Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

fryskhynders schreef:he laura ik heb het zelfde, meaar ik ben nooit blijven zitten, ik was 11 toen ik naar de eerste ging...
en 15 toen ik naar het mbo ging echt super jong hoor.. is niet altijd leuk, dus ik snap het besluit wel goed.
ik ben 18 en ben klaar met mijn (eerste) mbo opleiding dus ik zou kunnen gaan werken, nooit dat ik dat al ga doen op mijn ACHTIENDE!!! dan kan ik me hele leven gaan poep scheppen
i
jaa.. maar ik loop nu wel op me tenen ..
fallenangel3 schreef:Als je nu over zou gaan waar zou je dan in terecht komen in havo of vwo?

NEW PAGE

ik ben alleen niet super actief 

fallenangel3 schreef:oh trouwens het hond probleem van 13 juli is opgelost!
) 
fryskhynders schreef:fallenangel3 schreef:oh trouwens het hond probleem van 13 juli is opgelost!
SUPER![]()
![]()
de ham vraag:
HOE??????

fryskhynders schreef:hee leuk ik waarschijnlijk ook (paardrijden in zeewolde) hahahhaha
waar?? weet je de stal?
harries hoefje, zonne ding...

. Volgens mij heeft ze al een tijdje eigenpaarden.... ik weet het eerlijk gezegd niet. Ik weet alleen dat zij nu op vakantie is Angela niet kan rijden en het beestje beweging nodig heeft! 

fryskhynders schreef:o het is niet het paard van je vriendin... oke
of heb je dat gemist? fryskhynders schreef:nee ben nog niet op de manege geweest... ik wou vanavond rijden maar dat gaat niet door...
ik baal wanty ik heb al heell ang niet gereden, ben iet meer op het paard geweest sinds dunja... grr