Springen vind ik ook leuk, dressuur moet af en toe beetje, maar niet te veel
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Horsefreak schreef:Buiten uitstappen is ook leuk, als het even kan doe ik het meestal ook behalve met die regen van afgelopen keren
)

Ik hoop dat je op Koos zit en dat wil niet zo loopt te zeuren
Horsefreak schreef:In de 1e post.
Laat mij dan maar mietjes zijn, maar niet met een bezwete pony en in de zeikregen voor de lol buiten uitstappen, naar strand gaan is nog wat anders

antoinetje schreef:Goed gedaan Mariet, dans je zilver, goud of de hogere klasses?
kooslover schreef:Lijkt me inderdaad ook leuk, al is dat misschien gezelliger als je met z'n tweeën start...
. Moeten we maar een paardje voor jou ook gaan regelen
.
). Hij is wel veel speelser als eerst... En wat koppiger en ach ja het is gewoon een donder zo af en toe.... Maar voor snoepjes doet ie alles heb ik al gemerkt
.
. En die ging hard zeg!! Plat door de bochten heen... (heeft een dag stil gestaan
). Staart omhoog en een herrie maken... Gekke merrie is het ook
. Atlas stond echt te kijken van die is gek.... Ben blij dat Atje dan nog een beetje rustig is... Maar binnekort mag ik ook op Komiek stappen
. Mag dr een keer buiten gaan testen... Margriet gaat dan gezellig mee op de fiets
. antoinetje schreef:Nieuw profieeeeeeeeeeeeeeeeelll
. Weer helemaal up to date
. 
Ze wordt dinsdag begraven.
.