Jaa inderdaad, ik heb er de laatste tijd echt veel verdriet van gehad, zoveel pecht gehad! Maarjaa als het dalijk weer goed met hem gaat dat is dat het allemaal waard geweest!
Banjer
Lid Nieuwsredactie
Heb net weer het dierencrematorium gebeld... de plannen zijn gewijzigd... morgen komt Kyra naar huis in een mooie sier-urn.... ze krijgt een plekje in huis, of haar eigen plekje in de nieuw bestraatte tuin...
Nou wij gaan vanavond Ober naar Van Toor brengen, morgen gaan ze onderzoeken wat hij heeft... ik hoop dat het allemaal meevalt. Heb al heel de dag pijn in mn buik...
loveseben
Geplaatst: 01-07-09 16:06
Veel sterkte Veer
En Nes, veel succes en ook met laden vanavond Maar ik denk dat het wel goed gaat komen, hij heeft er tenslotte gister ook een keer opgestaan
Ober staat nog steeds in Wassenaar, gisteren hebben ze niet goed kunnen vinden wat het is. Ze denken zijn kogel.. daar gaan ze vandaag mee verder.. Ik las iets op hyves over preza, was het opzet???
Had een 7 voor mn scriptie en een 8 voor de verdediging!!! Gemiddeld dus een 7,5 maar aangezien ze niet aan halve getallen doen is het afgerond een 8!!!!!!!!! Ben echt super blij!
ANOUS wat goed! Tja ik weet niet , zou wel bang zijn als mn paard daar ook in stond , dat soort mensen laten het meestal niet bij een keer! Het staat nu in een krantenartikel op bokt [VN] Brute mishandeling van een paard in Schiedam er staan ook fotos bij en het is wel een heel groot stuk staat die weg is en ze heb ook een grote beenwond Hoor net ook dat het op look tv is van preza
loveseben
Geplaatst: 06-07-09 12:07
O jongens, alsof het allemaal nog niet genoeg is Kom ik vanmorgen op de zaak, hoor ik dat mijn 46 jarige collega van 't weekend is overleden Hij was wat gaan drinken met vrienden en ging op tijd naar huis omdat hij zich niet lekker voelde Hij is naar bed gegaan en niet meer wakker geworden Wat is het leven af en toe oneerlijk
Banjer
Lid Nieuwsredactie