Oke, wij hebben thuis een potje voor dat soort kosten, daar sparen we allemaal voor. We doen er elke maand een vast bedrag in, dan komen we ook niet voor onverwachte dingen te staan als Annie een keer wat krijgt.
jaa, kan ook maar babet gaat ook mee naar instructie week kon jaquelien niet mee (sorry als ik t fout schrijf, ben slecht in namen, zoals jullie denk wel weten )
Als we nou alle 3 Dewi, Michelle en ik allemaal iemand mee nemen. Dan zijn we al met z'n 6e! En dan zou er altijd nog iemand uit het topic mee kunnen, die zich nog niet heeft gemeld.
nou succes dames met regelen hoop voor jullie dat het nog doorgaat! Ik ga zo richting het Gareel, kijken of ze daar leuke fleecedekens hebben voor sponsor. Nog nooit in die winkel geweest dus ben benieuwd op de webshop lijken ze veel te hebben. Anders heb ik wel een leuke gezien die ik ga bestellen maar is nogal veel vzk (belgie)
Waaauw, wat zijn jullie actief zeg! Ik loop alweer 10blz achter. Ik heb enkel slecht nieuws. Afgelopen week mochten Zas en ik 5min draven, maarhelaas; kreupel. Heb de dierenarts vandaag gebeld maar die zat in een verbouwing dus ik moet morgen terugbellen, het enige watie zei was: foute boel. oliebol. Of dat kamp er in zit voor mij wordt nu wel heel spannend, dus die 1e meeting gaat 'm voor mij niet worden. Wieweet de tweede. OOOO wat wil ik graag mee op kamp, wil het niet een tweede keer afzeggen! Maarja, we zullenzien. Morgen ga ik lekker naar Walibi, ter gelegenheid als laatste 'schoolactiviteit' voor de examens. Wel een hoop examenkandidaten hier he? Zenuwwappig?