manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_87

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-08 12:00

Ja ik ken Brenda Ja
Was heerlijk hè Haha! Vond ik ook! Cool Mn plan is om vanmiddag weer lekker even in de tuin te gaan huiswerken Hyper! éindelijk zomer gevoel!
jups en ook vrij vandaag Haha!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 12:12

Thirz, ik heb je berichtje gelezen hoor haha, gewoon helemaal vergeten om erop te reageren Clown
Vanavond bellen is niet meer nodig, dat hebben we net al gedaan haha Knipoog !

Ik zou ook wel mn assessmentdossier in de tuin af willen maken! Maar dan zie ik geen drol op mn laptop Clown Dat feest gaat dus helaas niet door... Ik zal wel in mn nieuwe studeerkamertje gaan bivakeren. Ik zal zo eens foto's maken en op mn site posten, kunnen jullie het eindresultaat zien!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 13:47

Euh is de truuk om meteen te reageren? Zit ik binnen 24 uur ook goed dan? Tong uitsteken Anne heeft mooie foto's gemaakt hoor, die eerste (gefotoshopt of niet) is heel mooi! Het racekezen (whaha lig dubbel Kims) moet er nog een beetje vanaf gaan bij het longeren, maar ze begint het te leren! Stug dooroefenen Knipoog Ik kan alleen vrijdagmiddag om 16 uur weer op stal zijn voor een longeerlesje; zaterdag ga ik vroeg naar België. Annemarie haar merrie heeft maandag een veulen gehad en die gaan we natuurlijk eens bewonderen! Dus daar zal ik wel de hele dag zoet zijn! Ik hoor dan van je of vrijdag ok is Marieke? Ben erg benieuwd naar de vorderingen Lachen
Vanochtend lekker met Janis een stevige wandeling gaan doen in het zonnetje: ik én paard genoten ervan! Daarvoor een tijd in de zon gewacht tot de hoefsmid klaar was, een grote straf, dat snappen jullie Haha! Ruud zei overigens dat het peesprobleem maanden kan duren en we dus vooral lange rechte stukken op verharde ondergrond moeten stappen. Niet echt iets nieuws wat we niet wisten, dus maar gewoon op deze manier doorgaan en afwachten... balen!!
Ik ga zo eens ff kijken of je al foto's op je site hebt geplaatst Kims!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-08 16:38

lhttp://www.bokt.nl/forums/viewtopic.ph ... 608&hilit= hee Thirz, voor als t ons nooit lukt om nous mooi vanuit de stal te fotograferen, doen we t gewoon zo Tong uitsteken
*Moet hem zo binnen nog ff beter bekijken, kan de verschillen niet helemaal zien hier op de laptop. Doe t zelf nog niet zo geloof k Tong uitsteken

Ja ik ken t Kim, zie ook minder hier dan binnen, maar je Word wat groter zetten en dan kan ik er mee uit de voeten Lachen Ga zo eens kijken op je site. Heb natuurlijk al een blik geworpen, maar ik gok dat foto's kleur echter zijn Tong uitsteken

Oeh lekker hoor een stuk wandelen met Janis Haha! Waar loop je dan heen vanaf stal? Richting Wielemakersbaan kun je niet echt een rondje doen toch? (of t wordt een heel end)
Wel jammer dat t nog even duurt.. maar idd even afwachten en zien hoe t loopt
*snuf* volgens mij gaat er al iemand bbq-en ook Vork
En natuurlijk snel naar Orson Haha! wel foto's laten maken hè! (en dit keer dan zonder die regenstrepen door t beeld Tong uitsteken

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-08 17:29

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-08 20:21

Go jij! Go jij! Whoeoeoe! Weekend! Haha!

Schijnheilig

*vandaag een extra lange les gehad, zodat we morgen niet speciaal voor die ene les naar school hoeven Hyper!
Docente zei al: "Zie je nou wel dat niet alle docenten dwars en stug zijn. Wij kunnen ook best flexibel zijn" Vork Gelukkig zijn er ook nog zulke exemplaren.
Is trouwens een docent die iedere les afstreept of je hebt voorbereid of nie Huilen van het lachen Niet voorbereid is niet in de les Clown

Hoe is t met je assessment dossier Kim? Al een oplossing gevonden?

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 21:44

Hoi hoi, hier is dan even een berichtje van mij!
Ik lees elke dag braaf mee, maar heb steeds geen zin om wat te schrijven.
Maar vindt jullie foto's allemaal errruggg leuk/mooi!
Cis, vindt het leuk dat je een date hebt!
Veel plezier!!!
Bianz, Fijn dat je weer mag rijden, jammer dat Janis kreupel is!
Mariekje, wij sms-en al Knipoog
Thirz, ben je nog lekker aan t lessen met nous?
Kims: hoe voel je, je de laatste tijd?
Misselijkheid al weg?
Anne, je maakt mooie foto's, ben benieuwd naar je camera!
Bar, ziet er goed uit aan de long!
Heb ik iedereen gehad?

Nou ik zal even laten weten waar ik was van de week,
maandag gewerkt
dinsdag even langs paardoes geweest en nog iemand lesgegeven en mn huishouden
woensdag naar judith geweest, met jarno naar de macdonalds, daarna babyzwemmen en savonds gevaren met de boot op het kanaal..... o ja had ik dat al verteld?
Wilco heeft een bootje gekocht!
En vandaag gewerkt en ben nu net thuis.

Dus niet veel boeiends maar dan weten jullie dat ik er nog wel ben Knipoog

Slaaplekker!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 09:41

Hoi Nel Doei!
Lessen met Nous gaat goed hoor, alleen is Nous laatste tijd nogal stout... Clown Hopen dat ze snel de wei op mogen, denk dat t daaraan ligt. En je bootje had je al verteld Knipoog Maar varen is vast lekker met dit weer!

En ik heb ook weekend Haha! Lekker dat de les verzet kon worden Anne!
Ga nu snel nog ff naar Nous, dan 5 uur reizen en dan ben ik vanavond op t Reelaer voor een ruiterbewijs-weekend!
Jij ook vele plezier bij Annemarie Bianz!
En Kims; dossier in kunnen leveren? Succes bij Nous van t weekend. En ben al zo benieuwd naar de uitslag van maandag Knipoog

Doeidoei!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 12:37

Gosh weer een tegenvallen van die tutor dan Anne! Blijkt ze ineens een lieve kant te hebben haha!

Citaat:
Kims: hoe voel je, je de laatste tijd?
Misselijkheid al weg?

Ja! Nouja, zo goed als dan Lachen Alleen als ik te moe ben/ te druk doe dan wil ik nog wel eens boven de wc hangen haha. Nu alleen last van harde buiken omdat ik te druk met school bezig ben Scheve mond Maar verder voel ik me helemaal toppie!

Wat voor bootje is het trouwens Nel?

@ Thirz: veel plezier van het weekend!

Mijn assessmentdossiers breng ik zondag langs bij een klasgenoot. Zij zal ze maandag voor me inleveren. Scheelt mij een hele reis naar Rotterdam! (ze woont in zierikzee).

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 17:08

Hee Kim, heb jij een foto van de binnenkant van jullie zadelkast?
Frans zn vader gaat namelijk een kast voor mij maken en ik wil wat inspiratie opdoen Haha!!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-08 17:48

hee je naam veranderd Bar? toch niet meer Barbie? Knipoog
Nieuwe zadelkast? die had je toch al op stal? of staat t nu echt vast dat je binnenkort gaat verhuizen?

Handig Kim! Zierikzee nog niet naast de deur natuurlijk, maar scheelt wel! Gelukkig kon het zo opgelost worden Lachen Heb je nog mooi een paar extra daagjes!
t verbaasde me ook wel een beetje Clown maar ik vond t allang prima! *hoop nog steeds dat we haar volgend kwartaal niet hebben hoor, dat wel Tong uitsteken

lekker druk bezig geweest dus Nel. Tevree met het bootje? Ben ook wel benieuwd wat voor soort boot jullie hebben Ja Heb je een foto ofzo?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 17:51

Haha Anne trekt gelijk de juiste conclusie, ik moet t alleen nog officieel vertellen, dus daarom zet ik t niet open en bloot hierzo neer Knipoog

Frans zn vader gaat een kast voor me maken, ik weet wel wat ik wil, maar zit een beetje te klooien met de maten.

Ik wil zoiets, met van die vakjes aan de zijkant, maar dan niet helemaal tot onder, zodat ik er nog iets onder kan leggen/zetten...
Afbeelding

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-08 17:59

hahaha, ja als je over nieuwe kasten begint + t feit dat je al weg wou = niet zo moeilijk Vork
Maarre is t ook al bekend wanneer? en waarheen? (ook al is t nog niet officieel bekend, kun je t miss toch al vertellen? Schijnheilig ben nieuwschierig)

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 18:06

Je hebt PB Knipoog

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 18:52

Nou Bar, ben benieuwd, mag ik ook PB? Knipoog

Onze kast is ook zo ongeveer als op de foto. Ik weet de afmetingen eigenlijk niet precies, Bram heeft de kast voor ons gemaakt (staleigenaar). Wij hebben in totaal van boven tot onder 4 vakken waar we onze spullen in kunnen zetten. Het onderste vak is op hoogte van de laarzen (alleen staan onze laarzen daar niet Clown ) Links hebben wij ook 1 groot vak met 2 zadelsteunen als op de foto en aan de zijkanten hebben we hoofdstelhaakjes.

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 20:05

Haha Bar, mag ik ook PB? Haha! En heb je nu al een kast? Zo ja, ga je die dan verkopen? Ik zou er nl best wel eens kunnen gebruiken straks Knipoog
Nel is er ook weer Lachen Je hebt het zeker druk gehad! Ben benieuwd naar de boot: fotootje? Met Daniël alles ok?
Fijn Kims, dat je nu zelf niet naar R'dam hoeft maandag! En een beetje rustiger aan doen dus, minder harde buiken kweken Knipoog
Anne lekker weekend aan het vieren? Vandaag nog goed weer he! Had voor Thirz ook goed weer besteld, dus moet goedkomen!
Marieke hoe was je les? Nog gelongeerd vandaag?
Cis, je grote zus wacht vol geduld op je date-update Haha!
Hoop dat het morgen ook nog redelijk weer is; moet richting Duinkerke om Annemarie haar nieuwe woonplaats te vinden, dus da's best een eindje rijden! Dus Marieke, als je dit nog leest (en anders geeft Annemijn het vast wel door Knipoog ): ik gok dat ik morgenavond toch niet vroeg thuis ga zijn... Laat nog maar weten of er plannen zijn; dan sms ik je waar ik op dat moment uithang en of ik nog op staptijd (als jullie gaan) in Mburg ben! Haha!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 21:41

het is een polyester kajuit bootje.
we gaan zeker nog foto's voor jullie maken!

Bar ik ook een pb-tje, ben nu ook wel nieuwschierig haha!

Nou heb het wel een piepklein beetje druk gehad, maar t was ook meer geen zin hebben.

Heb net zelf lekker gereden, daarvoor nog even bij Mariekje geweest op braamhof.

Ik heb zelf bij mn schoonouders een stukje wei afgezet dat we nog overhadden, en daar zet ik Voice en Annemoon elke dag een half uurtje op, zodat ze alvast wennen aan t gras.
Ik hoop dat ze snel op de wei mogen, want volgens mij is elk paard er nu wel aan toe!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 23:42

Ik PB jullie morgen even Knipoog
@ Bianz: ik heb nu een kast in bruikleen...

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 18:43

Iedereen heeft PB geloof ik...

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 04:44

ikke nog niet Verdrietig

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 10:01

Zo jij bent vroeg Bloos

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 11:52

Nu wel Cis; sorry!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 12:53

Ik heb vandaag mn 20-weken echo gehad! Op mn site (www.freewebs.com/kimennick) kan je het verslag lezen.
Het was echt zo schattig. Op een gegeven moment werd de baby wakker en ging het duimzuigen Lovers echt heel lief. Ik heb er nog een echofoto van dus die zal ik binnenkort eens plaatsen.

Ik hou ook een baby-warming party Haha! De datum moet ik nog ff prikken (in overleg met jullie natuurlijk) en dan zijn jullie welkom om 's avonds bij mij babyhapjes te komen eten *LOL* (lange vingers, cake met MUISJES e.d. hihi).

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 15:18

Whoehoe Kims, ben blij voor jullie dat het gezond is Go jij! Go jij! Kom maar op met t feest!
Toen ik had opgehangen vroeg heel de stal: En weet ze t?! Clown
Spannend Bar, je verhuizing! Komt vast goed Lachen

Ging vandaag Nous aan de hand laten grazen, kwam er n onbekende vrouw naar me toe om te kletsen, ze vond Nous helemaal geweldig en wat een prachtig paard en ze wilde Nous heel de tijd aaien, maar Nous wilde alleen maar gras Huilen van het lachen Was weer een grappig moment!
Morgen weer aan de slag met lessen en woensdag rondje buiten stappen Bianz?
Laatst bijgewerkt door Thirz op 14-04-08 15:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 15:18

Supertof Kims! Laat die babyparty maar komen Haha! Heb al een berichtje op jullie site geplaatst!
Fijn hoor Nel, dat Voice en Annemoon alvast lekker kunnen wennen!
Het was van het weekend erg leuk bij Annemarie; allemaal lieve en schattige veulens gezien Lachen Bij haar op de praktijk hebben ze ook boxen en daar stonden een paar merries die net geveulend waren. Die van haar is echt ook een mooi beestje; mooie kleur bruin. Maar ook een draakje; we hadden ze in de buitenbak gezet en daar bleef mevrouw maar bij moeders wegrennen, echt heel leuk om te zien! Hebben er zo in het zonnetje lang van zitten genieten. Daarna nog Veurne in geweest, ook een erg leuk stadje. Ze woont ook leuk: een huisje met daarachter een wei en een stalletje voor d'r schaapjes: het is dat het van de eigenaar van het land niet mag, maar anders kon ze gewoon haar pony ook daar houden!
Nu ga ik maar eens mijn bammetjes smeren en naar school!
Edit: Thirz was me net voor! Whahaha ik zie Nous dr hoofd al voor me: ga weg, ik wil eten!! Lekker morgen weer les! Woensdag helaas nog steeds geen stapritje; ze is er van het weekend niet op geweest, dus het wordt nog een week stappen aan de hand... Boos!