xan schreef:Gister heb ik een heerlijke les gehad bij Chantal.
Onder andere rijden zonder beugels. In draf en galop, en ik moet zeggen, nadat ik gewend was, ging het heerlijk.
En daar had ik vandaag toch profijt van. Super gewoon, heb eindelijk het gevoel dat ik nu weet hoe ik een beetje echt moet zitten.
Ik reed mee in de les van 21.00 uur. Grardus gaf les en het was een leuke les en het ging ook allemaal zo lekker. (haha heel anders dan zondagavond).
Liquita, ik heb het idee dat als ik NoNo van te voren in de stapmolen zet, hij inderdaad al een beetje warmgedraaid is, en ik hem dus net even sneller en lekkerder los krijg. Dus dat was een goede tip van je.
Ik heb gisteren nog heerlijk (helemaal in m'n eentje) in de buitenbak gereden
. Ik had Liquita ook van te voren even in de molen gezet, maar ik kon eerlijk eerlijk gezegd nog weinig verschil merken. Maar het was dan ook wel weer erg spannend in de buitenbak, loopt ze zoiezo anders.
.
!!! Wat, morgen over een week zitten we al flink aan de borrel
. 

kan kopen. Ik heb begrepen dat ze die ook bij de fietsenwinkel verkopen.
. Ik ga nu.....ook ff kijken of de Jankies al aan het trainen zijn
. Ik was 'vroeger' een grote fan van hem, heb m'n aller eerste buitenrit op hem gemaakt. Ik heb altijd gezegd, dat als ik een huis met land zou hebben zou Kanu, Liquita's gezeldschapspaard zijn. Maar helaas....het is erg jammer
.