wie rijd er op manege nieuw hagen nauwe

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Roosmarijn_

Re: wie rijd er op manege nieuw hagen nauwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 18:53

@pauline: Is het zeker dat als er dood achter de naam van de eigenaar staat dat het paard dan overleden is? Kan het niet zijn dat de eigenaar van Ursala dan overleden is. Ik denk wel dat het over Ursala gaat maar ik vroeg me af of jij dat zeker wist.. Wel heel erg als dat zo is. Ach gut Maar ze heeft een prachtige leeftijd bereikt!

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 18:54

Kreeg ik idd ook voor muziek!

@ Donna: Ja ik had gewoon mazzel. Ik heb inderdaad ook meneer stroes gehad, echt een aparte man!

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 18:54

Dit gaat toch geen school-topic worden..? Verdrietig

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 18:56

@ Tessa: vind 't wel een beetje ver gaan, een overhoring voor muziek... Voor tekenen had ik wel cijfers maar dat had ik als eindexamenvak.

@ Donna: muziek nad ik van Koolen, hij woont in Lumburg en is ongeveer even breed als dat hij hoog is. Best een aardige man maar na de 3e klas heb ik geen muziek gehad.

Raarder dan mijn leraar maatschappijleer bestaat echt niet. Die man vond maatschappijleer het allerbelangrijkste vak en hij wilde dat we een onderzoekje zouden gaan doen in de stad wat met ma te maken had. Op een middag heb ik met een meisje uit mijn klas een werkstukje in elkaar gedraaid, met prachtige, zelfverzonnen statistiekjes. Hij vond het erg realistisch allemaal, onze duimzuigsels ROFL Berghuis heettehij, toen hij begon op het Eemland voorspelde iemand dat hij binnen anderhalf jaar overspannen zou zijn. Wat ook uitkwam Extreme duivel

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 18:58

haha ik hoop het ook niet Roos maar ik had ook altijd gewoon cijfers voor Muziek ook voor zingen haha zelf! En voor tekenen krijg ik altijd hele hoge cijfers:D:D:

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 18:59

Over die maatschappijleerman van jou heb ik al vaker verhalen gehoord. Ook die keer met dat werkstuk wat niet goed was blahblahblah. Dat was ook zo dom!

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 18:59

_Roosmarijn_ schreef:
@pauline: Is het zeker dat als er dood achter de naam van de eigenaar staat dat het paard dan overleden is? Kan het niet zijn dat de eigenaar van Ursala dan overleden is. Ik denk wel dat het over Ursala gaat maar ik vroeg me af of jij dat zeker wist.. Wel heel erg als dat zo is. Ach gut Maar ze heeft een prachtige leeftijd bereikt!

Morgen zal ik het stamboek bellen, al in 1999 had ze last van haar rug en mede daardoor neem ik aan dat "dood" op het paard slaat. Anders is ze nu bijna 33! Ben benieuwd of het stamboek me kan vertellen wanneer ze is overleden en waaraan, dat wil ik wel even weten namelijk. Als ze dat mogen vertellen aan een derde.

Heb jij nog leuke schoolverhalen Roos? Voor het schooltopic Clown

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 19:01

_Roosmarijn_ schreef:
Over die maatschappijleerman van jou heb ik al vaker verhalen gehoord. Ook die keer met dat werkstuk wat niet goed was blahblahblah. Dat was ook zo dom!

Hij vond ons werkstuk juist wel goed. Terwijl we alles eraan verzonnen hadden Haha!

Daarvoor hadden we Krol, die is nou wethouder in Soest en hij heeft het een jaar of 8 geleden in z'n hoofd gehaald dat de manege waar ik toen reed niet meer het bos in mocht met de gehandicapte kindertjes Boos!

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 19:02

Ik krijg de neiging om mee te gaan doen. Vork
Ik heb 2 jaar muziek gehad, met cijfers. Moesten vaak dingen opvoeren enzo.. blehg! Maar toch wel hilarische herinneringen aan over gehouden. Tekenen heb ik ook 2 jaar gehad, altijd zooo stom! Kan namelijk niet tekenen. Clown

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 19:02

HAha ikke ga niet mee doen haha Clown

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 19:04

hestejente schreef:
_Roosmarijn_ schreef:

Morgen zal ik het stamboek bellen, al in 1999 had ze last van haar rug en mede daardoor neem ik aan dat "dood" op het paard slaat. Anders is ze nu bijna 33! Ben benieuwd of het stamboek me kan vertellen wanneer ze is overleden en waaraan, dat wil ik wel even weten namelijk. Als ze dat mogen vertellen aan een derde.

Edit: als de eigenaresse overleden is lijkt het me logischer om een andere eigenaar te vermelden. Dan veranderen ze die naam gewoon. Doen ze neem ik aan ook als het paard verkocht wordt?

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 19:05

Sjonge, het is nog zondag hoor!!

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 19:05

Jaa daar zat ik ook al aan te denken..

Donna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 19:06

Stroes is echt dom Tong uitsteken We hadden een werkstuk gemaakt, en die was niet goed genoeg volgens hem, maar dat vond hij heel jammer en dat ging hij toen uitleggen; zei hij allemaal dingen van; ik heb bijna zitten huilen, ik vond het zo jammer blablablaa! Man, had ons dan gewoon een voldoende gegeven! Clown

_Roosmarijn_

AnnemiekvM schreef:

Ja hea.. Boos! Tong uitstekenMoet morgen weer aan de bak, nog 3 toetsdagen!
Laatst bijgewerkt door _Roosmarijn_ op 20-01-08 19:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Koper

AnnemiekvM schreef:

Sorry, tja, je hebt van die sneue nerds die echt altijd bezig zijn met school. Fascinerend iets hoor, huiswerk Clown

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 19:08

d0nnaa_dan schreef:
Stroes is echt dom Tong uitsteken We hadden een werkstuk gemaakt, en die was niet goed genoeg volgens hem, maar dat vond hij heel jammer en dat ging hij toen uitleggen; zei hij allemaal dingen van; ik heb bijna zitten huilen, ik vond het zo jammer blablablaa! Man, had ons dan gewoon een voldoende gegeven! Clown

Wat een sukkel...

x_kelsey_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 19:13

Wat ben ik blij dat ik niet meer op de middelbare zit Clown

Morgen is het alweer maandag.. de laatste dag dat ik urnie zie Verdrietig
Hoop dat ik op m mag rijden, Annet zou haar best doen zei ze vorige week.. dus misschien wel! Lachen

Donna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 19:15

@Hestejente; ik doe ook huiswerk op zondag, ik hoop dat ik niet onder je beschrijving val
Citaat:
Sorry, tja, je hebt van die sneue nerds die echt altijd bezig zijn met school. Fascinerend iets hoor, huiswerk
Knipoog Ik ben bezig in het weekend zodat ik tijd heb om doordeweeks naar m'n paardje te gaan! Haha!

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 19:18

Morgen weer om half 7 op!!!!

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 19:19

x_kelsey_x schreef:
Wat ben ik blij dat ik niet meer op de middelbare zit Clown

Ik ook! Maar ook na de middelbare school heb je er soms van die sukkelgevallen bij zitten...

@ Donna: nee hoor, als jij dat niet wilt val jij niet onder mijn beschrijving. Het is meer een soort zelfbeeld Clown

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 19:19

Ik hoef gelukkig pas om kwart voor 12 op school te zijn voor me toets! Haha! En ben uiterlijk om kwart over 1 weer uit! Daarna wel weer leren, das minder.. Maar wel knolhobbelen op de manege.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 19:21

Kennen jullie Coolbest met aardbei? Is lekker! Tong uitsteken Clown

*slurp*

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 19:22

De mensen die nu niet online zijn... die gaan echt schrikken! Vork

Donna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 19:22

Hahhaha, dit is echt een geweldig topic! Haha! Van paarden naar school naar Coolbest met aarbei! Clown