Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Zondebokje

Re: Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 22:32

leuk hoor fem en noes dat het een leuke rit is geweest Haha!

ik ben een beetje sip Verdrietig zoals jullie wel eens van mij gehoord hebben kan ukaat regelmatig flink uit der stekker gaan en aardig debiel doen Bloos nou is ze vande week ook weer behoorlijk uit de stekker gegaan.... en zaterdag ook weer...

nou belde gister mn verzogr vrouwtje op van ukaat heeft een dik been... ik dacht zaterdag ook iets te zien aan haar lopen.. maar ze had net zo raar gedaan dus ik dacht nou zie vast spoken..

maar goed uk had dik been en kreeg gelijk een heel eng gevoel Bloos

vandaag kwam ik bij der aan vanmorgen en toen ik het zag begon ik eigenlijk spontaan te janken heel stom Bloos

het is niet extreem dik ook niet warm maar het is helemaal hard heel raar...

dus ik even longeren hoe ze liep links om helemaal goed en ze was weer behoorlijk druk aan het doen Bloos toen rechtsom maar wilde ze niet echt doorlopen integen stelling tot de linker hand... dus ik paar keer afgewisseld en toch ze liep niet kreupel maar ik zag wel iets.. maar niet duidelijk Bloos

dus wasnet weer bij der maar echt joh dat gevoel dat het fout zit is zo zsterk en mss is het wel niks.. maar ga morgen toch bellen naar marree om een scan te maken... baal er verschrikkelijk van en ga heel erg hopen dat mn gevoel heel erg fout zit Bloos

sorry van het lange verhaal Bloos

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 08:47

mogguh!

Arme Veer Ach gut Ukkie is ook wel beetje een mafketel he Bloos Kan best zijn dat ze een misstapje heeft gemaakt. Wel verstandig om een scan of foto laten maken, dan weet je tenminste zeker of er iets is (of niet). T is idd wel raar dat het been wat hard is
Kan me voorstellen dat je er een beetje sip van bent, is ook nooit leuk als je paardje wat heeft Ach gut
Weet je al wanneer je bij Marree terecht kunt?

Aman en Marieke, hoe gingen jullie lessen?
Ik ga volgende week ook weer lessen, hoop dat hij dan niet zo superlaat komt Bloos
Zijn er eigenlijk nog mensen die willen lessen?? geen stokpaarden Tong uitsteken

Moest vanochtend gewoon auto krabben Verdrietig bah k.ut klus Sigaar Wordt wel weer mooi dagje, wel lekker dat ze nog steeds op het land staan, ook al is t een beetje koud Knipoog

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 09:26

ja ideaal dat ze nog op het land staan echt toppie mag van mij heel de winter zo blijven Knipoog het is idd koud zeg jeetje Bloos

ik ga marree zo even bellen.. nu heb ik weer zo n gevoel dat ik me mss wel te veel zorgen maak maarja beter maar ff checken Bloos

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 09:43

vera23 schreef:
ja ideaal dat ze nog op het land staan echt toppie mag van mij heel de winter zo blijven Knipoog het is idd koud zeg jeetje Bloos

ik ga marree zo even bellen.. nu heb ik weer zo n gevoel dat ik me mss wel te veel zorgen maak maarja beter maar ff checken Bloos

Nou bij twijfel zou ik het gewoon doen, anders blijf je missch spoken zien en maak je je zorgen voor niets.
Je kunt het ook nog paar daagjes aankijken?
Is Uk eigenlijk verzekerd?

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 09:48

Balen Vera.

De les ging lekker Haha!
Biz zat vast op links en daar gingen we aan werken. Nu weet ik ook beter hoe ik het zelf moet oplossen als hij weer vast zit.
Maar mn handen verkrampte, dus ik wilde ff een rondje stappen. Toen ging ik aan de lange teugel wel proberen Biz naar beneden te rijden en dat ging supergoed. Dus toen heb ik verder aan lange teugels gereden, hihi heel anders soort les.

Je hebt toch nog even staan kijken Anous?

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 10:12

nee uk is niet verzekerd Bloos

balen ze kunnen vrijdag pas schiet ook niet op en dan ook niet marree zelf maar margriet en heb daar niet hele fijne verhalen over gehoord Bloos

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 10:17

Mariek, ik heb maar klein stukje van je les gezien, vond het veels te koud om bij de bak te blijven staan Clown

Veer, ik heb geen ervaring met Marree of Margriet! Is die Margriet niet een vriendin van Natasja van Amarat? Die heeft toch een vriendin die daar werkt?
Wat ga je nu doen dan? toch vrijdag erheen of nog ff wachten?

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 10:23

ja ik ga er vrijdag wel heen want ja ken wel naar vd kamp gaan maar dat is helemaal nutteloos... ga gewoon maar stappen paar dagen zou opzich niet kwaad moeten kunnen toch..

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 10:26

En de Raaphorst?? Die zijn ook erg goed in benen!
Vd kamp zou ik idd ook niet doen Bloos

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 10:29

ja weet je wat het is .. je hoord van alles om je heen die is goed .. die niet bla bla... en ja heb nu die afspraak gemaakt dus denk dat ik hem maar moet laten staan Bloos

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 11:16

vera23 schreef:
ja weet je wat het is .. je hoord van alles om je heen die is goed .. die niet bla bla... en ja heb nu die afspraak gemaakt dus denk dat ik hem maar moet laten staan Bloos

ja is ook zo. Marree staat best goed aangeschreven dus geloof niet echt dat die Margriet dan zó slecht is Knipoog Heb zelf geen ervaring met ze, maar over hun hoor je wel vaak goede verhalen (behalve dat Marree nogal bot kan zijn)
Ff een paar daagjes stappen dan weet je (hopelijk) of er iets aan de hand is.. zal voor je duimen dat het allemaal meevalt!

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 11:24

ja ik hoop gewoon dat me gevoel me gigantisch in de steek laat Knipoog en dat het onzin is dat ik gegaan ben Bloos

maarja nog even wachten.. blehhh vervelend had het liefst nu gelijk gegaan maarja... en het leuke is mn bazen zijn op vakantie dus ben helemaal alleen maarja is dan heel jammer gooi gewoon de zaak dicht Bloos

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-07 19:05

Jeetje balen Vera!
Hoop dat t goed komt met Ukaatje. Lachen

Damber

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 07:30

Goedemorgen Doei!

Het is hier echt een gekkenhuis, zo druk... ik moet er dus ook weer vandoor... heb volgens mij een beetje last van een RSI-pols... Als ik mijn hand optil, tintelen mijn vingers en heb ik een trekkend gevoel in mijn pols Verdrietig

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 08:39

Hey veer hoop dat het meevalt met ukaatje.

Anous had je gister al gesproken over me les haha, maar het ging goed joepi was weer braaf hij is nu al 3 lessen heel braaf dus hoef niet te klagen Lachen

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 11:26

Goeiemorgen!

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 11:27

bijna middag Haha!

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 11:32

XEEEN IS WEER TERUG MENSJES Haha!
DISNEY IS ZO GEWELDIG JOH!

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 11:34

ow as je weg dan Clown haha

nou fijn dat het zo leuk was xeentje welkom terug Haha!

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 12:17

HAHA grappig hoor vera Clown

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-07 15:47

Xeen, ik ben ook in Disney geweest. Haha!
Is idd leuk ja. Pling

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 20:01

Ja hoor hartstikke leuk Ja

Damber

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 07:36

Goedemorgen Doei!

Nou gisteren belde ik vol moed m'n instructrice.. om vandaag op Stormy te gaan lessen. Hij is geschoren en nu dus wat fris. De instructrice nam niet op, dus dacht.. nou dan bel ik straks nog wel een keer... Ga ik Sander's stal mesten.. ga ik giga door m'n rug.. dus dat wordt niet lessen.. Gisteren even een goed hete douche genomen en die schijnt wel geholpen te hebben, maar ik neem het risico liever niet. Het gaat nu wel beter.

Vanochtend stikte Beauty bijna in zijn eten.. schrok me rot.. heb dus even mijn vinger door z'n keel gehaald en toen kwam er dus een ongekauwd brokje uit.. Hij ademt heel zwaar (zoals wij zeg maar ademen als we erg verkouden zijn), ik vind het zo erg... Ben bang dat hij de kerst niet gaat halen Verdrietig

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 07:50

Goedemorgen

Ik is hier ook maar weer eens....

Kayleigh nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag gisteren.

Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Damber

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 08:04

Ohw... Kayleigh, gefeliciteerd Haha! Go jij! Go jij!