Het altijd gezellige Cahama topic Deel 9!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Silence

Re: Het altijd gezellige Cahama topic Deel 9!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 07:59

Tessa, vorige week nog. Heb weer heel wat berichtjes over mij/ons mogen lezen.

Dat hoeft toch niet...dat jullie steeds om de zoveel tijd dingen moeten schrijven.
Ik weet nu wel, dat jullie vinden dat ik idioot ben en helemaal verkeerd met Silence omga.
Dat hoeft toch niet elke keer opnieuw of wel.

Wat ik ook al tegen andere heb gezegd. Als je zo nodig wil oordelen, kom dan eens langs (Silence staat echt niet ver van jullie vandaan) en oordeel dan nog een keer. Jullie weten totaal niet hoe onze situtatie is, hoe ik met hem omga en hoe het met Silence is. Dan is het wel erg makkelijk om maar op internet vanalles te gaan rondgooien, zonder dat je weet hoe of wat.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 08:15

Goeiemorge,
Pff wat is het weer somberweer buiten Boos! . en het regent! Naja kan ik lekker mijn nieuwe paraplu meenemen Nagelbijten / Gniffelen pff.

Suus_je

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 08:43

Oei familiekwaaltje! Wat is dat toch! Ja vandaag gewoon ff rustig aan doen Lindy, want spierpijn zal ze zeker hebben! Hoop dat Beja en Rianne verder niks hebben!

@ Yvon ja laat Tiff maar een week op stal Knipoog

@ Josje ik denk niet dat ik het haal vanavond, maar als ik optijd ben en het weer wordt beter ga ik graag mee met je naar buiten! Maar als je iemand anders vind dan ga maar gewoon.

Gelukkig gaat mijn lieve mama mij zo wegbregen naar het werk! Want anders had ik nu al een half uur in de bus moeten zitten, en was ik nog een uur onder weg Rolleyes Hoop eigenlijk dat ze mee ook weer komt halen Tong uitsteken !

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 09:00

Nou ikga het vieze weer ook maar eens trotseren Tong uitsteken Doei! !

HarmanyL

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 09:06

@ Silence, ik heb nooit gezegd dat je VERKEERD bezig bent, vind het alleen allemaal errug overdreven. Snap dat je het beste met het beestje voor hebt, maar weet haast zeker dat dat ook zonder al die poes pas goed kan gaan!

HarmanyL

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 09:07

Wij hadden gister ook wat val partijen en botsingen van paarden. Beetje vaag!

Lottyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 09:54

Goeiemorgen Lachen

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 10:22

ooei wat is er dan allemaal gebeurd lotte?
Pff ik heb zin om te rijden zeg... moet nog w88 tot vrijdag Gaaaap . Jammer dat ik niet op Smook ingedeeld kan worde, ik denk dat ik gewoon kijk ofie ingedeeld is en als dat niet is datk gewoonv raag of ik der op mag Lachen . En anders Snowflake Tong uitsteken

HarmanyL

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 10:40

Ja ik heb het allemaal net niet zien gebeuren, maar omdat wij in 2 bakken naast elkaar rijden kan het wel eens fout gaan! Volgens mij was er 1 gewoon gestruikeld, en de andere reden tegen elkaar aan, toen er 1 een beetje vandoor ging. (jong paardje).

Ik moest ook opletten! Haha. Dat paardje De Vos rijd meestal in de andere groep mee. Dus als die instructrice riep draf/galop enzo reageerde ze daar op! En ze wilde ook de hele tijd naar die bak toe!

Katuwr

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 11:59

Silence schreef:
Tessa, vorige week nog. Heb weer heel wat berichtjes over mij/ons mogen lezen.

Dat hoeft toch niet...dat jullie steeds om de zoveel tijd dingen moeten schrijven.
Ik weet nu wel, dat jullie vinden dat ik idioot ben en helemaal verkeerd met Silence omga.
Dat hoeft toch niet elke keer opnieuw of wel.

Wat ik ook al tegen andere heb gezegd. Als je zo nodig wil oordelen, kom dan eens langs (Silence staat echt niet ver van jullie vandaan) en oordeel dan nog een keer. Jullie weten totaal niet hoe onze situtatie is, hoe ik met hem omga en hoe het met Silence is. Dan is het wel erg makkelijk om maar op internet vanalles te gaan rondgooien, zonder dat je weet hoe of wat.

Ik begon weer over Silence omdat ik tegenkwam dat hij voor die clinic of iets dergelijks uit is gekozen. Ik vond dat hij bij ons nooit een echt "probleempaard" was dus om echt voor zoiets uitgekozen te worden vond ik een beetje vreemd. Verder weet ik inderdaad niet hoe jij precies met Silence omgaat maar ik geloof heus wel dat dat een goede manier is, misschien inderdaad wel zoals al eerder gezegd is een beetje overbezorgd.
En dat er over hem gelogen is heeft geloof ik niemand in dit topic iets mee te maken, dat wil dus echt niet zeggen dat wij niets om hem geven. Dat is allemaal via de grote baas gegaan.

mariki10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 13:00

Nog een uurtje werken en dan gezellig even op visite met marco bij zijn moeder Lachen
Vanavond weer lekker rijden!! Haha!

HarmanyL

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 13:11

Ik nog 1,5 uur!! en dan nog 3 dagen. Blugh!

elcke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 13:43

@josje ik ga naar buiten! dus ga maar gezellig mee! zal ik je komen ophalen?

elcke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 13:44

oh en berlijn was echt super gaaf. nu heel even naar de manege om tiara los te gooien en dan vanavond dus lekker naar buiten Lachen froukje gaat ook mee

Josjeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 13:45

ELCKE!
Ehm ja, ik ga mee naar buiten alst niet regent Tong uitsteken hahaha Ehmm...
Ja ophalen zou wel rlx zijn Haha! hoelaat ong kom je dan??

Josjeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 13:47

ben je net weg zeker Knipoog ??
Dan sms ik zo wel ff

elcke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 13:49

ik ben er nog

elcke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 13:50

hoe laat komt je het beste uit? misschien moet ik robin ook nog op zijn werk ophalen dus dan wordt het tien voor half7 ongeveer, is dat goed?

Josjeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 13:51

Ja dat is geod! dat red ik wel Haha!
BEDANKT!!

elcke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 13:52

ok zie ik je dan en net ff het weer gekeken en er is alleen maar af en toe kans op een bui dus dat komt hopelijk ook gewoon goed Lachen nu ben ik ff op en neer naar die lieve tiara Lachen doeii

Josjeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 13:53

Doei!

mariki10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 14:02

Tiara is zaterdag ook nog lekker met Tiffany los geweest Lachen

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 14:27

Ik snap jullie wel hoor, natuurlijk mogen jullie een mening erover hebben.
Daar is helemaal niks mis mee.
Ik vraag me alleen af, waarom jullie steeds zo af moeten kraken.
Dat hoeft toch niet elke keer opnieuw?
Als jullie je dingen afvragen, kun je me daar gewoon op aanspreken. Ik bijt heus niet Knipoog

Zulke reacties bedoel ik:

Citaat:
Dat kind spoort echt niet volgens mij!

Citaat:
Dan moet ze een knol kopen van € 10.000,00! (Alhoewel die zal ze zelf ook wel verkloten..)

Citaat:
Dat kind maakt overal een probleem van zeg! Pfff. Rijden met oornetjes en weet ik wat meer.

Dit is overigens geen probleem wat ik maak, maar een probleem dat er is. Als dat drie dierenartsen afhankelijk van elkaar bevestigen, lijkt me dat geen probleem ergens van maken.

En ik denk, dat zulke reacties toch niet hoeven? Ze zijn niet leuk om te horen, dat zouden jullie ook niet vinden.
Ik doe hartstikke mijn best voor Silence en krijg van jullie uit al ruim 2 jaar commentaar daarop.
Na die tijd weet ik wel hoe of wat.....

Michelle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 15:11

Ik ben het wel ook wel met Karin eens, niemand hier kan er iets aan doen wat er over Silence verteld is toen jij hem kocht, zoiets gaat via Jan. En verder lijkt het me inderdaad niet leuk om steeds negatief commentaar te krijgen, daarom lijkt het me ook beter als we het er gewoon niet meer over hebben, want dit is weer zo'n eindeloze discussie. Knipoog

_ingrid_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 15:16

pfoew lees jij nogsteeds mee hier! post dan ook gewoon tussendoor gezellig eens wat!!
mag best hoor Knipoog!
weet zeker dat dr een hele hoop mensen t juist leuk vinden om te horen hoe t met Silence gaat Lachen!

en denk ook wel dat je soms het probleem misschien verplaatst, ipv het rijtechnisch op te lossen. oornetjes zouden opzich niet nodig hoeven te zijn natuurlijk. maar weet verder ook niet precies hoe dat zit dus moet je ook zelf weten..
en verder wil ik nog ff vragen of jij NOOIT iets over een ander zegt als je het niet eens bent met zijn/haar manier van rijden? denk t wel toch? daar heb je t dan toch ook met anderen over?