Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

meelen schreef:Okay, goed toch?!
Bij ons komt morgen een bouwbedrijf...... ik zag vandaag dat het ingeregent heeft waar het niet moest maggen. hihihi
Binnenkant raam helemaal vies, en er hing nog een druppel aan de binnenkant van het kozijn, behang boven het raam nat en bobbelig. (grote huiskamerraam) Dus ik ben bang dat de stenen er aan de tuinkant uit moeten en er daar ook een nieuwe latei in moet.

meelen schreef:winnitou schreef:heb je de heren weer 's morgens vroeg op de stoep. en opnieuw behangen.
Doet me denken dat ik morgen met de verzekering contact op moet nemen i.v.m. de offerte van de schilder (voor de toilet)
En WEER de ramen lappen, sodejuu
meelen schreef:winnitou schreef:heb je de heren weer 's morgens vroeg op de stoep. en opnieuw behangen.
Doet me denken dat ik morgen met de verzekering contact op moet nemen i.v.m. de offerte van de schilder (voor de toilet)
En WEER de ramen lappen, sodejuu

LIQUITA schreef:Net heel even gereden. Gisteren was First tijdens het oefenen voor de kür erg vervelend. Niet zo gek als hij de hele week een beetje los of aan de longe mag lopen. Dus ik had bedacht om deze week toch iets meer te gaan rijden zodat het zondag een beetje beter zou gaan. Vandaag was First weer zo dwars. Nu denk ik dat Sandra haar zadel ook niet echt goed ligt op First. Als ik op het zadel zit en ik doe mijn hand bij de schoft onder het zadel, zit er erg weinig ruimte en als ik een beetje naar 1 kant "hang" dan zitten mijn vingers klem. Dus ben er maar af gegaan. Wil zondag nog wel 1 x gebruik maken van het zadel voor de kür op muziek. Kan toch moeilijk de andere laten zitten. Dan maar met een dik sjabrak en een bontje. Bontje had ik vandaag niet en dat moest eigenlijk wel. Ik had een heel dikke pad mee, dus dacht dat het wel dik genoeg zou zijn. Dan ga ik vanaf zondag maar echt alleen longeren en nog eens longeren. Het is niet anders. Erna heeft het ook overleeft, dus zal het mij ook wel lukken, toch?
.
Citaat:Ze doet daar alleen het gezicht, zou het wel willen met een touwtje hoor. Heb hier zo'n apparaatje met allemaal ingebouwde pincetten die ronddraaien. Des te vaker je het doet des te minder pijn en het duurt een poosje voordat het terugkomt. Toch zou permanente ontharing ookwel wat zijn. Alleen hoor ik daar ook verschillende dingen. Iemand ervaring ermee? Is een hoop geld maar alle apparatuur, hars, mesjes, ontharingscreme e.d wat in de jaren wordt uitgegeven is ook een aardig bedrag.
winnitou schreef:Mijn vakantie uren zijn eindelijk bijgewerkt voor dit jaar, sta niet meer in de min maar heb nog ruim 4 weken. Wat een luxe! Dat heb je als je zuinig bent met verlof uren, en ik werk natuurlijk per week 3 uur meer dan in mijn contract staat dus als ik vrij neem dan gaat het van die uren af en houd ik nog genoeg verlof over om echt vakantie te nemen.
Heerlijk dat vooruitzicht! Eerst de Kerstvakantie maar eens.
Rowan gaat een dag naar zijn vader en dan heb ik een verwendag met een lavendel lichaamspakking. Ja je moet je zelf af en toe kietelen