Sexy arts niet gevonden helaas! Ach ja, dan ga ik me straks maar uitsloven bij bootcamp, laat ik nog wat andere spiertjes hard werken, haha! Fijn Sas, dat je geen spierpijn hebt!
Pppffff, was heftig. Bij één oefening blokkeerde ik gewoon helemaal! Hadden een oefening om eerst 6 treden (per twee tegelijk) met beide voeten gelijktijdig op te springen. Eenmaal boven moesten we op handen en voeten dat trappetje van 6 treden weer af, hoofd eerst. Die combinatie 10x. Durfde gewoon niet op die manier naar beneden......uiteindelijk ben ik 1x naar beneden gegaan op die manier....doodeng, maar wel gedaan!
Wat een aparte oefening. Hou er zelf ook niet van om met hoofd eerst ergens op af te gaan Ik ben naar de sportschool geweest, ook weer buikspierkwartier gedaan, dus dat wordt afzien de rest van de week haha.
Maak je er gewoon een endurancerit van Es. Kom je hierheen te paard. Shaggy moet zich niet aanstellen
Met bootcamp zijn er wel meer aparte oefeningen, haha! Vanavond dwars door het centrum van Noordwijkerhout, rond dat witte kerkje. Hadden af en toe publiek vanuit huizen en voorbijgangers.....pfff, geef mij de duinen dan maar!
Ohh Milou dat lijkt mij ook niets! Es Shaggy mag wel bij mij in de achtertuin, komen we hem ook halen met de trailer maar dan krijg je hem waarschijnlijk niet terug