Allereerst Lav...ik heb aan je gedacht hoor om 8 uur...niks leuk voor je
Verder...vandaag Pipar opgehaald,was erg spannend allemaal.Eerst Fax gelongeerd 's morgens
en daarna met Rob(mijn rijmaat) richting Piep.Erg lange rit richting Elim(Drenthe),daar aangekomen de trailer een eindje verderop geparkeerd want draaien kon daar niet met die hoge trailer.
Even bakkie gedaan en gebabbeld,netjes allebei contract ondertekend en de benodigde uitwisseling van papier.
Toen zijn zadel en hoofdstel bij Rob in zijn armen gefrummeld
en Pipar uit de wei gehaald(wat zijn mams overigens iets minder vond
Maar die gaat binnenkort ook naar een leuk iemand die een gezelschapspony zoekt en nog af en toe een klein stukje rustig wil tuffen(mams is namelijk dampig en wordt dan ook weggegeven)Daarna met Piep een stukje gewandeld naar de trailer waar hij heel netjes zo inliep....uitgebreid afscheid genomen(het was een eigen fok en morgen wordt hij 12..dus das best moeilijk).De trailerrit verliep soepeltjes hij was erg braaf onderweg.
Rond 6 uur waren we op stal en hebben we hem lekker in zijn box gezet waar een lekkere maaltijd in zijn bak lag en een volle ruif hooi.Fax ernaast gezet en de heren vielen vervolgens aan....op het eten
...zoals het een echte ijslander betaamt
.Ze hebben wel even gesnuffeld,maar goed er was nog eten he.Morgen zien we dus wel weer verder....dan moet hij door de ballottage-commissie
Word vervolgd.....
Nu nog even op de bank hangen en dan lekker tukkie doen want ik ben bekaf van dat heen-en weer gerij..
Groetjes,Tinky(lelijk die balkjes...hoe kun je nu gewoon lekker meelezen zonder dat een ander dat ziet...
)
...zal morgen vast wel fotootje kunnen maken