! Niet normaal deze keer
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
! Niet normaal deze keer
!
Kirsten_S schreef:Zoo wat een dagje zeg!
Jammer genoeg ging het niet zo goed bij chantal, echt heel sneu voor der. Maar die had maar 2 hindernissen (oefen nog) gereden, met alleen maar weigeringen. Kan ik zo boos om worden dat die dat flikt, want hij nam der gewoon in de maling..
Maarjah, bij mij dacht hij hetzelfde te kunnen doen en dat heeft die geweten ook![]()
. Als ik me beugel niet verloren had , had ik hem nog bij me gehouden, maar 2 hindernissen zonder beugel springen lukte niet met zo'n snelheid
. Vooral na 1 , bij de dubbelsprong, ging die harder en harder. (deels door mij) Maarjah beter té hard dan heeft die minder kans om te weigeren, maar dan moet je echt scherp rijden.. Nou nou .. was kapot.. Echt niet goed voor me lichaam , zo'n grote inspanning terwijl ik net pas weer begonne ben en met conditie opbouwen.. was echt kápot .
Kan ik echt niet tegen als hij iemand zo in de maling neemt, en dan was dit ook de 1e springwedstrijd van haar. Heb echt nog nooit zo slecht gereden zeg, het was meer van je gáát erover heen anders heb je een probleem
Dj69 schreef:ooh wilt Dennis Ushi kopen???
Heb ik weer een lievelingspaardje en dan dat.
Voor Ushi wel heerlijk als het gebeurt .
.Nouja wij zien het wel.
Overmorgen staatsloterij hahaha .winnen wij nou eens een grote prijs.
Zijn meestal meer verhalen dan dat het echt gebeurd
Iriis_ schreef:Dj69 schreef:ooh wilt Dennis Ushi kopen???
Heb ik weer een lievelingspaardje en dan dat.
Voor Ushi wel heerlijk als het gebeurt .
.Nouja wij zien het wel.
Overmorgen staatsloterij hahaha .winnen wij nou eens een grote prijs.
Hoe kom je daar nou weer bij?![]()
Hji heeft dat wel gezegd. Maar hij heeft over een paar weken een knie operatie, en dan mag hij een paar weken niet rijden. Dus maak je maar niet druk. Ik denk niet dat het gebeurd hoorZijn meestal meer verhalen dan dat het echt gebeurd
(naajaa ik ook niet
)
Iriis_ schreef:Kirsten_S schreef:Zoo wat een dagje zeg!
Jammer genoeg ging het niet zo goed bij chantal, echt heel sneu voor der. Maar die had maar 2 hindernissen (oefen nog) gereden, met alleen maar weigeringen. Kan ik zo boos om worden dat die dat flikt, want hij nam der gewoon in de maling..
Maarjah, bij mij dacht hij hetzelfde te kunnen doen en dat heeft die geweten ook![]()
. Als ik me beugel niet verloren had , had ik hem nog bij me gehouden, maar 2 hindernissen zonder beugel springen lukte niet met zo'n snelheid
. Vooral na 1 , bij de dubbelsprong, ging die harder en harder. (deels door mij) Maarjah beter té hard dan heeft die minder kans om te weigeren, maar dan moet je echt scherp rijden.. Nou nou .. was kapot.. Echt niet goed voor me lichaam , zo'n grote inspanning terwijl ik net pas weer begonne ben en met conditie opbouwen.. was echt kápot .
Kan ik echt niet tegen als hij iemand zo in de maling neemt, en dan was dit ook de 1e springwedstrijd van haar. Heb echt nog nooit zo slecht gereden zeg, het was meer van je gáát erover heen anders heb je een probleem
Het schijnt dat hij het niet heeft geflikt. Maar dat hij heel bang was..
Dat kun je ook wel zien op de foto's die ik gemaakt het van Chantal
, dan was het wat duidelijker ..
!! Je bent wel echt verbeterd in je houding!! Enige puntje was dat je je handen niet vast moet zetten want dan zag je je ellebogen naar buiten draaien. Voor de rest vind ik je echt super verbeterd!! Zie je dat je het kan ! 

!