Stal Midden Delfland roddels 4

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Binar

Re: Stal Midden Delfland roddels 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 11:48

ja idd is zo voorbij, zeker als je t lekker druk heb (zit nu in de wacht bij een bank Nors opkijken )

Ik weet nog niet precies wat ik ga eten vanavond.. weet alleen dat t lekker is Haha!
Heb nu ook al hongerrrrr, heb nog wel brood maar dat is geen lekker brood Verdrietig

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 11:48

en Hoppa, op pagina 30!!! Party!!

Fammiie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 11:51

haha Nagelbijten / Gniffelen
Je wilt dus gewoon wat lekkers eten vanavond Haha!

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 12:03

Fem gefeliciteerd!
Nous leuk hé dat: "Een ogenblik geduld nog, U wordt zo spoedig mogelijk geholpen." "Al onze medewerkers zijn nu in gesprek, excuses voor het ongemak"

Fem we weten trouwens wel zeker dat het lekker is Knipoog

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 14:50

Een hele goedemiddag.......... eventjes weggeweest maar weer terug.

Mijn laatste werkavondje en dan ben ik bijna 2 weekjes vrij, zeg maar een soort van vakantie.........

Morgen een crematie van mijn oom, man is doodgevonden in zijn bedje, in slaap gevallen en gewoon niet meer wakker geworden. Hoe mooi wil je het hebben, ik teken ervoor............ Had eigenlijk pas vanaf vrijdag vakantie maar nu begint het morgen al......... Vadertje (was zijn oudere broer) is helemaal van slag en de weg kwijt dus daar zijn we druk mee bezig geweest om hem op te vangen, er was niets geregeld qua begravenisverzekering dus............ maar ja je laat zo'n man ook niet van de sociale dienst begraven, het blijft toch je familie ...........

voordat jullie me allemaal gaan condoleren, is niet nodig hoor heb er geen last van, kende de man amper

horseloverc

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 17:36

heey heey
wat een but weer en ik moet nu nog weg op de brommer Boos! echt totaaaal geen zin...jammer datik hem nu niet ff een dagje kan laten staan want ze staan natuurlijk binnen.
groetjes cindy

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 18:04

Haai Doei!

Het is koud hier *LOL* zo lekker naar stal Lachen naja lekker Huilen van het lachen wel lekker met de auto Haha!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 18:06

spettertjuh schreef:
Een hele goedemiddag.......... eventjes weggeweest maar weer terug.

Mijn laatste werkavondje en dan ben ik bijna 2 weekjes vrij, zeg maar een soort van vakantie.........

Morgen een crematie van mijn oom, man is doodgevonden in zijn bedje, in slaap gevallen en gewoon niet meer wakker geworden. Hoe mooi wil je het hebben, ik teken ervoor............ Had eigenlijk pas vanaf vrijdag vakantie maar nu begint het morgen al......... Vadertje (was zijn oudere broer) is helemaal van slag en de weg kwijt dus daar zijn we druk mee bezig geweest om hem op te vangen, er was niets geregeld qua begravenisverzekering dus............ maar ja je laat zo'n man ook niet van de sociale dienst begraven, het blijft toch je familie ...........

voordat jullie me allemaal gaan condoleren, is niet nodig hoor heb er geen last van, kende de man amper

nou ook weer een apart verhaal he,maar idd. als je op leeftijd bent is het een mooi einde.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 09:31

Mogge

Jippie ben de 1e vandaag Haha!
Jemig, waar is iedereen??? Clown

Lekker hoor Kaar, 2 weekjes vrij.. heb je nog plannen of ga je gewoon lekker relaxen?? Hopen dat je nog beetje lekker weer hebt!!

Ben gisteren bitloos naar buiten geweest met Bizzie en Kay/Lay... lekker uitgewaaid met een buitje Sigaar
Biz mag nog ff geen bit in ivm trekken van de kies Ach gut

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 09:40

goeie morgen.
gelukkig kan je met biz bitloos naar buiten,zie je al gaan op kootje hihi

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 09:54

hoi hoi hoi Haha!

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 14:06

goedemiddaaaag ff een groetje uit mijn excel les! Clown

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 14:51

Zo wat een vies goor zeikweer is t weer zeg bah... wilde net naar stal gaan, maar wacht nu nog wel ff tot deze bui over is.... Clown

Ben nog maar net thuis, auto moest apk gekeurd worden... hoefde maar 1 klein dingetje vervangen te worden, dus dat was wel fijn (had al 2 jaar narigheid met apk dat eea vervangen moest worden)
nog ff bokken en dan toch maar richting stal Sigaar

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 17:07

vanmiddag was het nog wel lekker.. gelukkig hebben ze ff buiten gestaan en gegraasd... uk was alleen vervelend Bloos

dalijk ff hobbelen.. eerst ff de fikse bui overlaten komen voordat ik weg ga Knipoog erg donker nu hier...

ow heb een baan in honselersdijk.. moest vandaag tussen 3 bedrijven kiezen Bloos vond erg moeilijk maar heb die maar gekozen ... verkoop binnendienst voor vrachtwagen van de daf en fiat Clown hahah... nou ja ik zie wel hoe het is Knipoog

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 18:48

Oke Veer hoop dat het wat is voor je Lachen

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 19:28

fijn dat er niet te veel aan je auto mankeerde nous
ook fijn dat je weer nieuwe baan heb hoor veer
en inderdaad wat een rotweer.ze zeggen dat het na het weekeind weer wat droger en warmer wordt

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 08:10

goede morgen

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 09:05

Goeiemorgen mam jij hebt nu veel tijd om te bokken haha, ik en tankie gister helemaal zeiknat geregent en joepi had geluk want hij heeft droog gereden haah

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 09:23

Morning!!

Het weer is nu gelukkig weer een stuk beter dan afgelopen dagen..hopen dat dit zo blijft Lachen

Had gisteren Ko'tje losgezet in de paddock, hoekje afgezet voor hem, Diddle en Biz ernaast.... ging ik na kwartiertje ofzo ff kijken stond Ko dus gewoon naast Biz, náást zijn afgezette hoekie Clown Verwacht wel dat hij gek heeft gedaan, heb t niet gezien... nu moeten we weer ff wat anders verzinnen voor hem.. Tong uitsteken

Vandaag mogen we ons 1e drafje gaan doen Go jij! Go jij!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 11:46

Binar schreef:
Morning!!

Het weer is nu gelukkig weer een stuk beter dan afgelopen dagen..hopen dat dit zo blijft Lachen

Had gisteren Ko'tje losgezet in de paddock, hoekje afgezet voor hem, Diddle en Biz ernaast.... ging ik na kwartiertje ofzo ff kijken stond Ko dus gewoon naast Biz, náást zijn afgezette hoekie Clown Verwacht wel dat hij gek heeft gedaan, heb t niet gezien... nu moeten we weer ff wat anders verzinnen voor hem.. Tong uitsteken

Vandaag mogen we ons 1e drafje gaan doen Go jij! Go jij!

gewoon bij de groep zetten,volgens mij is die dan stuk rustiger.ging in het verleden ook beter

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 11:55

Zoo het is beter weer dan gister Haha! Omkleden en dan naar stal toe. Was vandaag kwart voor 12 uit Haha! en begon om 10 voor half 10 was echt lekker Vork!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 13:09

amandaaa schreef:
Goeiemorgen mam jij hebt nu veel tijd om te bokken haha, ik en tankie gister helemaal zeiknat geregent en joepi had geluk want hij heeft droog gereden haah

je ben gek ik heb helemaal geen tijd.beschuit smeren doe ik zowat een kwartier over en ff in bad duurd al zo 1 en een half uur. is heel gedoe hoor om alles met 1 hand te doen.alleen dingen opeten en opdrinken gaat nog een beetje snel haha.ga zo met pap boodschappen doen erg vermoeiend allemaal voor nietje hoor.

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 14:14

Met 1 hand typen lijkt me ook erg irritant Clown

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 15:21

Naoom_ schreef:
Met 1 hand typen lijkt me ook erg irritant Clown

heb je helemaal gelijk in

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 23:52

Zoo ook weer bijgelezen.. Lachen Net avonddienstje gehad en nu alweer weekend! Haha! hihi.. Wel lekker gewerkt..

Met het poesje wat ik van de week heb gevonden gaat het ook helemaal goed! Go jij! Go jij!

Wel jammer dat de cross niet door gaat, maar ja nu de 19e..