Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Nicole1995 schreef:Ik ga ff op pad voor een zonneklepje om haar neus te beschermen tegen de zon.Ben net wezen smeren maar met dit weer kan je elk uur wel smeren en dat gaat niet lukken.Zat net ff op de site van de paardendrogist te kijken daar kosten ze 16.95 en bij divoza 9.95.Zit aardig wat prijsverschil in.
meelen schreef:Nicole1995 schreef:Ik ga ff op pad voor een zonneklepje om haar neus te beschermen tegen de zon.Ben net wezen smeren maar met dit weer kan je elk uur wel smeren en dat gaat niet lukken.Zat net ff op de site van de paardendrogist te kijken daar kosten ze 16.95 en bij divoza 9.95.Zit aardig wat prijsverschil in.
Heeft E.J. zoiets niet?

LIQUITA schreef:Ik heb vandaag weer voor het eerst op Liquita gereden (gestapt en een paar rondjes gedraaft). Het voelde wel goed en volgens andere zag het er ook goed uit. Ik ga morgenochtend bellen met de kliniek om te vragen hoe nu verder. Ik ben nog niet te enthousiast, maar het begin is er.

LIQUITA schreef:Ik heb vandaag weer voor het eerst op Liquita gereden (gestapt en een paar rondjes gedraaft). Het voelde wel goed en volgens andere zag het er ook goed uit. Ik ga morgenochtend bellen met de kliniek om te vragen hoe nu verder. Ik ben nog niet te enthousiast, maar het begin is er.