Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 09:04

Goeiemorgen iedereen! Wat is het toch een heerlijk weer buiten, van mij mag het zo blijven de rest van de zomer *LOL*

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 09:23

Doei!

Moet zo autorijden en daarna Stace rijden Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 09:28

Succes en niet te veel laten afslaan he? Clown

En veel plezier op Stace, maar dat zal vast wel weer super gaan Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 09:34

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 09:36

Nou mooi, Stace gaat achter slot en grendel Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 10:20

Haha, zo'n bordje ophangen met: Levensgevaarlijk, niet aaien! Of van die bordjes dit ook in artis hangen bij de roofdieren, met van die tandjes Huilen van het lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 11:48

Pfff mannen Boos! Krijg net een sms'je van die jongen met wie ik al een tijdje date. Of we weer eens gaan afspreken. Ja tuurlijk, leuk! Maar ik kan eigenlijk alleen in het weekend ivm Whis. En dat weet (of wist Verward) hij. Dus ik sms terug dat we volgende week zaterdag wel iets kunnen gaan doen. Sms't hij weer of het dinsdag kan, kunnen we nl de hele avond Frusty Ben t/m maandag in Belgie dus wil eigenlijk dinsdag Whis wel weer gaan oppakken. Dinsdag ben ik dus al lekker bezet hoor.

Net als mijn familie, iedereen weet inmiddels dat ik een paard heb alleen snappen ze niet dat een paard tijd vergt. Mijn tante sms't of ik over 2 weken op wil komen passen vrijdagavond, dan kan ik meteen blijven slapen om dan die dag erna op de verjaardagsfeestje van mijn neefje te zijn. Ja en hoe moet ik dat allemaal gaan doen? Heb er ook helemaal geen zin in eigenlijk Nagelbijten / Gniffelen

Zo, [***] heeft even gezeurd. Moest het éven kwijt Vork

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 12:08

Haha we hebben 't toch al over mannen en paarden gehad... Huilen van het lachen Hopeloze combinatie... ROFL En die met paarden zijn ook niet leuk. Tong uitsteken

Wel vervelend hoor, sommige mensen snappen inderdaad niet "dat je weer naar die knol moet" Rolleyes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 12:21

Haha idd echt een perfecte combi Clown

Ik snap ook wel dat hun vinden dat ik tijd voor hun moet maken en dat wil ik ook wel. Ik kom tenslotte 7 dagen per week iedere avond bij haar. Maar er wordt zo gemakkelijk over gedacht. 'Dan ga je toch een keertje niet?'. Waarom heb ik dan een paard gekocht? Om er niet heen te gaan ofzo Verward

Nouja, het ligt er ook aan dat als mensen dingen voor mij gaan bedenken dat het automatisch averechts werkt. Ik word al snel geirriteerd door dingen als 'dan doe je zo en zo en dan blijf je hier en blablabla'. Dan ga ik volop in de remmen Bloos

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 19:51

Ha die jongen van mij heeft een hele tijd gedacht dat als ik ging rijden, dat ik met een uurtje wel weer thuis was.
Nu weet hij wel beter. Zijn voornaamste uitspraken zijn nu: het is dat je knollen niet de trap op kunnen, anders lagen ze ook nog in je nest.Of die gouwe ouwe: als je net zo veel tijd aan mij als aan je knollen geeft, dan slaap je nooit meer......

Het kan natuurlijk ook dat "je lief" wat leuks voor je hebt gepland, en geloof me, ook al heb je een paard gekocht, een avondje zonder kan ook wel eens prettig zijn.( Maar ja, ik heb inmiddels al 19 jaar paarden, dus ben een beetje Penny-af Lachen )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 21:10

Tja, ik zit middenin m'n pennypuberteit geloof ik Vork

Haha dat heeft je vriend mooi verkeerd gedacht, uurtje bij de paarden Clown Maar wel lief van hem dat hij het toch accepteerd dat je veel op stal bent en ook dat hij af en toe komt meehelpen Ja

schumax

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 00:54

Ook voor drukbezette pappa's en mama's is naar stal gaan geen kwestie van even gaan, we willen er graag een uurtje voor uittrekken maar het kost ons uren, gelukkig word er aan het rijbewijs gewerkt en kan Suus straks alleen naar stal haar uren slijten. Wij zien er ook erg naar uit dat Suus straks alleen kan gaan niet omdat wij het niet willen (anders hadden wij het wel anders gedaan) maar stal kost ons uren, wij werken beide 4 dagen en komen niet aan onze eigen hobby's toe omdat wij dagelijks moeten rijden, onze tijd komt er straks weer aan en dan komt Suus met haar eigen karretje stal vervelen Lachen wij laten dan af en toe onze neus weer zien!

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 15:54

@ schumax : enne je andere kind dan? Kan die dan al brommeren Lachen

schumax

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 19:15

IJp schreef:
@ schumax : enne je andere kind dan? Kan die dan al brommeren Lachen

Over een jaartje of 3 als ze 16 word Haha!

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 09:47

Nou, dan gaat ze maar fietsen!!!!

schumax

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 10:54

IJp schreef:
Nou, dan gaat ze maar fietsen!!!!

Ik zal het zeggen tegen ze hahaha

Noompiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-08 17:51

Heey suus wanneer doe je , je sexy masker op bij stace Bloos
Nomad heeft zijn goofy masker sinds vandaag op Tong uitsteken mensen zullen wel niet denken op stal ROFL
Vind het echt geniaal die maskers, en hij staat Nomad ook zo goed Duivel

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-08 19:10

Heb vandaag de eerste vliegen gezien, dus wss binnekort. Tong uitsteken

Vandaag Stace d'r manen lekker los gedaan en wat foto's gemaakt. Moet ze nog nabewerken maar ik ga eerst de laatste wedstrijdfoto's van Kim nabewerken, daarna nog wat foto's van de hondjes enzo en daarna is Stace pas aan de beurt... Nagelbijten / Gniffelen Ik heb helemaal een wachtlijst ROFL

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-08 20:51

Hallo allemaal Doei!

Hoe is het hier? Met ons alles goed! Ik ben net van stal terug en het nieuwe veulentje gespot, echt té schattig Lovers Is het een merrie of een hengst? En hoe heet hij of zij?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-08 21:56

Pff ik mis dat veulennieuws echt altijd he... Huilen van het lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 08:53

Haha en ik ben nog wel het weekend weg geweest ROFL

Thanks nog voor het checken van Whis d'r waterbak he? Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 12:54

Werken is niet leuk, ik wil vakantie Slapen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 14:48

No problem, we hebben d'r gewoon water bij gedaan tot 'ie weer vol was. Dus ze heeft iig niet zonder water gestaan Lachen

Vandaag zou ik een drukke dag hebben maar m'n autorijles is uitgevallen, ik heb vanochtend cijfers getekend en jaarboekfoto laten maken, daarna gewerkt en ik zou daarna gelijk tot een uur of 6 rijles hebben en daarna weer naar stal. Nu heb ik dus even adempauze en ga ik maar bio leren ofzo Nagelbijten / Gniffelen ...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 14:50

Haha nou da's alsnog een best drukke dag toch? Clown Leuk dat jullie een jaarboek hebben, is toch een leuk aandenken Ja

Hoe gaat het rijden met Stace?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 14:51

Rijden met Stace gaat super Lachen , deze week ga ik d'r maar 1x rijden (op vrijdag) omdat ik morgen op 'sommenkamp' ga en dan tot donderdag. Tong uitsteken