Echt heel duidelijk is t nog niet in ava vorm hè Kim
jammer. Ja leuk Nel
Wij willen natuurlijk wel foto's
Bij de beschrijving heb ik nl wel een idee, maar k kan ook best een verkeerd idee hebben
Voice en Annemoon blij met hun stukje wei? Zowiezo vind ik dat het echt tijd wordt voor zomer weer
Nu net zoals vandaag is al heerlijk hoor. Maar als ik dan toch thuis ben, mag t ook nog wel íets zonniger en met minder wolkjes
haha Niet dat ik nie tevree ben hoor
Vanmorgen heerlijk van half 9 tot half 11 met de honden in het bos gewandeld! Echt lekker! (We hadden een logee en mn moeder haalt de laatste tijd altijd een hond op, dus we waren met 3 hondjes op pad
) Het lijkt me al wonderlijk om je eigen kindje in je buik te zien zitten, maar om het te voelen bewegen en het dan ook nog eens zo herkenbaar te zien lijkt me helemaal een mooie ervaring! Bizar, maar wel mooi! En inderdaad super dat het tot nu toe allemaal goed lijkt te zijn
hihi, heb al zin in de baby party hoor
*Nick al overtuigd trouwens?
*Nous is dus niet echt t ideale paard om beroemd te worden
OF nouja.. misschien juist wel. De roem stijgt iig niet naar der hoofd
Groot gelijk: aaien of eten, niet zo moeilijke keus toch?Lekker hoor zo in de zon naar dat ondeugende veulenspul kijken! Jammer dat het van de eigenaar niet mag.. Je eigen paardje aan huis is natuurlijk nóg leuker! Misschien een stomme vraag, maar waarom mag dat niet? Heeft hij er een bepaalde reden voor?
Wel jammer van Janis.. Nóg een week stappen aan de hand
Duurt nu wel érg lang zo! Hihi, anders kom je een keer een lesje op Scheldestad op de broer van Orson rijden
hahahaAfgelopen zaterdag middag nog terug geweest voor de proefjes van Marcelle en mn paps
Lekker veel foto's gemaakt weer
Zal zo de leukste wel ff laten zien
En zondag lekker gesprongen met Haydn
Was dus blij zat dat we nie zijn wezen stappen! Haydn vindt springen leuk, dus die maakt zich net ff wat sterk voor de sprong, maar is gelukkig wel goed in het timen van de sprong
Maar alles bij elkaar heerlijk gereden dus!

(Lopen we al weer zolang op Pdoes rond?
)

)
heb gisteren eindelijk les gehad van Raymond!
Geen idee hoe of wat. Nouja als t maar helpt toch? Wel weer balen dat je dat nóg eens zo'n tijd moet.. Ik zou gek worden van al die pleisters steeds, en inderdaad ook niet echt lekker voor je huid
vakantie!