meelen schreef:winnitou schreef:Hoeft Ron je nu ook niet te betalen!?!?!?!?
Ja tuurlijk wel, het blijft reclame. Toch?!
moet ik het er ook onderzetten?!?!?!?!?
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

winnitou schreef:meelen schreef:
Met een touwtje?
Ze doet daar alleen het gezicht, zou het wel willen met een touwtje hoor. Heb hier zo'n apparaatje met allemaal ingebouwde pincetten die ronddraaien. Des te vaker je het doet des te minder pijn en het duurt een poosje voordat het terugkomt. Toch zou permanente ontharing ookwel wat zijn. Alleen hoor ik daar ook verschillende dingen. Iemand ervaring ermee? Is een hoop geld maar alle apparatuur, hars, mesjes, ontharingscreme e.d wat in de jaren wordt uitgegeven is ook een aardig bedrag.
meelen schreef:winnitou schreef:Ze doet daar alleen het gezicht, zou het wel willen met een touwtje hoor. Heb hier zo'n apparaatje met allemaal ingebouwde pincetten die ronddraaien. Des te vaker je het doet des te minder pijn en het duurt een poosje voordat het terugkomt. Toch zou permanente ontharing ookwel wat zijn. Alleen hoor ik daar ook verschillende dingen. Iemand ervaring ermee? Is een hoop geld maar alle apparatuur, hars, mesjes, ontharingscreme e.d wat in de jaren wordt uitgegeven is ook een aardig bedrag.
Ik heb dat gelukkig allemaal niet nodig, dus ik heb er geen ervaring mee.

meelen schreef:Haha, had ik nog niet verteld geloof ik.
Ik had zaterdag met een meiter op de post bezorgd.
Mensen aan het lachen gemaakt, ze vonden het leuk.
Sommige tikten tegen het raam en zeiden: dank u sinterklaasje, of er gingen duimen de lucht in.
Kreeg ook nog een eigengebakken speculaaspop van iemand, omdat ze me zo'n goede postbode vind

winnitou schreef:meelen schreef:![]()
ik kan er vaak niet over mee praten hoor.
Wat doe ik hier eigenlijk hahaha
Volgens mij heb jij hier ook je aandeel hoor, ieder op zijn eigen wijze
meelen schreef:winnitou schreef:Volgens mij heb jij hier ook je aandeel hoor, ieder op zijn eigen wijze
Nou ja, ik rijd al niet meer, en dat ga ik ook niet meer doen, iig niet bij Veldt want ik ga geen 10 rittenkaart of zo aanschaffen.
En verders heb ik af en toe de kok horen fluiten, maar weet ik niet waar de lepel hangt![]()
Maar vind het wel gezellie met jullie hoor.