Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Emmalakkie schreef:springschoenen heb ik niet de beste ervaring mee; al 2 pony's de kootholte open, doen we dus niet meer om x]
klopt, is ook niet handig maar komt wel weer goed.
ooit
leuk claire!
liindii schreef:Eefje, aah die goedbedoelde opmerkingen heb ik ook weleens gehad. Je paard loopt kreupel, ik eraf.. mee aan de hand gelopen, gedraaft enzo! Was er niks aan de hand..
Thamar, had jij ookal zo'n bommetje op JT? Haha Demi ook!Succes met je wedstrijd zaterdag
Loes, bij ons ging meidur niet zo hardtenminste, hij heeft mij niet bijgehouden
. Balen dat je je singel bent vergeten
.
mooi dat je wedstrijd goed ging en dat je een singel kon lenen
Ingrid, mooi dat het buitenrijden goed gingSmalle bruggetjes vind ik ook altijd beetje eng
Caro, nice filmpje! Echt leukHij zit echt super lekker ofniet?
Desiree, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst
emma, balen dat je niet alleen op kan stappen!
liindii schreef:Demi zit echt voor geen meter, 1 van de redenen dat ik nooit/niet vaak zonder zadel rijd.
En als het zonder zadel is, stap ik of galopeer ik
de draf is echt een hel!

Heb echt moeten leren doorzitten op hem, maar nu kan ik het op bijna elk paard wel.

suikermeisje schreef:ik had gewoon mijn eigen poetsspullen mee, maar dat was omdat ik mijn eigen pony mee had, weet niet of jij eigen paard of pony meeneemt. want voor de manege paarden gebruikte iedereen de borstels van daar

Kom ik aan met 3,50! 

dus ik wil een iets kortere

en daar liep ze ook wel super in moet ik zeggen
LadyGrace schreef:omg.. ik moet nog beginnen met inpakken.. en dat terwijl ik morgen moet werken.. dus heel veel tijd heb ik ook niet meer![]()
ik stel zulk soort dingen echt altijd uit!
maar heel veel voer.. uhh.. je hoefd toch maar alleen bix mee te nemen.. of zit ik nu fout

.
Als ik nog een keer ga wil ik misschien wel een snellere, was gelukkig wel sneller dan Bailey.