Nou, ik heb de sleutels hoor 
Eigenlijk hoor ik nu heel blij te zijn.. maar dat ben ik niet..
Ik zie echt als een bult op tegen alle gedoe dat komt voordat ik mijn leventje daar op orde heb.
Schilderen en meubels uitzoeken tot daar aan toe, maar daar leven..
Ik kwam gisteren een 'huisgenoot' tegen, die nu aan het verhuizen is. Dan woon ik er straks met nog 2 meiden, waarvan er 1 andere woonruimte zoekt, en voor de rest worden het allemaal eerstejaars (tot we in totaal met 8 zijn). Opzich gezellig, maar het is niet echt een 'lopend' iets zeg maar, met zoveel nieuwe mensen moet je vanalles weer zelf opzetten qua de betaling van internet, het schoonmaken.. extra heisa dus... Dit klinkt natuurlijk niet zo ingewikkeld, maar ik kan het niet zo goed uitleggen geloof ik 
Ook kreeg ik gisteren de sleutels, maar die van de deur naar de hal pastte al direct niet meer. Hadden ze net een nieuw slot in laten plaatsen, dus heb nu al direct weer een andere sleutel erbij. Ook moet ik nog even achter een sleutel van het fietsenhok aan.
Aan mijn kamer mankeert nog wel het een en ander (sticker op de deur wat officieel niet mag maar waar je bij het er af halen de deur mee beschadigd, ontbreken van een afdekplaat op zo'n ding waar de draden doorheenlopen) en ik kan ook geen vloerbedekking of wat dan ook op het zeil leggen, want anders kan de deur niet meer open of dicht, dus dat wordt een vloerkleed. Maargoed, daarover even een mailtje naar de beheerder dan maar (kan je binnen 5 dagen na ontvangst van de sleutels doorgeven).
Verder is de vorige bewoonster (of die daarvoor, weet ik niet) heel fanatiek geweest met schilderen. De kamer is helemaal aubergine met oud roze en gouden bloemen op de muur gespoten. Opzich niet lelijk, maar absoluut niet mijn smaak
Ook zit de muur vol gaten en is de verf er op sommige plekken af.
Donderdag gaan wij dus beginnen met schilderen (en eerst gaatjes vullen): 1 muur cacaobruin en de andere muren iets gebroken wit. De plinten en de deur zijn ook oud roze, maar die laten we nog maar even zo, omdat dat zulk rotwerk is. Verder hangt er al luxaflex, maar ga ik nog een keer gordijnen uitkiezen. Ik weet alleen nog niet wat voor kleur dat moet worden, want alles staat bij bruin 
Ik heb nog geen foto's gemaakt, dat doe ik als ik er aan denk donderdag wel.
En dit is een heel lang verhaal geworden, en ik ben nog de helft vergeten, maar dat komt nog wel dan