Shenavallie schreef:Citaat:De Zwaluwhoeve was vandaag heerlijk, lekker uitzweten, relaxen, lekker eten, kletsen, mensen kijken, zwemmen, lezen, dommelen, gewoon even niks moeten, de heledag voor mezelf! We hebben de dag afgesloten met een Hamanmassage/reiniging. waren om 23 uur thuis, Hebben het bijna 12 uur daar volgenhouden.
Is het bij de Zwaluwhoeve zo dat je gewoon de hele dag in je nakie kunt lopen of moet je een plakkerig badpak aan?
je mag de hele dag in je nakie. meeste mensen lopen wel in een bad jas. tenminste, dat was toen ik er was en het nog niet zo warm was. (vond ik wel prettig! ben net iets te preuts om in mijn eva kostuum rond te lopen hahahahah). maar eerlijk is eerlijk, als je eenmaal een beetje gewend bent, is het er wel heerlijk! alleen zou het van mij in bikini mogen hihi.
, maar ik heb een rijke fantasie merkte ik al
. Als Maisie niet mee kan, ga ik aan Oege vragen of ik met Sytje mee op kamp mag, ha ha! 
Hij ziet er super goed uit en ruikt nog steeds naar "Jack", dus dat was wel een vertrouwd iets, ha ha!
Voor iedereen alvast eet smakelijk!!!!
Oja...en niet te veel kletsen he, anders heb ik zo veel te lezen als ik weer thuis ben

Niet dus! Dan spaar ik wel even door om een keer zoiets te kunnen gaan doen, ha ha!
Dat zijn nog eens leuke meevallertjes!!!!