil dat nog niet hebben ze zal nog paar jaar moeten wachten tweede oorbellen vind ik oke

is het weer gezellig hier? 

LIQUITA schreef:is het weer gezellig hier?

LIQUITA schreef:
Even een testje!
meelen schreef:Wat ben jij trouwens weer vroeg thuis Petra, heb je nou ook nog gereden?
. 
meelen schreef:LIQUITA schreef:
Even een testje!
. Ik wilde even proberen of ik een tekst in het midden van het tekst-blokje kon krijgen, en dat is gelukt
. meelen schreef:Ik zie Rockoo nogOndertussen zijn we hier weer met z'n tweetjes.