Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

xan schreef:Hi Mntj,
Fijn voor jezelf dat je er zolang op zat en niet zo moe was. Dat geeft de burger moed.
No liep buiten helemaal te kreunen, ook zijn hoofd helemaal naar beneden, ik had even
een beetje medelijden, maar vond dat we samen moe waren, dus goed verdeeld.

xan schreef:mntj schreef:xan heb je lekker gedroomd van je punt.
hihi ben als een blok in slaap gevallen.
Maar heb er vandaag nog steeds een lekker gevoel over![]()
Jij geniet toch ook wel een beetje van mijn punt ????
Is tenslotte ook jouw verdienste hoor, alleen had ik dit absoluut niet gehaald.

mntj schreef:mooi. ik had nog 2 wijntjes op met gevolg dat ik erg slecht geslapen heb. rona ligt nog op 1 oor.
haha. en natuurlijk geniet ik mee. ben blij dat je zelf steeds meer blijft rijden en zie je kan een punt halen zonder dat ik je help met inrijden. geeft moed. kunnen we samen op pad om de andere 9 te halen. en ik 10 dan hahaha
xan schreef:mntj schreef:mooi. ik had nog 2 wijntjes op met gevolg dat ik erg slecht geslapen heb. rona ligt nog op 1 oor.
haha. en natuurlijk geniet ik mee. ben blij dat je zelf steeds meer blijft rijden en zie je kan een punt halen zonder dat ik je help met inrijden. geeft moed. kunnen we samen op pad om de andere 9 te halen. en ik 10 dan hahaha
Geweldig, heb er nu al zin in.
hahahaha heeft Grardus geprobeerd je dronken te voeren

mntj schreef:xan waaneer gaan we een weekend weg???
xan schreef:mntj schreef:xan waaneer gaan we een weekend weg???
Als ik mijn nwe auto heb ?????
hahahaha geweldig, we zijn op zoek naar een auto voor mij om de trailer te trekken.
André heeft een nwe auto bestelt en die ziet natuurlijk al de deuken in de achterkant
zitten![]()
En helaas hadden wij deze week een overlijden in de kennissenkring, waarbij wij later dachten,
nu leven en genieten, later zien we wel weer.
Dus meteen gekeken voor een auto voor mij die meteen de trailer trekken kan.
Het wordt niet meteen de duurste, (hihi want dat hebben we nu ook weer niet) maar we zijn
wel al aan het kijken bij een Dacia Duster. Auto ziet er stoer uit, hahaha leuk voor een penny !!

_sandra schreef:mntj schreef:beste bokkers.
idee uitje....
gezelli naar de film gooise vrouwen en eventueel een vorkje prikken ervoor.
liefhebbers en wanneer???
leuk idee, maar sorry, heb al met anderen afgesproken!
misschien komen we elkaar nog tegen in bios hahahaha!