ik ben een beetje sip
zoals jullie wel eens van mij gehoord hebben kan ukaat regelmatig flink uit der stekker gaan en aardig debiel doen
nou is ze vande week ook weer behoorlijk uit de stekker gegaan.... en zaterdag ook weer...nou belde gister mn verzogr vrouwtje op van ukaat heeft een dik been... ik dacht zaterdag ook iets te zien aan haar lopen.. maar ze had net zo raar gedaan dus ik dacht nou zie vast spoken..
maar goed uk had dik been en kreeg gelijk een heel eng gevoel

vandaag kwam ik bij der aan vanmorgen en toen ik het zag begon ik eigenlijk spontaan te janken heel stom
het is niet extreem dik ook niet warm maar het is helemaal hard heel raar...
dus ik even longeren hoe ze liep links om helemaal goed en ze was weer behoorlijk druk aan het doen
toen rechtsom maar wilde ze niet echt doorlopen integen stelling tot de linker hand... dus ik paar keer afgewisseld en toch ze liep niet kreupel maar ik zag wel iets.. maar niet duidelijk 
dus wasnet weer bij der maar echt joh dat gevoel dat het fout zit is zo zsterk en mss is het wel niks.. maar ga morgen toch bellen naar marree om een scan te maken... baal er verschrikkelijk van en ga heel erg hopen dat mn gevoel heel erg fout zit

sorry van het lange verhaal
Ukkie is ook wel beetje een mafketel he
Wordt wel weer mooi dagje, wel lekker dat ze nog steeds op het land staan, ook al is t een beetje koud