& in galop terug naar stal:
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

. Heb ook de rijfoto's er maar gelijk bij gedaan. 

Astor schreef:Emmaa_ schreef:
Ik moet even kijken hoe laat ik mijn nest uit kan komen, anders wil ik ook wel naar de stal toekomen?. Kan ik daar alvast wat fotootjes maken?
Ja of als je voor 9 en al op de manege bent kan je daarvoor nog foto's schieten?
Want de eigenaar is er ook bij dus die wilt niet te vaak vreemden op de wei dus doe maar afspreken op de manege goed?![]()
En dan spreken we volgende keer wel wat af dat je dan mee gaat naar stal ofzo. Of ik ga wandelen en dan ga je ook mee etc.
Nou we kijken nog wel even!
. Dan ben ik rond kwart voor 9 op de manege
. 

. Ik ben sowieso eerder op de manege, dus voor de tijd kunnen we wel héél ff
Iriis_ schreef:Ik ben ook verliefd op Flip![]()

Emmaa_ schreef:Iriis_ schreef:Ik ben ook verliefd op Flip![]()
En gaat u morgen rijden Iris?
Iriis_ schreef:Straks zien jullie ook allemaal dat soort foto's van Valentino en mij langs komen![]()
Dan spam ik het hele topic vol met (mooie) spring foto's van Tinus en mij!!![]()
haha
Emmaa_ schreef:Iriis_ schreef:Ik ben ook verliefd op Flip![]()
En gaat u morgen rijden Iris?
dus ik denk het wel!
Astor schreef:Iriis_ schreef:Straks zien jullie ook allemaal dat soort foto's van Valentino en mij langs komen![]()
Dan spam ik het hele topic vol met (mooie) spring foto's van Tinus en mij!!![]()
haha
en waar blijven die dan?

Melanieetjuh schreef:Kom tegelijk rijden met mij dan
Iriis_ schreef:Melanieetjuh schreef:Kom tegelijk rijden met mij dan
Ghehe, ja zou wel gaaf zijn! Kunnen we samen op de foto!![]()
Maar ik moet ff kijken hoe hij vandaag loopt. Als hij weer zo sterk is als dat hij de hele week al is, heb ik niet zo'n zin om buiten te rijden, omdat hij dan alleen maar sterk is...![]()
Hoelaat ga jij rijden dan?

Met de 2 toppaarden. 

Nou alleen nog een pinpas