hier is t ook wel lekker weer, en morgen als het goed is ook de hele dag zon en t wordt ook warm geloof ik morgen lekker rijden, dus ik hoop het maar!
kwam net in de V&D Jose N tegen. nouja, ik zei wel hoi, maar volgens mij wist ze niet wie ik was
jeej wat gaan de weken snel zeg!! nog 1 weekje les, en dan mn laatste SE week al, met mondelingen :| moet nog best veel voor leren, al die duits dialogen en vragen enzo nog in mn kop stampen..
Lekker weer! Morgen word het nog beter ! dan ga ik naar groningen de drafbaan daar moest een paard heengebracht worden. En daarna wil ik een eind rijden met smurf ( en ga ik er niet afvallen hoop ik )
Hallooww! Idd, erg lekker weer vndaag!! Heb weer alle 4 de paarden gereden, ging wel goed. Alleen ging de instructrice van Fabiola op het paard van Fabiola rijden toen ik op Anne zat. En ik ging uitstappen uiteindelijk, komt die instructrice gewoon netjes langs rijden, komt Anne omhoog zeg!! Maar oke...zo is ze nu eenmaal. Zometeen nog les op de manege op Dixie en dan lekker niks meer doen. Morgenavond weer werken, heb nu al geen zin....
Porsche ging erg goed vandaag Reden met zijn 4 op buitenterrein, en een van mijn bazen(hmm klinkt zo hard terwijl ze heel aardig is ) ging ons alle 4 helpen maar ze vond dat ik porsche heeeel netjes reed Ook zijn we pannenkoeken wezen eten
Ik straks ook weer lekker rijden Ben nu me eten aan het maken, me moeder zei dat er wel een pan macaroni klaar zou staan als ik uit school kwam nou mooi niet dus. Moest ik nu ineens nog snel eten maken terwijl ik pas kwart over 5 thuis was ofzo. Maaaaargoed..
Hoi meiden, ik heb weer een dagje gewerkt... volgende week sta ik ook al weer ingepland, drie dagen, drie verschillende scholen. Maar eerst het weekend van het goede weer genieten 8) lekker in de tuin bezig was het plan. Graszoden leggen, moestuin fiksen etc... en dan ook nog naar Kafka. Die heeft vandaag lekker zonder deken gestaan... net weer regendekentje op gedaan. Ik ga zo visbakje eten met aardappelpuree... manlief kookt, alweer.
Zo jeeetje ik ben helemaal gaaaaarrr!!!! Me instrictrice vroeg opeens aan me: Lindaa moet jij na de les meteen naar huis?? Uhm nee.....okeee er is een nieuw paard, die moet je dan even in de volgende les meerijden....uhhhh oke! Dus ik heb gewoon 6 paarden gereden vndaag pfoe!! Dixie liep erg lekker op een gegeven moment!! Jammer dat ze nou nooit zo loopt op wedstrijd.... En die nieuwe was ook wel grappig Ze was echt heel braaf...zo voor de eerste keer in die bak met al die vreemde paarden....ze zat alleen niet zo lekker, zeker niet in galop