Tytje schreef:Goed nieuws voor vandaag, want Stephanie is geslaagd!!!!!!!!!!!!! De tas hangt al buiten.
GEFELICITEERD!!!!!!!!
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
ATE schreef:Een oude man in Louisiana bezat sinds vele
jaren een grote farm.
Er was een groot meer achter in het land.
Het was ideaal om te zwemmen, dus hij knapte alles op, bouwde er een
picnictafel een paardenstal en plantte er appel- en pruimenbomen.
Op een avond besloot de boer weer eens naar
het meer te gaan nadat hij er lange tijd niet geweest was. Hij nam een
grote emmer mee om wat fruit mee terug te nemen.
Toen hij in de buurt van het meer kwam
hoorde hij stemmen roepen en vrolijk lachen.
Terwijl hij dichterbij kwam zag hij een
groepje jonge vrouwen in hun blootje pootjebaden in zijn meer.
Toen hij liet merken dat hij er was ,
verdwenen de vrouwen schielijk tot aan hun hoofd onder water.
Een van de vrouwen riep hem toe: "We komen
er niet uit totdat u weg gaat".
De man fronste zijn wenkbrauwen en riep:
"Ik ben hier niet gekomen om jullie naakt
te zien zwemmen of in je blootje uit het meer te sturen".
Hij hield de emmer omhoog en riep:
"Ik ben hier om de krokodil te voeren.."
_sandra schreef:Nicole1995 schreef:Hebben jullie op de begin pagina van bokt gelezen over die vrouw die haar paard achter de trailer mee heeft gesleept!!!!Ongelooflijk,filmpje is ook heel erg.Wat vreselijk zeg.
heerlijk voor ze! maar weet je zeker dat oj er ook op staat. want sandra van oj weet nog van niks!??
_sandra schreef:Shenavallie schreef:Is het bij de Zwaluwhoeve zo dat je gewoon de hele dag in je nakie kunt lopen of moet je een plakkerig badpak aan?
je mag de hele dag in je nakie. meeste mensen lopen wel in een bad jas. tenminste, dat was toen ik er was en het nog niet zo warm was. (vond ik wel prettig! ben net iets te preuts om in mijn eva kostuum rond te lopen hahahahah). maar eerlijk is eerlijk, als je eenmaal een beetje gewend bent, is het er wel heerlijk! alleen zou het van mij in bikini mogen hihi.
Shenavallie schreef:Denk ik net: leuk, ik ga een dagje Zwaluwhoeve proberen te winnen met de banner die hier onderaan de bladzijde stond. Is het een ellelange enquête met allerlei sneaky vragen. Zit ik straks weer met een mailbox vol onzinaanbiedingen of word ik suf gebeld door allerlei aanbieders...Niet dus! Dan spaar ik wel even door om een keer zoiets te kunnen gaan doen, ha ha!
!!!! Ze had de druktemaak-knopjes weer gevonden, dus in het begin was ze weer als vanouds een bommetje
, maar later dimde ze weer in en reed ze heerlijk
! Ook nu heb ik mijn vader zover gekregen dat hij haar heeft willen uitstappen en hopelijk komt er een dag dat hij weer les gaat nemen en over zijn angst heen komt. Shenavallie schreef:Ben net terug van menles met - hoe kan het ook anders - mijn vriendinnetje Sytje![]()
![]()
![]()
!!!! Ze had de druktemaak-knopjes weer gevonden, dus in het begin was ze weer als vanouds een bommetje
, maar later dimde ze weer in en reed ze heerlijk
! Ook nu heb ik mijn vader zover gekregen dat hij haar heeft willen uitstappen en hopelijk komt er een dag dat hij weer les gaat nemen en over zijn angst heen komt.