Starnmeer Westernbokkerstopic deel 2!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 12:41

Ik stem voor '......'. Die is echt ge-ni-aal!!
Laatst bijgewerkt door KimLittle op 17-09-10 12:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 12:44

Weg verrassing _O-

Ja, maar iets minder praktisch zeg maar en ik weet ook niet of Storm dat zo kan waarderen zo'n enorme jurk... Ik ga eens even met hem in overleg :D.

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 12:45

:D
Laatst bijgewerkt door KimLittle op 17-09-10 12:48, in het totaal 1 keer bewerkt

KimLittle

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 12:46

De onoplettende bokkers onder ons weten nu van niks San... Heb mijn berichies geëdit.

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 12:48

Haha, tsja aangezien we toch enige zijn... al de hele ochtend.... best sneu eigenlijk.... net alsof we geen leven hebbe.... of geen leuk werk.... of verder geen vrienden....

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 13:05

Ja eigenlijk best zielig inderdaad.
...
Oh well, who cares!!

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 13:08

Hoewel, ik moet toegeven dat ik wel echt minder m'n vrienden zie nu ik die kleine Bail heb... zeker doordeweeks.
Ach, je krijgt er een hoop voor terug *D

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 13:12

Ik heb me kostelijk vermaakt om de liedjes die jullie verzonnen hebben nav de paardennamen.

Maar, Glory heeft al een liedje, Faith nog niet.
Dus Land of Hope and Glory zal voor Faith misschien leuk zijn, Glory d'r liedje is : Glory of Love, van Peter Cetera

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 13:38

We krijgen er idd een Hope voor terug Kimmie *D

Ken het probleem, zie mijn vrienden ook een stuk minder. Ook in de weekenden is het nog wel een problematisch. Als ik om 14:00 of om 15:00 moet rijden kan ik zo een hele dag op stal zijn. Heb als ik thuis kom dan ook vaak geen zin meer om weg te gaan. Daar waar je vroeger nog wel eens spontaan iets kon afspreken is dat nu toch steeds meer gepland.

Gelukkig mengt mijn paardenleven zich de laatste tijd behoorlijk met mijn sociale leven daarbuiten. Vrijgezellen ladies: ik heb nog één vrijgezellen vriend van 40 in de aanbieding. De rest hebben jullie aaaaaallemaal al bezet :D !

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 13:46

San1978 schreef:
We krijgen er idd een Hope voor terug Kimmie *D

_O- _O- OMG jij bent scherp!!

Hmm ik ben zoveel op stal, maar mis echt alle roddels geloof ik! Ik weet maar van één vermenging af...
Wat betreft die 40er; misschien moet je hem gewoon eens een paar proeflesjes kado doen haha.

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 14:31

Scherp is my middle name!

Nope, het is tegenwoordig Bas en Tine en Piet en Tessa. Best gezellig op verjaardagen :D.

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 15:35

aha stal Starnmeer infiltreert langszaam je leven!

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-10 16:58

http://www.youtube.com/watch?v=yHjLoGaZTQo

Héél ernstig, maarre ik kan deze bijna helemaal meezingen.
Dat Gabor vroeger nog in Egmond stond, reden mijn vriendinnen en ik vaak door het duin en zongen dit uit volle borst. Maar dat is al héél lang geleden een jaar of 6 terug :o

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 17:04

Eh...groot hiaat in mijn algemene ontwikkeling (en veroorzaakt door mijn jeugd in Duitsland) maar vrouwtje theelepel zie ik nu voor het eerst. :oo

chexy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 21:16

voor wie haar nog niet in het echt heeft gezien, dat is ze dan:
Twistin Big Chicks aka HOPE
dit was voor haar stunt op de wasplaats :o

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

dit is overigens haar 3/4 zus die een jaar ouder is
Afbeelding
wel veelbelovend ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 22:19

@Chexy: Hope is erg mooi :j Haar zusje is ook een plaatje!

@Kim en San: Wat een leuke ideetjes komen er allemaal voorbij voor de freestyle! Leuk dat jullie meedoen, ben benieuwd wat jullie allemaal verzinnen!

Hier helaas geen freestyler, Whis en ik hebben een boel ellende over ons heen gekregen in de afgelopen tijd en kan geen dierenarts meer zien... Vorige week dinsdag mochten we na het herstel van de hoefkneuzing eindelijk weer écht beginnen met lessen/trainen, lag d'r ijzer eraf. Ok, dan geen les en wachten we nog een weekje en dan beginnen we wel weer als Norbert langs is geweest. In diezelfde week helaas Magic moeten laten inslapen, een paardje wat bij kennissen van mij stond. De kans op een pijnloos leven was minimaal dus hebben we een verdrietig, maar voor haar een beter, besluit genomen ;( Daar nog een beetje van ontdaan dinsdag toch voorgenomen om even mee te rijden in de les, Whis had tenslotte weer 2 ijzers! Zie ik ineens dat de binnenkant van d'r kogel open ligt... Dus wéér een DA erbij die de snee heeft dicht geniet. Advies: 10 dagen beter even niets doen |o Vind het echt heel sneu voor Whis, zeker omdat ze juist geen type paard is wat je blij maakt met een paar weken niets doen ook al staat ze op het land. Merk echt aan d'r dat ze weer aan het werk wil, dus ik hoop écht dat we de komende dagen zonder schade door kunnen komen want ben nu echt wel even klaar met al die sh*t ^) Zo, dat moest er even uit...

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-10 07:25

@ Beau: ongeluk komt in drieën zeggen ze, en die heb je nu gehad, dus vanaf nu kan je weer lekker aan de slag ( hoop ik zeer voor je!)

Kimmie_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 09:05

Jeetje Beau!! Wat een ellende allemaal!! Hoop dat het je nu weer bespaard blijft!!

Ik doe ook niet mee aan de freestyle. Dinsdag op pad met Kimmy en daar erg druk mee geweest, zaterdag werken en week erop is het al de 2e! Sorry ik kan in dat tijdsbestek niks bedenken/oefenen enz. Maar als iemand een poppetje op de grond nodig heeft bied ik me aan, of groom!! Kom uiteraard kijken natuurlijk en/of iemand of paar iemanden helpen!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 09:08

Ik hoop dat de plek voorspoedig geneest Beau, en dat je voorlopig van alle ellende bespaart blijft.

Ik had Hope nog niet in het echt gezien Cornelia, wat een beauty, en een ontzettend lekker bekkie!

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 09:35

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 10:22

Zat ik ook al aan te denken. En dan in de binnenbak :))

Kimmie_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 17:43

Zou eerder zeggen een idee voor de snipperbak haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 18:30

Thanks voor de lieve berichtjes, ik hoop ook dat we er snel vanaf zijn :o Ik heb Whis stiekem al vandaag opgepakt. Merkte heel sterk aan d'r dat ze het niet werken echt niet leuk meer vond. Dus iom Eef rustig aan een half uurtje conditie opgebouwd, ze was daarna helemaal in d'r hum :)

B_a_b_e schreef:
vind eigenlijk dat we Eef moeten vragen om een dergelijk parcourtje!!

http://www.youtube.com/watch?v=fmQeNy25iTI

DAT IS ZOOOO COOL :wow: :wow: :wow: Als dat soort wedstrijden ooit in NL worden georganiseerd wordt ik spontaan een fanatiek wedstrijdruiter :))

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 11:51

B_a_b_e schreef:
vind eigenlijk dat we Eef moeten vragen om een dergelijk parcourtje!!

http://www.youtube.com/watch?v=fmQeNy25iTI

WAUW!!! Dat is echt te gek zeg!!
Ik denk alleen niet dat je dan bij Eef moet zijn... heeft iemand hier toevallig het e-mailadres van Henk? :D

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 11:53

@Beau: jemig Beau wát een ongeluk heeft die AA pony van jou zeg.. pfffhh. Ik hoop dat het hiermee nu klaar is en jullie de komende 20 jaar alleen nog een dierenarts zien voor de enting.