What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 15:50

Shenavallie schreef:
Citaat:
De Zwaluwhoeve was vandaag heerlijk, lekker uitzweten, relaxen, lekker eten, kletsen, mensen kijken, zwemmen, lezen, dommelen, gewoon even niks moeten, de heledag voor mezelf! We hebben de dag afgesloten met een Hamanmassage/reiniging. waren om 23 uur thuis, Hebben het bijna 12 uur daar volgenhouden.

Is het bij de Zwaluwhoeve zo dat je gewoon de hele dag in je nakie kunt lopen of moet je een plakkerig badpak aan?

je mag de hele dag in je nakie. meeste mensen lopen wel in een bad jas. tenminste, dat was toen ik er was en het nog niet zo warm was. (vond ik wel prettig! ben net iets te preuts om in mijn eva kostuum rond te lopen hahahahah). maar eerlijk is eerlijk, als je eenmaal een beetje gewend bent, is het er wel heerlijk! alleen zou het van mij in bikini mogen hihi.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 16:31

ATE schreef:
Shenavallie schreef:
Vanmorgen weer m'n vierbenige kind gezien na 4 dagen "gescheiden" te zijn geweest! Was wel weer fijn om met haar te knuffelen! <3 <3 <3 <3
Meteen 10 minuutjes geprobeerd te longeren (alleen stap-draf) om te kijken hoe ze nu loopt en het lijkt redelijk goed te gaan. Alleen bij terugkomst op stal voelde ik dat de plek weer erg warm was en na het afsponsen met koud water helemaal. Dus ik denk dat het voorlopig bij hooguit 10 minuutjes longeren blijft en misschien - als het niet betert - de VA nog maar eens laten komen.
Natuurlijk zag ik het al weer helemaal voor me: straks kan ik niet mee naar Paardenkamp |( , maar ik heb een rijke fantasie merkte ik al :o . Als Maisie niet mee kan, ga ik aan Oege vragen of ik met Sytje mee op kamp mag, ha ha! :D

wat heeft maisie ?
een trap gehad ??

Geen idee, ze heeft een botvliesontsteking + schiefel aan de binnenzijde van haar linker voorbeen. Ze heeft er al Metacam voor gekregen en twee weken landrust, maar het blijft warm. Ik kijk het nog een paar dagen aan en laat anders de VA nog een keer komen.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 16:35

Citaat:
Is het bij de Zwaluwhoeve zo dat je gewoon de hele dag in je nakie kunt lopen of moet je een plakkerig badpak aan?

Citaat:
je mag de hele dag in je nakie. meeste mensen lopen wel in een bad jas. tenminste, dat was toen ik er was en het nog niet zo warm was. (vond ik wel prettig! ben net iets te preuts om in mijn eva kostuum rond te lopen hahahahah). maar eerlijk is eerlijk, als je eenmaal een beetje gewend bent, is het er wel heerlijk! alleen zou het van mij in bikini mogen hihi.

Ik moet ook altijd de eerste 10 minuten weer even wennen als ik in mijn nakie rondloop in het bijzijn van vreemde mensen, maar als ik daar eenmaal doorheen ben, is het geen enkel probleem meer. Omdat de meeste mensen in een sauna - net als ik - niet zo fraai van postuur zijn, valt het niet meer zo op dat ik een dikke buik heb! :+

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 16:39

Net was Cheyenne er met Jack, "onze" hond! Ik heb hem al heel lang niet meer gezien en ze kwam met hem op bezoek. Dat vond ik wel heel tof van haar! Ik was alleen erg moe van de vier dagen werken en nog steeds strontverkouden, dus ik ben bang dat ik niet heel erg enthousiast ben geweest. Maar ik was wel heel erg blij dat ik hem weer zag hoor!!!! *D Hij ziet er super goed uit en ruikt nog steeds naar "Jack", dus dat was wel een vertrouwd iets, ha ha! :D Zoals hij weer helemaal zichzelf was in huis, daar kreeg ik wel een beetje een brok van in m'n keel, maar ik merkte aan alles dat hij het veeeeeeeeel beter bij Cheyenne heeft en dat hij daar helemaal op zijn plaats is en dat is het allerbelangrijkste! ;)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 16:40

Ik zou alleen even snel "bokken" en aan het eten beginnen, maar zie nu dat ik het toch niet kon laten om even te blijven "hangen"! ;) Maar nu ga ik toch echt verder met de ovenschotel! :9 Voor iedereen alvast eet smakelijk!!!! :Y)

LIQUITA

Re: What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-10 05:30

Wat een drukte hier weer. Ik blijf niet hoor,ben klaar om naar m'n werk te gaan. Daarna meteen door naar de manege. Toedels . :evaw: Oja...en niet te veel kletsen he, anders heb ik zo veel te lezen als ik weer thuis ben :=

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 07:13

LIQUITA schreef:
Wat een drukte hier weer. Ik blijf niet hoor,ben klaar om naar m'n werk te gaan. Daarna meteen door naar de manege. Toedels . :evaw: Oja...en niet te veel kletsen he, anders heb ik zo veel te lezen als ik weer thuis ben :=

hahahahahaha, zoveel drukte , en dan zo vroeg, hoe kan dat nou! hihi . werk ze!!!!

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 09:07

We hebben zeker weinig te melden.
Zomermoeheid ????

Ik zou zo graag eens een paar dagen heerlijk op een ligbedje in de zon willen liggen 8-)
En dan gewoon niets doen, helemaal niets, heeeeeerlijk lijkt me dat :o

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 09:09

Maar helaas, dat gaat niet lukken.
Ben nu gewoon op mijn werk (zoals jullie allemaal waarschijnlijk) en André is vanmorgenvroeg vertrokken voor een week fietsen in de Alpen. Dus moet alles in me eentje doen, druk druk druk dus.
Maar ik klaag niet hoor :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 09:52

Denk ik net: leuk, ik ga een dagje Zwaluwhoeve proberen te winnen met de banner die hier onderaan de bladzijde stond. Is het een ellelange enquête met allerlei sneaky vragen. Zit ik straks weer met een mailbox vol onzinaanbiedingen of word ik suf gebeld door allerlei aanbieders... :( Niet dus! Dan spaar ik wel even door om een keer zoiets te kunnen gaan doen, ha ha! :D

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 11:44

xan schreef:
Maar helaas, dat gaat niet lukken.
Ben nu gewoon op mijn werk (zoals jullie allemaal waarschijnlijk) en André is vanmorgenvroeg vertrokken voor een week fietsen in de Alpen. Dus moet alles in me eentje doen, druk druk druk dus.
Maar ik klaag niet hoor :D

ik moet ook nog ff door, maar.....13 augustus ga ik dat toch echt wel doen!!!!!!!

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 12:05

shen je kan nu voor de 3D led tv gaan hihii

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 12:06

nu weer schoenen. ook handig.

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 12:07

maar niks nieuws hier dau ga ik maar weer.
vanmiddag wordt moon weer onderhanden genomen. dus zit ik weer bijna de hele dag op stal bleee.
afijn ga nu maar ff lekker douche.

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 12:08

o,ja er is een nieuw manege paard gebracht een vos en een nieuwe voor chinou. ook erg leuk.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 12:55

mntj schreef:
o,ja er is een nieuw manege paard gebracht een vos en een nieuwe voor chinou. ook erg leuk.

Ik had idd al gehoord dat er weer een nieuw manegepaard zou komen.

En een nwe voor Chinouk, ik begreep gister van haar dat het waarschijnlijk wel na de vakantie zou worden. Ik hoop dat deze dan de ware is voor haar. Jammer dat die ander is afgekeurd.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 14:51

mntj schreef:
shen je kan nu voor de 3D led tv gaan hihii

:D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 14:52

mntj schreef:

Wie of wat is Chinou? :o

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 14:55

Ik zag vanmorgen wel een paardje met een hele lange naam, wat leek op "Free Hill's Adios Amor" of iets in die richting. Hele tekst erbij wat voor ras en de geboortedatum. Ergens wel leuk om te weten, zou bij alle paarden wel mogen komen te staan, maar daardoor dacht ik even dat het een eigen paardje was. Bleek het een (nieuwe) manegepony te zijn. Wel leuk beestje (maar ja, dat is overbodige informatie)! :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 15:01

mntj schreef:
nu weer schoenen. ook handig.

Over schoenen gesproken: ik had in Brabant (bij Cranenbroek) een paar foenkelnagelnieuwe, echt lederen werkschoenen voor bij Karos gekocht, voor het exorbitant "hoge" bedrag van maar liefst 23 Euro. De werkschoenen die ik normaal draag, waren minstens 85 Euro. Dus meteen meegenomen en ze zitten super goed. Nu wilde ik er een tweede paar naast, want 4 dagen achter elkaar op dezelfde schoenen lopen is niet echt bevorderlijk en fris. Dus vaderlief ging naar Brabant en haalde een tweede paar voor me. Het meisje aan de kassa was wat rommelig bezig en sloeg in plaats van de schoenen per ongeluk 3x een werkbroek van 7,50 Euro aan. M'n vader zag dit pas in de auto, omdat hij het nogal een laag bedrag vond dat hij moest betalen (en dit in de auto op z'n gemak nog eens ging narekenen). En zoals het een echte Nederlander betaamt, is hij niet terug gegaan en loopt Miepsel van de week op een extra paar "megadure" werkschoenen van wel 750 eurocenten!!!! :$ Dat zijn nog eens leuke meevallertjes!!!! :D

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 21:12

Nicole1995 schreef:
Tytje schreef:
Ik was al vroeg op de manege. Na het rijden zijn we nog even de onderdijk ingegaan, daarna heb ik Val toch even op het land gezet met 2 andere paarden. Dat ging eigenlijk heel goed. Het was zo warm dat hij wel wat zweette. We moesten wel flink door de weilanden lopen, met dat hoge gras, Val liep als een braaf hondje mee, schatje is het!

Waar zet je hem dan los Sas?Vorig jaar was Col onwijs druk in dat hoge gras dat ik ook naar het land moest,en ze op een gegeven moment op sprong en zich los trok en keihard door dat hoge gras naar stal croste.En ik er achteraan waar ze alweer in haar stal stond hooi te eten :+ }:0 _O-

Op het land van de manege paarden. Als die aan het werk zijn, kunnen er andere paarden op.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 06:13

Ja,ok ik dacht dat je een ander land bedoelde vanwege dat hoge gras.Ik ben er meestal s`morgens en dan staan ze er nog op.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 13:30

Jeetje, moest weer een hoop bijlezen! :+

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 15:23

Een oude man in Louisiana bezat sinds vele
jaren een grote farm.

Er was een groot meer achter in het land.
Het was ideaal om te zwemmen, dus hij knapte alles op, bouwde er een
picnictafel een paardenstal en plantte er appel- en pruimenbomen.

Op een avond besloot de boer weer eens naar
het meer te gaan nadat hij er lange tijd niet geweest was. Hij nam een
grote emmer mee om wat fruit mee terug te nemen.

Toen hij in de buurt van het meer kwam
hoorde hij stemmen roepen en vrolijk lachen.

Terwijl hij dichterbij kwam zag hij een
groepje jonge vrouwen in hun blootje pootjebaden in zijn meer.

Toen hij liet merken dat hij er was ,
verdwenen de vrouwen schielijk tot aan hun hoofd onder water.

Een van de vrouwen riep hem toe: "We komen
er niet uit totdat u weg gaat".

De man fronste zijn wenkbrauwen en riep:

"Ik ben hier niet gekomen om jullie naakt
te zien zwemmen of in je blootje uit het meer te sturen".

Hij hield de emmer omhoog en riep:

"Ik ben hier om de krokodil te voeren.."

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 15:59

Goed nieuws voor vandaag, want Stephanie is geslaagd!!!!!!!!!!!!! De tas hangt al buiten.