ja ik heb lekker 1,5 uur met beauty over de hei gestapt, toen naar de manege... uurtje lessen en tijd later weer 45 min. terug lopen naar stal Beauty was heel erg moe op het laatst haha (ik ook) morgen gaat hij weer mee naar huis en dan gaan we zn manen en staart goed wassen. Daarna gaat meneer zn exzeemdeken in en mag hij als ridderpony door het leven! de venlose hummerman is vrijgezel ja hahahhaa
Nice Boy was echt superbraaf, heeft geen pas verkeerd gezet. Was af en toe wat kijkerig, maar viel fijn mee te rijden. De overgangen waren beetje prut, 'viel' er de hele tijd in zeg maar, maar verder heb ik redelijk fijne proeven gereden. De eerste ging beter dan de tweede, maar de jury was het daarmee oneens. Ik had in de eerste proef 187 punten, en in de tweede 192 punten. De spits is er dus succesvol vanaf Hoeveelste ik ben geworden weet ik niet, aangezien ik als 4e moest starten, en het een vrij grote groep was.
goed man!! de hummerman gaat bijna elke dag eten bij zn mam ja haha, meestal tegen 1 uur middageten en soms ook rond 6 uur voor het avondeten hahaha zn pap noemde ik vroeger altijd de bankjesman hij zat altijd buiten op dat bankje naast het huis, maar hij is vorig jaar overleden... ik ben vanmiddag gaan wandelen met beauty, het was echt druk op de hei, om de meter moest ik stoppen en werd beauty flink geaait door allemaal kinderen toen ik bij de ijscoman was kwam ik debbie met tryggur tegen, toen hebben we maar gezellig met zn 4-en een ijsje gegeten en daarna zijn we nog een stuk samen gegaan. Toen we bij de klagenfurtlaan waren moesten we allebei de andere kant uit.... maar ketteketet en truggur stond ineens weer voor ons.... hij vond het niet leuk dat hij alleen verder moest dus ging maar even aan de kets om weer bij beauty en mij te komen hahaha, toen is debbie maar even meegegaan beauty naar stal brengen en toen heb ik debbie en tryggur maar langs de fiets met een touw meegenomen toen we eindelijk op de manege wren (18.45 ofzo inmiddels) stonden er al mensen te wachten, en er kwamen er nog aan die debbie wilden gaan zoeken enz..... beetje boze mensen.... dat was dus iets minder leuk maar iedereen is nog heel en ze zijn veilig thuis gekomen!