Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

. en het regent! Naja kan ik lekker mijn nieuwe paraplu meenemen
pff.
Hoop eigenlijk dat ze mee ook weer komt halen
!
!
. Jammer dat ik niet op Smook ingedeeld kan worde, ik denk dat ik gewoon kijk ofie ingedeeld is en als dat niet is datk gewoonv raag of ik der op mag
. En anders Snowflake
Silence schreef:Tessa, vorige week nog. Heb weer heel wat berichtjes over mij/ons mogen lezen.
Dat hoeft toch niet...dat jullie steeds om de zoveel tijd dingen moeten schrijven.
Ik weet nu wel, dat jullie vinden dat ik idioot ben en helemaal verkeerd met Silence omga.
Dat hoeft toch niet elke keer opnieuw of wel.
Wat ik ook al tegen andere heb gezegd. Als je zo nodig wil oordelen, kom dan eens langs (Silence staat echt niet ver van jullie vandaan) en oordeel dan nog een keer. Jullie weten totaal niet hoe onze situtatie is, hoe ik met hem omga en hoe het met Silence is. Dan is het wel erg makkelijk om maar op internet vanalles te gaan rondgooien, zonder dat je weet hoe of wat.

froukje gaat ook mee
hahaha Ehmm...
hoelaat ong kom je dan??
??
nu ben ik ff op en neer naar die lieve tiara
doeii 

Citaat:Dat kind spoort echt niet volgens mij!
Citaat:Dan moet ze een knol kopen van € 10.000,00! (Alhoewel die zal ze zelf ook wel verkloten..)
Citaat:Dat kind maakt overal een probleem van zeg! Pfff. Rijden met oornetjes en weet ik wat meer.

!
!