Was heerlijk hè
Vond ik ook!
Mn plan is om vanmiddag weer lekker even in de tuin te gaan huiswerken
éindelijk zomer gevoel!jups en ook vrij vandaag
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Vond ik ook!
Mn plan is om vanmiddag weer lekker even in de tuin te gaan huiswerken
éindelijk zomer gevoel!
!
Dat feest gaat dus helaas niet door... Ik zal wel in mn nieuwe studeerkamertje gaan bivakeren. Ik zal zo eens foto's maken en op mn site posten, kunnen jullie het eindresultaat zien!
Anne heeft mooie foto's gemaakt hoor, die eerste (gefotoshopt of niet) is heel mooi! Het racekezen (whaha lig dubbel Kims) moet er nog een beetje vanaf gaan bij het longeren, maar ze begint het te leren! Stug dooroefenen
Ik kan alleen vrijdagmiddag om 16 uur weer op stal zijn voor een longeerlesje; zaterdag ga ik vroeg naar België. Annemarie haar merrie heeft maandag een veulen gehad en die gaan we natuurlijk eens bewonderen! Dus daar zal ik wel de hele dag zoet zijn! Ik hoor dan van je of vrijdag ok is Marieke? Ben erg benieuwd naar de vorderingen
Ruud zei overigens dat het peesprobleem maanden kan duren en we dus vooral lange rechte stukken op verharde ondergrond moeten stappen. Niet echt iets nieuws wat we niet wisten, dus maar gewoon op deze manier doorgaan en afwachten... balen!! 

Ga zo eens kijken op je site. Heb natuurlijk al een blik geworpen, maar ik gok dat foto's kleur echter zijn 
Waar loop je dan heen vanaf stal? Richting Wielemakersbaan kun je niet echt een rondje doen toch? (of t wordt een heel end)
wel foto's laten maken hè! (en dit keer dan zonder die regenstrepen door t beeld

Whoeoeoe! Weekend! 

Gelukkig zijn er ook nog zulke exemplaren.
Niet voorbereid is niet in de les 

Hopen dat ze snel de wei op mogen, denk dat t daaraan ligt. En je bootje had je al verteld
Maar varen is vast lekker met dit weer!
Lekker dat de les verzet kon worden Anne!
Citaat:Kims: hoe voel je, je de laatste tijd?
Misselijkheid al weg?
Alleen als ik te moe ben/ te druk doe dan wil ik nog wel eens boven de wc hangen haha. Nu alleen last van harde buiken omdat ik te druk met school bezig ben
Maar verder voel ik me helemaal toppie!
!
Heb je nog mooi een paar extra daagjes!
maar ik vond t allang prima! *hoop nog steeds dat we haar volgend kwartaal niet hebben hoor, dat wel 
Heb je een foto ofzo? 
ben nieuwschierig)

) Links hebben wij ook 1 groot vak met 2 zadelsteunen als op de foto en aan de zijkanten hebben we hoofdstelhaakjes.
En heb je nu al een kast? Zo ja, ga je die dan verkopen? Ik zou er nl best wel eens kunnen gebruiken straks
Je hebt het zeker druk gehad! Ben benieuwd naar de boot: fotootje? Met Daniël alles ok?
): ik gok dat ik morgenavond toch niet vroeg thuis ga zijn... Laat nog maar weten of er plannen zijn; dan sms ik je waar ik op dat moment uithang en of ik nog op staptijd (als jullie gaan) in Mburg ben!

echt heel lief. Ik heb er nog een echofoto van dus die zal ik binnenkort eens plaatsen.
De datum moet ik nog ff prikken (in overleg met jullie natuurlijk) en dan zijn jullie welkom om 's avonds bij mij babyhapjes te komen eten
(lange vingers, cake met MUISJES e.d. hihi).
Kom maar op met t feest!
Was weer een grappig moment!
Heb al een berichtje op jullie site geplaatst!
Bij haar op de praktijk hebben ze ook boxen en daar stonden een paar merries die net geveulend waren. Die van haar is echt ook een mooi beestje; mooie kleur bruin. Maar ook een draakje; we hadden ze in de buitenbak gezet en daar bleef mevrouw maar bij moeders wegrennen, echt heel leuk om te zien! Hebben er zo in het zonnetje lang van zitten genieten. Daarna nog Veurne in geweest, ook een erg leuk stadje. Ze woont ook leuk: een huisje met daarachter een wei en een stalletje voor d'r schaapjes: het is dat het van de eigenaar van het land niet mag, maar anders kon ze gewoon haar pony ook daar houden!