Maar ze heeft een prachtige leeftijd bereikt! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar ze heeft een prachtige leeftijd bereikt! 
Berghuis heettehij, toen hij begon op het Eemland voorspelde iemand dat hij binnen anderhalf jaar overspannen zou zijn. Wat ook uitkwam

_Roosmarijn_ schreef:@pauline: Is het zeker dat als er dood achter de naam van de eigenaar staat dat het paard dan overleden is? Kan het niet zijn dat de eigenaar van Ursala dan overleden is. Ik denk wel dat het over Ursala gaat maar ik vroeg me af of jij dat zeker wist.. Wel heel erg als dat zo is.Maar ze heeft een prachtige leeftijd bereikt!
_Roosmarijn_ schreef:Over die maatschappijleerman van jou heb ik al vaker verhalen gehoord. Ook die keer met dat werkstuk wat niet goed was blahblahblah. Dat was ook zo dom!

hestejente schreef:_Roosmarijn_ schreef:@pauline: Is het zeker dat als er dood achter de naam van de eigenaar staat dat het paard dan overleden is? Kan het niet zijn dat de eigenaar van Ursala dan overleden is. Ik denk wel dat het over Ursala gaat maar ik vroeg me af of jij dat zeker wist.. Wel heel erg als dat zo is.Maar ze heeft een prachtige leeftijd bereikt!
Morgen zal ik het stamboek bellen, al in 1999 had ze last van haar rug en mede daardoor neem ik aan dat "dood" op het paard slaat. Anders is ze nu bijna 33! Ben benieuwd of het stamboek me kan vertellen wanneer ze is overleden en waaraan, dat wil ik wel even weten namelijk. Als ze dat mogen vertellen aan een derde.

We hadden een werkstuk gemaakt, en die was niet goed genoeg volgens hem, maar dat vond hij heel jammer en dat ging hij toen uitleggen; zei hij allemaal dingen van; ik heb bijna zitten huilen, ik vond het zo jammer blablablaa! Man, had ons dan gewoon een voldoende gegeven!

AnnemiekvM schreef:Sjonge, het is nog zondag hoor!!
Moet morgen weer aan de bak, nog 3 toetsdagen! AnnemiekvM schreef:Sjonge, het is nog zondag hoor!!
d0nnaa_dan schreef:Stroes is echt domWe hadden een werkstuk gemaakt, en die was niet goed genoeg volgens hem, maar dat vond hij heel jammer en dat ging hij toen uitleggen; zei hij allemaal dingen van; ik heb bijna zitten huilen, ik vond het zo jammer blablablaa! Man, had ons dan gewoon een voldoende gegeven!

Citaat:Sorry, tja, je hebt van die sneue nerds die echt altijd bezig zijn met school. Fascinerend iets hoor, huiswerk
Ik ben bezig in het weekend zodat ik tijd heb om doordeweeks naar m'n paardje te gaan!
x_kelsey_x schreef:Wat ben ik blij dat ik niet meer op de middelbare zit

En ben uiterlijk om kwart over 1 weer uit! Daarna wel weer leren, das minder.. Maar wel knolhobbelen op de manege.

Van paarden naar school naar Coolbest met aarbei!