Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
.
. Liquita sprong aan in de verkeerde galop, ik voel dat dus gewoon niet
. Ik let er ook helemaal niet op omdat ze dat eigenlijk bijna nooit doet. Dus ik lekker door gegalopeerd met als gevolg drie 2en op op mijn protocol en totaal 168 punten.
. Dus ik was weer dik tevreden
.

. xan schreef:Liquita, je mag ook vermelden dat je een 7 had voor je achteruitlopen !!!!!!
Dat ging echt heel mooi (al dacht jij dat het vreselijk sloom ging).
xan schreef:Ik ga vanavond na de les van 22.00 uur nog even rijden (zonder bit). Dat is spannend en ontspannend tegelijk

. 
ATE schreef:ja zeker weten dat het zorgen kindjes kunnen zijn .Ga donderdag met mijn moeder met hond naar a dam waarschijlijk heeft hij zijn knie totaal afgescheurd zal ook wel duur grapje worden dat ik hond net had gekocht had hij gebroken scheenbeen en heup heb hem toen laten helpen was bij elkaar totaal 1.400 euro ja als je aan beesten begind weet je dat je kosten kan krijgen maar al met al is dit een erge dure hond geworden hopelijk vald het donderdag mee
ATE schreef:ja zeker weten dat het zorgen kindjes kunnen zijn .Ga donderdag met mijn moeder met hond naar a dam waarschijlijk heeft hij zijn knie totaal afgescheurd zal ook wel duur grapje worden dat ik hond net had gekocht had hij gebroken scheenbeen en heup heb hem toen laten helpen was bij elkaar totaal 1.400 euro ja als je aan beesten begind weet je dat je kosten kan krijgen maar al met al is dit een erge dure hond geworden hopelijk vald het donderdag mee
LIQUITA schreef:Ga trouwens mijn bedje opzoeken.
TRUSTE
lekker 
ATE schreef:nee gaat niet om timo gelukkig niet nee de hond van mijn moeder die was wel eerst van mij een bruine lab tja en verzekering heb 3 jaar gehad en betaald was best wel duur toch elke maand 17 ,99 heb die dus opgezegt begin van dit jaar had eerst aan ouders gevraagt of die hem wilden overnemen