meelen schreef:Poes heeft zowaar weer gegeten.
Wat een wonderdokter hihihi
Die denkt ook: "Voordat ik weer van die enge naalden in m'n bast krijg...."!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
winnitou schreef:Was vanavond vroeg naar bed gegaan met het idee om levenslied in bed te gaan liggen kijken, dat is me ook gelukt maar daarna in slaapgevallen, schrok wakker van een sms piepje.. Of ik nog gebeld kon worden vroeg een vriendin. Schrok wel even, dat dat het niet zo goed nieuws zou zijn maar het tegenovergestelde is waar. Ze krijgen een dochter... wordt in april 3 jaar, komt uit China. Deze vrienden staan al vanaf 2003 ingeschreven voor adoptie. Eindelijk gaat het dan gebeuren. Het ligt in de planning dat ze in mei met het gezin (paps en mams en 2 dochters) naar China afreizen en daar dan 2 weken blijven. Spannend hoor!
Nicole1995 schreef:Vandaag werken en morgen,voorlopig op vrijdag om half 10 beginnen tot 6.Mij benieuwen of de mensen meer zin hebben gekregen om de bloemetjes buiten te zetten.
mntj schreef:zo. alles weer schoon en klaar voor morgen. ble wat een werk.
maar ach hoofdstel weer schoon en gevet. had ik nog niet gedaan. dus was wel aan een beetje vet toe.
mooi reden maar doe het echt niet elke wedstrijd.
weer knopen aan de jas van rona genaaid(wel 4). rot klus.
mag ik zo lekker bankhangen tot het eten. lekker een iris stew. die is al klaar dus alleen ff opwarmen. heerlijk.
Misschien heb je er ook wat aan!
Moet nog veel leren, is nog jong en heeft bijna haar "hele leven" in het wild geleefd. Maar het lukte uiteindelijk, mede dankzij de tips van Emiel Voest! Zijn DVD's heb ik een aantal jaar geleden veelvuldig gekeken en ook toegepast op Maisie. Ik wilde het graag op deze pony proberen en prompt, het lukte!
Van een Formule 1 auto met kortsluiting veranderde ze in een Opel Corsa met een bijna lege tank, ha ha! Kan geen Dafje zeggen, want daarvoor is ze nog te stuiterig.
Maar ik vond het wel een hele mooie overgang om te zien!
Van de week nog maar eens proberen!
_sandra schreef:mntj schreef:hih heb nu al de zenuwen voor zaterdag. erg he.
Weet je al hoe laat je moet? Kom misschien wel ff kijken naar je debuut!
LIQUITA schreef:Als je gaat San, laat me het dan ff weten...heel misschien kom ik dan ook ff kijken.
Shenavallie schreef:Vandaag heb ik een jong paardje gelongeerd: wat een kanon zeg (heeft vast naast Sytje gestaan, hi hi)!Moet nog veel leren, is nog jong en heeft bijna haar "hele leven" in het wild geleefd. Maar het lukte uiteindelijk, mede dankzij de tips van Emiel Voest! Zijn DVD's heb ik een aantal jaar geleden veelvuldig gekeken en ook toegepast op Maisie. Ik wilde het graag op deze pony proberen en prompt, het lukte!
Van een Formule 1 auto met kortsluiting veranderde ze in een Opel Corsa met een bijna lege tank, ha ha! Kan geen Dafje zeggen, want daarvoor is ze nog te stuiterig.
Maar ik vond het wel een hele mooie overgang om te zien!
Van de week nog maar eens proberen!

xan schreef:Ook ik heb vandaag het hoofdstel weer eens schoongemaakt en gevet.
Was ook hard nodig, had ik al een tijdje niet gedaan.
Laarzen ook weer netjes gepoetst.
Net nog even proefjes doorgelezen.
We zien wel weer hoe het gaat. Kan me niet voorstellen dat het zoveel beter zal
gaan als 2 weken geleden.
We gaan ons best doen, meer kunnen we niet doe.![]()
Mntj en Tytje, jullie ook toi toi toi, zet hem op !!!!

xan schreef:Het ging gister dus inderdaad erg lekker.
Jammer genoeg liep het nogal wat uit, met als gevolg dat Tytje en ik 2 uur op ons paard hebben gezeten.
Het laatste proefje was dan ook net wat te veel gevraagd, helaas.
No was niet meer vooruit te branden. Maar dat gold ook voor Valentino en Troyk, dus dat was jammer
Mijn eerste proef voelde ook super. Ik zei al tegen Lin, al heb ik 0 punten, ik ben heel tevreden.![]()
Het was dan ook precies genoeg. 180 punten. Tytje had voor haar 1e proef 184 punten.
De 2e proef was wat minder. Ik was zelf eigenlijk ook wel moe, en No had er ook geen zin meer in.
Punten 171, Tytje had in die proef iets van rond de 174/178 (dacht ik)
Nu zijn we dus echt M1