stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Dabo

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 12:57

Ah dat meen je niet! Dan kom ik je wel ff halen hoor... maakt niet uit!
Ik heb ook zo'n hekel aan fietsen.. Daar had ik 'froegah' en brommer voor, en nu een auto Knipoog
Dus.. geen paniek, ik pm je me telefoonnummer wel ff, dan bel je maar ff, ik weet dat je in het Kalf woont, maar ja, Kalf is grooooot he hahaha

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 13:16

Thanks super, ik heb je al PM teruggestuurd Haha!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 14:44

Hee ellen is een Taxi bedrijf niets voor jou? Hihi. Nee hoor heel lief van je om Cindy op te halen Haha!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 17:42

Ahjoh, geen probleem hoor. Heb vandaag nog meer goede daden gedaan hahahahaha

Bella lijkt aan de longe lekker te lopen, en aan de hand op het harde ook. Haar heup lijkt toch nog wel gevoelig met masseren, dus vandaag ga ik er sowieso nog niet op. Misschien morgen alleen lekker stappen buiten, of zo. rondje draven, ik merk snel genoeg hoe het met haar is!
Wat denk jij, Marjan?? Haha!

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 18:54

ik wilde je ook al bellen cindy of ik je op moest halen misschien kan ik je woensdagavond wel meenemen als ik ga okee! ben je woen sdagmiddag vrij

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-07 19:04

goed nieuwsmoet over 3a 4 weken weer een test laten doen bij pascha voor de ziekte van lijm (tekenziekte)
en dan kunnen ze pas echt zeggen of het het was.
maar ze heb geen koorts en heb weer vandaag super goed gegeten Haha!
en gedronken Haha!
en als ze morgen nog stabiel is gaat ze uit de quarentene box naar een normale box (hoe je het ook schrijft)
en dan mag ze ook weer lekker los en joepie ik ben blij,
ik huil van blijschap nu Huilen het gaat dus goed met pascha Huilen en morgen gaat ze ook naar de hoefsmid en dan gaat ze op ijzers en dan is ze ook van de gevoelige voeten af Haha!

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 19:20

Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Geweldig nieuws Brenda !!
hartstikke goed Haha!

lekker joh, kan je weer lekker naar haar toe zonder eerst door bakjes te plonsen Knipoog

hebben ze al iets aangegeven van wanneer jullie haar weer mee mogen nemen ? hoe lang moet ze stbaiel zijn voordat ze het vertrouwen?

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 20:27

Geweldig nieuws!!!!! Wat zal je blij en gelukkig zijn Bren! Snap dat je huilt v geluk. Ik zei het je toch: Pas is een vechter! Die is best sterk hoor. Komt ze ookal weer een beetje aan nu ze iets heeft gegeten, of ben ik nu te ongeduldig? Ben blij voor jou en je pa, kunnen jullie weer even tot rust komen.

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 22:21

Ellen, helemaal thanks nog een keer Haha! super de luxe Haha!

Super Brenda ook voor je Pa, nu met kleine stapjes steeds beter worden Lachen

Dat zou heel fijn zijn Willemijn, ik kan alleen pas s avonds donderdag is mijn enige vrije middag in de week.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 22:29

Wat een goed nieuws he Brenda!! Ik had het net al op stal gehoord, en wat BEN je blij he haha superrrr!

Ben me net rot geschrokken Cindy! Ik moest toch keren bij jou in de straat, want je kan er wel met de fiets door, maar niet met de auto.. Tong uitsteken
ga ik aan het einde rechts af, en er komt een auto van links, maar die heeft zijn knipperlicht aan naar rechts, dus ik nam aan dat hij afsloeg de straat in, waar ik dus uitkwam. NIET dus! Hij als een idioot toeteren Boos! nouja zeg! ook al was het een voorrangsweg, dan hoeft ie toch niet gelijk zo hysterisch te doen.. Verward suffe mensen heb je rondrijden hoor.. zucht.. Gaat ie ook nog met groot licht knipperen achter me.. dus ik steek mijn armen maar op van 'sjah, sorry hoor'... sukkel.. grrrrr

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 22:31

Vanavond voor het eerst met m'n eigen spullen op U2 gereden, zadel moet wel worden opgevuld volgens Luc maar dan zit ie goed dus dat scheelt weer, het ging wel lekker, zeker als je bedenkt dat ie 2 weken niet gewerkt had en ik hem gisteren alleen een half uurtje heb gelongeerd, daarom maar een half uurtje gereden en het ging goed, ik sta nog gewoon te stuiteren hihi Haha! ik denk dat ik als de tandarts er is hem wel even vraag naar z'n gebit te kijken aangezien we met 3 man een kwartier nodig hadden om hem alleen al z'n bit in te doen, hij is jong misschien zit er wat dwars.

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 22:34

Dabo schreef:
Ben me net rot geschrokken Cindy! Ik moest toch keren bij jou in de straat, want je kan er wel met de fiets door, maar niet met de auto.. Tong uitsteken
ga ik aan het einde rechts af, en er komt een auto van links, maar die heeft zijn knipperlicht aan naar rechts, dus ik nam aan dat hij afsloeg de straat in, waar ik dus uitkwam. NIET dus! Hij als een idioot toeteren Boos! nouja zeg! ook al was het een voorrangsweg, dan hoeft ie toch niet gelijk zo hysterisch te doen.. Verward suffe mensen heb je rondrijden hoor.. zucht.. Gaat ie ook nog met groot licht knipperen achter me.. dus ik steek mijn armen maar op van 'sjah, sorry hoor'... sukkel.. grrrrr

als je naar links was gegaan was je wel op de rondweg gekomen,
idioten heb je helaas overal en sommige mensen veranderen in wilden zodra ze achter het stuur zitten helaas, met groot licht meteen knipperen en toeteren, zeker thuis niets te vertellen hihi Haha!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 22:39

Ja ik zat wel te twijfelen of ik daar af zou slaan maar ben maar gekeerd. Ik dacht straks zit ik midden in die woonwijk, verdwaal ik, en kom ik er nooit meer uit!! Tong uitsteken Tong uitsteken hahahahaha

Ja dat bit in doen... haha toestand he, en dan die kleine Louise die hem er zo inhangt Haha!
Vond hem netjes gaan zo hoor, en met z'n tanden komt het ook wel goed. Er zal wel iets dwars zitten, dat zal me niets verbazen!
Welke tandarts bel je?

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 22:44

Willemijn zei dat er binnenkort een op stal komt voor oa Larmy dan kan hij misschien meteen even kijken naar het bekkie van U2 Lachen
Ja dat snap je gewoon niet wij vanalles proberen en Louise hoppa en hij zat Tong uitsteken
je hebt wel gelijk in de wijk lijken alle huizen op elkaar en dat moet je niet hebben Haha!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 00:24

Ik kan niet slapen heb het weer benauwd, klote, morgen maar meteen de HA bellen, moet ie me maar wat anders geven Boos!

edit: * spelfout *

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 09:57

Mogguh!
Balen Cindy, dat je steeds zo benauwd bent. sterkte!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 10:22

sjorsie schreef:
Willemijn zei dat er binnenkort een op stal komt voor oa Larmy dan kan hij misschien meteen even kijken naar het bekkie van U2 Lachen
Ja dat snap je gewoon niet wij vanalles proberen en Louise hoppa en hij zat Tong uitsteken
je hebt wel gelijk in de wijk lijken alle huizen op elkaar en dat moet je niet hebben Haha!

Ik weet niet wie er voor Larmy komt Cindy maar als het Van Gorkum is dan moet je echt telefonisch een afspraak maken want die kijkt niet als je geen afspraak hebt! Hij wil altijd maar een max van 4 paarden om te behandelen en hij is echt bijna 45 min. per paard bezig. Ik zou even aan Willemijn vragen wie er voor Larmy komt en die veearts/tandarts even bellen van te voren of ze even naar U2 kunnen kijken.

Fijn dat het rijden gisteren zo goed ging. Hoop dat ze je zadel kunnen opvullen!

Brenda wat goed joh van Pascha!!! Gefeleliciteerd Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Hoop dat het vanaf nu steeds beter met haar zal gaan!! Kan me voorstellen dat je even moest huilen van blijdschap!!

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 10:24

Hoe oud is U2 eigenlijk ? succes met het zadel in ieder geval! zou wel fijn zijn als dat opgevuld kan worden.

Brenda alweer meer nieuws ? staat ze al in een gewone box ? Haha!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 11:03

Lekker Cindy dat je fijn hebt gereden! genietn is dat he.
De meesten hebben idd v Gorkum als tandarts, omdat hij da is mag hij ook verdoven wat voor veel paarden wel zo fijn is. Ik was in iedergeval erg tevreden over Vanessa (werkt daar) zoals ze Ilion en Misje heeft gedaan.

Nog nieuws over pascha?

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 11:18

Wat fijn voor je Brenda! Kan me voorstellen dat je nu helemaal opgelucht bent.
Ben erg blij voor jullie!

Mooi dat het rijden goed ging cindy zo voor de eerste keer!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 12:20

Het wonder is geschiet, donderdagmiddag komen ze eindelijk mijn scooter maken, nu hopen dat ze alles wat ze hiervoor nodig hebben ook op voorraad hebben Knipoog

Oke van die van Gorkum moet ik even na gaan vragen, bedankt

vanmiddag een afspraak met de HA, ben benieuwd wat ik nu weer krijg, pfff

Oh ja Karin, U2 is 5 hij wordt dit jaar 6

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 12:27

lekker cindy dat je scooter gemaakt wordt!
Hoprlijk krijg je betere medicijnen van je dokter

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 18:09

Hoi Brenda ik had een beetje leesachterstand,Gelukkig dat het nu wat beter gaat met Pascha,zo doorgaan hoor.DUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIM.Ellen wel een beetje een late reactie maar wat jij wilde doen was een goed id.
Morgen zal ik Ilion Omar en Bella even bekijken en zonodig onder handen nemen.Ik zal jullie alledrie een pm sturen zodra ik ermee klaar ben.het wordt in ieder geval in de middag.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 18:19

Super, Marjan, ik wil inderdaad graag dat je even naar Bella kijkt Haha! Haar heup lijkt niet meer gevoelig, ze reageerde niet op mijn 'gekneed', maar toch liep ze nog niet helemaal zuiver aan de hand. Ik ben er dus niet opgestapt nog....
Hopenlijk morgen! Ik ben er wel de hele middag denk ik (op stal dus) Haha!

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-07 18:40

kekaro schreef:
Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Geweldig nieuws Brenda !!
hartstikke goed Haha!

lekker joh, kan je weer lekker naar haar toe zonder eerst door bakjes te plonsen Knipoog

hebben ze al iets aangegeven van wanneer jullie haar weer mee mogen nemen ? hoe lang moet ze stbaiel zijn voordat ze het vertrouwen?

ze willen eerst weten wat het is (was)
en ik wil dr dolgraag terug maar niet eerder voor dat ik weet wat het is