Ik ga zo naar smurf dan zou ik met hen mee een paard ophalen en die moest naar de drafbaan in groningen dan zie ik dat ook eens! Dan snel naar huis even middageten en paardrij kleren aandoen en dan wilde ik een buitenrit maken met smurf van 25 km. En nu ga ik er hopelijk niet afvallen, beter opletten dus
Succes Kim en goed op Smurf letten. Veel succes Marieke met je wedstrijd. Ik ga in de tuin bezig... nou ja ben al bezig. Ik hoop nog op een zonnetje erbij. Ivo is graszoden aan het halen dus dan hebben we ook echt een begin gemaakt met de achtertuin. Al moet er nog heel veel gebeuren.
Ik mis het zonnetje! Maar ach, ga vandaag aan school werken, moet een aantal dingen afmaken en dan opsturen, dus heb een lijstje gemaakt en die ga ik afwerken !
Ruby was gister braaf! Alleen door die tape op mn rug, had ik last van mn schouder gekregen, dus die voelde ik wel met rijden. Gelukkig liep ze gewoon lekker ontspannen en heb ik even kunnen rijden!
Ik ben deze week ook elke dag geweest, dat beviel ook wel goed! Jammer dat me dat niet elke week lukt
Goeie morgen! Veel succes Kim en Marieke! Ik moet vandaag van 12 tot 21 werken, lekker lang dagje dus. Daarna komt Wietse lekker hierheen. Me neef heeft op wintersport heel veel gefilmt en heeft nu alles in elkaar gezet, is wel heel leuk geworden!
Zo ben naar groningen stadspark geweest om dat paard weg te brengen, wel gaaf op zo'n drafbaan! Zometeen met smurf rijden, de zon is er nog niet maar wel lekker weer! En smurf stond alweer te springen in de bak natuurlijk dus die is zo al wat energie kwijt !
ik heb faron lekker gereden vannochtend, het was nog helemaal niet zo warm, dus toch hun dekens maar op gelaten, maar nu is t toch wel redelijk warm, dus heb er een beetje spijt van.. nouja ze heeft gelukkig niet een dikke deken op
Ik ben op de helft van me dienst. De eerste uren gaan zoooo langzaam maar nu komen de gasten die allemaal willen avondeten dus dan gaat het gelukkig wat sneller en dan heb ik tenminste wat te doen
Dropveter101
Feeling down? Saddle up!
Geplaatst: 12-03-11 17:52
X
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 28-09-23 21:25, in het totaal 1 keer bewerkt
haha ik vind die dingen echt verschrikkelijk, t zit voor geen meter xD ik heb ze een paar keer gehad, en ze waren allemaal afgebroken door t uitmesten enzo
Dropveter101
Feeling down? Saddle up!
Geplaatst: 12-03-11 18:10
x
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 28-09-23 21:25, in het totaal 1 keer bewerkt
Zo ben weer terug, heb uiteindelijk 27 km gereden in 2 uur en 50 min. Was echt super weer! Veel wandelaars en fietsers en nog een vrouw te paard tegengekomen. Maar Louw had me uitgelegd waar ik langs kon rijden, maar ik kon het echt niet vinden je moest namelijk blijkbaar om een boerderij heen en k dacht dat het doodliep dus ik weer omgekeerd ;p
hartslag ging echt heeeeel erg goed!!! Ik had een tussenstop van een kwartier en ze zad binnen 5 min op 55!!! Zo blij!! Toen even laten grazen en zo en ze zat toen ik het bit weer in wilde doen op 45!!!!!!
Maar ben nu wel moe zeg en als je dan de weg moet zoeken over allemaal kleine paadjes is veel vermoeiender dan lange rechte stukken, en ook voor smurf maarja ik zocht natuurlijk weer de smalle paden uit
Haha Maren handig Ik knip me nagels altijd af, bij mij gaat er altijd modder onder zitten en dat vind ik zo vies! Dus dan er maar af !
Sorrrrry voor het lange verhaal en zo maar was heeeel blij dat het zo goed ging
Jaaaa vind het echt super voor ze! Alletwee hadden we het nooooooit gedacht en onze ouders zeiden ook nooit een pony. Maar zeg nooit nooit! Dan kunnen we lekker samen door de bossen toeren!