Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
. Dat zegt hij elk jaar, maar ik had altijd zo iets van dat het wel zou komen als ik last zou krijgen. Heb nu nog geen last hoor, maar 1 vulling raakt een beetje lek
en daar zou ik nu snel last van krijgen. Oké dan
.LIQUITA schreef:Ik moet helaas nog een keertje terug komen bij de tandarts. "Het wordt nu wel eens tijd dat die zilverkleurige vullingen eruit gaan". Dat zegt hij elk jaar, maar ik had altijd zo iets van dat het wel zou komen als ik last zou krijgen. Heb nu nog geen last hoor, maar 1 vulling raakt een beetje lek
.
Zo, m'n zuurkoolschotel staat klaar om in de oven te gaan (als Erik belt dat hij bijna thuis is).
MiltonB schreef:Ja hoor, ik doe alleen die lekkende vulling. Ik ga geen goede vullingen vervangen omdat ze zilverkleurig zijn. Wat ik steeds al zeg tegen m'n tandarts, de tijd dat het nodig is komt vanzelf.je doet toch wel alleen die lekkende vulling of ga je meteen op de stoere tour?? ik heb gelukkig (even afkloppen) al heel lang niets gehad.
ik zit liever naast de stoel dan in de stoel hoor.
neem je toch lekker verdoving, lekker ontspannen liggen.

LIQUITA schreef:Ik moet helaas nog een keertje terug komen bij de tandarts. "Het wordt nu wel eens tijd dat die zilverkleurige vullingen eruit gaan". Dat zegt hij elk jaar, maar ik had altijd zo iets van dat het wel zou komen als ik last zou krijgen. Heb nu nog geen last hoor, maar 1 vulling raakt een beetje lek
.
Zo, m'n zuurkoolschotel staat klaar om in de oven te gaan (als Erik belt dat hij bijna thuis is).