Ik heb ook zo'n hekel aan fietsen.. Daar had ik 'froegah' en brommer voor, en nu een auto

Dus.. geen paniek, ik pm je me telefoonnummer wel ff, dan bel je maar ff, ik weet dat je in het Kalf woont, maar ja, Kalf is grooooot he hahaha
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

het gaat dus goed met pascha
en morgen gaat ze ook naar de hoefsmid en dan gaat ze op ijzers en dan is ze ook van de gevoelige voeten af

super de luxe 

nouja zeg! ook al was het een voorrangsweg, dan hoeft ie toch niet gelijk zo hysterisch te doen..
suffe mensen heb je rondrijden hoor.. zucht.. Gaat ie ook nog met groot licht knipperen achter me.. dus ik steek mijn armen maar op van 'sjah, sorry hoor'... sukkel.. grrrrr
ik denk dat ik als de tandarts er is hem wel even vraag naar z'n gebit te kijken aangezien we met 3 man een kwartier nodig hadden om hem alleen al z'n bit in te doen, hij is jong misschien zit er wat dwars. Dabo schreef:Ben me net rot geschrokken Cindy! Ik moest toch keren bij jou in de straat, want je kan er wel met de fiets door, maar niet met de auto..
ga ik aan het einde rechts af, en er komt een auto van links, maar die heeft zijn knipperlicht aan naar rechts, dus ik nam aan dat hij afsloeg de straat in, waar ik dus uitkwam. NIET dus! Hij als een idioot toeterennouja zeg! ook al was het een voorrangsweg, dan hoeft ie toch niet gelijk zo hysterisch te doen..
suffe mensen heb je rondrijden hoor.. zucht.. Gaat ie ook nog met groot licht knipperen achter me.. dus ik steek mijn armen maar op van 'sjah, sorry hoor'... sukkel.. grrrrr
hahahahaha

sjorsie schreef:Willemijn zei dat er binnenkort een op stal komt voor oa Larmy dan kan hij misschien meteen even kijken naar het bekkie van U2
Ja dat snap je gewoon niet wij vanalles proberen en Louise hoppa en hij zat
je hebt wel gelijk in de wijk lijken alle huizen op elkaar en dat moet je niet hebben
Hoop dat het vanaf nu steeds beter met haar zal gaan!! Kan me voorstellen dat je even moest huilen van blijdschap!!

Haar heup lijkt niet meer gevoelig, ze reageerde niet op mijn 'gekneed', maar toch liep ze nog niet helemaal zuiver aan de hand. Ik ben er dus niet opgestapt nog....
kekaro schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geweldig nieuws Brenda !!
hartstikke goed
lekker joh, kan je weer lekker naar haar toe zonder eerst door bakjes te plonsen
hebben ze al iets aangegeven van wanneer jullie haar weer mee mogen nemen ? hoe lang moet ze stbaiel zijn voordat ze het vertrouwen?