Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Eefje23 schreef:hoorde dat de druk van het nieuwe proevenboekje fout is gegaan en dat ze allemaal opnieuw gedrukt moeten worden, geloof dat ze pas half/eind maart gaan komen nu! Lekker handig!
Eefje23 schreef:Stil hier zeg!! Weet iemand of Debbie al weer beter is??
Banjer schreef:ik zag Deb vandaag op stal, en ze zag er idd erg bleekjes uit...
weet niet of ze ook last heeft van haar rug.... maar ze zag er iig erg grieperig uit...
Jetta schreef:Nou...ik heb geen griep, ik denk dat ik dat dit jaar maar even oversla.
Shirley, leg uit....hoe krijg je blauwe plekken van uitmesten? Misschien moet ik je adviseren om wat vaker te oefenen met uitmesten?
Jetta schreef:Shirley, je moet gewoon meer vaart maken! Hellingproef met kruiwagen doen?

JoYcE1982 schreef:He John misschien kunnen we van die avond gelijk weer een soort "vergader-avond"maken, mocht er iets zijn dat de mensen het weer naar voren kunnen brengen onder het genot van een lekker bakje koffie natuurlijk!!!!!!!!!!!!!!
jarno schreef:hai,
zo gisteren ben ik naar buiten geweest en het ging weer erg goed ze was weer erg braaf, maar wat wil je ook met zo een braaf geleide paard he nous.
verna is echt een poepie .
nou doei doei ga effe wat doen (heb vakantie heerlijk)
Wanneer gaan we weer??
!! Heerlijk weer en hele mooie omgeving... echt TOP gereden!
alleen de zaterdagen lekker vrij! als ik tenminste niet hoef in te vallen op m'n werk (maar dan nog alleen de ochtend gelukkig
)