Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Jozaa schreef:ja maar ja maar ja maar nu moet jij wel de hele week afwassen he???
Jozaa schreef:Maar tries!!! wat cvet! hoe dat zo ineens!@
Jozaa schreef:Wauw.. hoe heb je dat voor elkaar gekregen? door te raden op wie ym gaat?
Maar even voor alle duidelijkheid, ik heb afwasallergie, afwassen is dodelijk voor mij, dus helaas
anders had ik het natuurlijk met alle liefde gedaan! Jozaa schreef:wauw. wat een paard heb je ook. Baas, Bos zep ja...
Poe toen was je zeker wel even onder de indruk
spekkiejnfu schreef:zep is echt héél slim!Maar even voor alle duidelijkheid, ik heb afwasallergie, afwassen is dodelijk voor mij, dus helaas
anders had ik het natuurlijk met alle liefde gedaan!
spekkiejnfu schreef:nee,nee,nee! Want alleen dénken aan afwas bezorgt me al uitslag, sorry!
Maar, ik ga maar is slapen, ik moet me mentaal goed voorbereiden op een hele week afwas! (en om 10 uur op los manegos zijn.. ) weltrusteeeeeeen! spekkiejnfu schreef:jajajaMaar, ik ga maar is slapen, ik moet me mentaal goed voorbereiden op een hele week afwas! (en om 10 uur op los manegos zijn.. ) weltrusteeeeeeen!
TriesV schreef:Jozaa schreef:Wauw.. hoe heb je dat voor elkaar gekregen? door te raden op wie ym gaat?
Nee, ik heb goed geraden op wie jij zit!
Jozaa schreef:Oh maar ik vind wel dat je dan eeerst even moet bewijzen dat je goed heb geraden op wie ik zit