Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

vandaar dat ik zo ie zo mag

luxket schreef:super maaikie, dat was toch met dat jonge dier met sterk deelnemersveld.. Wel tevreden uiteindelijk zeker? Hoe is het verder?
Oliefjuh schreef:Zit de laatste tijd om 8uur telkens al op Ot, het is dan heerlijk rustig en ik heb zelf ook nog eens wat aan mijn dag . Vanmorgen zat ik er weer lekker om 8uur op, vandaag alleen heel de dag aan wiskunde .
Ik deed dat ook altijd, reed rond 8 uur Zarah en daarna Tempo en was dan om 10 uur al klaar met rijden.Anike schreef:Owja? Echt een leuke meid is het! Heel spontaan enzo! Ze wisten nog niet precies wat ze wilden, maar ik mag zo ie zo komen met mel! Ik ging vroeger altijd met haar en nog een paar meiden uitvandaar dat ik zo ie zo mag
MaartJ schreef:Ga Zenith van de week denk ook maar scheren.. z'n vacht wordt nu echt te dik en hij wordt heel wollig. Dat komt het rijden ook niet echt ten goede. Ben alleen bang dat ie dan heel fris wordt.. hij was vandaag ook al fris haha.. dan is hij eigenlijk zo voorzichtig! Spring ie de lucht in en dan voel je hem denken 'oh nee dat mag ik niet......' en dan loopt ie weer een paar passen door en springt ie weer de lucht in en met z'n hoofd schudden enzo! Echt heel geinig!
Komt wel goed joh, anders longeer je hem toch gewoon de eerste paar keren even in na het scheren?
Doe het nu zo: weghouden van binnenbeen (eventueel pasje wijken), binnenstelling en dan met buitenbeen en buitenteugel omdraaien en laatste paar passen binnenbeen erbij voor naar voren te doen denken. Ik heb daar echt nul komma nul talent voor haha.

nog makkelijker!

) die er op durft.. 

.