)Ik weet nog niet precies wat ik ga eten vanavond.. weet alleen dat t lekker is
Heb nu ook al hongerrrrr, heb nog wel brood maar dat is geen lekker brood
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)

echt totaaaal geen zin...jammer datik hem nu niet ff een dagje kan laten staan want ze staan natuurlijk binnen.
zo lekker naar stal
naja lekker
wel lekker met de auto
spettertjuh schreef:Een hele goedemiddag.......... eventjes weggeweest maar weer terug.
Mijn laatste werkavondje en dan ben ik bijna 2 weekjes vrij, zeg maar een soort van vakantie.........
Morgen een crematie van mijn oom, man is doodgevonden in zijn bedje, in slaap gevallen en gewoon niet meer wakker geworden. Hoe mooi wil je het hebben, ik teken ervoor............ Had eigenlijk pas vanaf vrijdag vakantie maar nu begint het morgen al......... Vadertje (was zijn oudere broer) is helemaal van slag en de weg kwijt dus daar zijn we druk mee bezig geweest om hem op te vangen, er was niets geregeld qua begravenisverzekering dus............ maar ja je laat zo'n man ook niet van de sociale dienst begraven, het blijft toch je familie ...........
voordat jullie me allemaal gaan condoleren, is niet nodig hoor heb er geen last van, kende de man amper
erg donker nu hier...
vond erg moeilijk maar heb die maar gekozen ... verkoop binnendienst voor vrachtwagen van de daf en fiat
hahah... nou ja ik zie wel hoe het is

Verwacht wel dat hij gek heeft gedaan, heb t niet gezien... nu moeten we weer ff wat anders verzinnen voor hem..
Binar schreef:Morning!!
Het weer is nu gelukkig weer een stuk beter dan afgelopen dagen..hopen dat dit zo blijft
Had gisteren Ko'tje losgezet in de paddock, hoekje afgezet voor hem, Diddle en Biz ernaast.... ging ik na kwartiertje ofzo ff kijken stond Ko dus gewoon naast Biz, náást zijn afgezette hoekieVerwacht wel dat hij gek heeft gedaan, heb t niet gezien... nu moeten we weer ff wat anders verzinnen voor hem..
![]()
Vandaag mogen we ons 1e drafje gaan doen
Omkleden en dan naar stal toe. Was vandaag kwart voor 12 uit
en begon om 10 voor half 10 was echt lekker
! amandaaa schreef:Goeiemorgen mam jij hebt nu veel tijd om te bokken haha, ik en tankie gister helemaal zeiknat geregent en joepi had geluk want hij heeft droog gereden haah
Naoom_ schreef:Met 1 hand typen lijkt me ook erg irritant
Net avonddienstje gehad en nu alweer weekend!
hihi.. Wel lekker gewerkt..