Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Pebbs schreef:jaaa hahaha ik had je bokken sprongen gezien
was echt te grappig![]()
en rox is zeker sterk jaaan het eind van de les had ik geen handen meer over
. het is echt zo'n afwerpingsbokkensprong
. Of als je net in de bocht een beetje harder in ze buik prikt omdat hij eruit valt in de galop dan voel ik soms die bui al aan . Maarjah dat is ze eigen schuld want soms gaat die steeds langzamer en dan wil die niet luisteren om harder te gaan. Foei foei , af vic
Manon_S schreef:Ik snap echt niet hoe jullie met een harde hand kunnen rijden.
Als ik dat probeer dan kan ik het echt niet lang volhouden, dan verslappen ze weer..
Ik heb mezelf gewoon echt aangeleerd je handen stil te houden en zo min mogelijk druk op de teugels te zetten enz....
) Bij sommige moet je eenmaal wat strenger zijn wil je resultaat krijgen, maar dan wel op de goede manier streng. dat begin ik steeds beter te leren. Dat je niet altijdd je vast moet houden. Manon_S schreef:Ik snap echt niet hoe jullie met een harde hand kunnen rijden.
Als ik dat probeer dan kan ik het echt niet lang volhouden, dan verslappen ze weer..
Ik heb mezelf gewoon echt aangeleerd je handen stil te houden en zo min mogelijk druk op de teugels te zetten enz....
? dan rijd ik boef en dan mag jij voor mij vic rijden in de les
en ik daarvoor zei 'Braaf paard he
''
echt leuk meiden!!
maar als ik een eigen paard koop later dan wil ik toch wel een paard waar ik net ff wat meer voor moet doen dat ie nagevelijk loopt
en dat je dat continu heb, jeetje wat word je daar gek van
. Manon_S schreef:Bij Worlino merk ik juist dat mijn manier van hoe ik mijn handen heb goed is.
Ik denk dat als je een strenge hand hebt zij nog meer gaat protesteren met haar mond.
Pebbs schreef:Manon_S schreef:Bij Worlino merk ik juist dat mijn manier van hoe ik mijn handen heb goed is.
Ik denk dat als je een strenge hand hebt zij nog meer gaat protesteren met haar mond.
Maar worlino is zoooo makkelijk te rijden !!!!!!
Die kan je echt naar je hand toe rijden, van achter naar voor,m met stille hand, hoe je het ook wilt noemen, maar die is echt TE makelijk naar beneden te rijden vind ik

.
dan wil je echt gewoon nog een half uur zo door rijden maarja