Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) Tessa en lisa hebben er vaker last van.. misschien ligt het wel aan hun verbinding ofzo?

hestejente schreef:Nou ehh... als ik zijn naam hoor krijg ik het heeeel warm, hij ziet er dan ook geweldig uitHij heeft vooral een erg mooie kont vind ik. Donna niet, die heeft daar geen verstand van.
.
d0nnaa_dan schreef:hestejente schreef:Nou ehh... als ik zijn naam hoor krijg ik het heeeel warm, hij ziet er dan ook geweldig uitHij heeft vooral een erg mooie kont vind ik. Donna niet, die heeft daar geen verstand van.
Uuh Pardon?.
Even voor de toelichting, 't gaat over een paard.
Met Lianne op het WK! AnnemiekvM schreef:Ahh Dribbel. Ik had toen die naam voor hem bedacht. Hij is weer terug gegaan naar de handelaar...
Hij wilde niet lopen en in de beginnerslessen schopte hij wel eens naar andere paarden.
Ik ben er een keer op gaan zitten, maar kreeg hem bijna niet vooruit hihi.,

) AnnemiekvM schreef:Vandaag was er iemand aan het lessen bij ons op stal. Met echt een heel mooi paard op hoog niveau. KOmt ze na de les naar mij toe. Zegt ze: Wat is Tommie leuk. Eigenlijk vindt ik hem veel leuker dan mijn paard. Zou je misschien willen ruilen?? Ze was echt bloedserieus!
Nou, ik gezegd dat ik dat niet wilde. Maar dat ik haar paard verder wel erg gaaf vond. Nou, volgens mij was ze echt teleurgesteld..
Dominiqueee schreef:Do met wie ga jij? Ik wil ook wel maar van hoelaat is het want ik ga morgenavond naar mn omaJa, het is bijna helemaal over gelukkig. Heb een uurtje op bed gelegen, wat aspirines genomen en veel water gedronken (en stiekem tussendoor Bokken, haha).
We hadden van tevoren een Kelly-en-Do-middagje gepland en die wil ik niet afzeggen vanwege een klein beetje hoofdpijn.
Morgen is er een hengstenshow in Woudenberg. Gaan er nog meer mensen?
Dominiqueee schreef:Enne, hengstenshow is 16.00 geloof ik. In Woudenberg, naast de kliniek (Valleiruiters).
Karin_88 schreef:Dribbel doet me denken aan die kinderboekjes
SuusKiiss schreef:ik heb dit jaar geleerd: Wees zuinig met uitroeptekensidd! Raar! Dat vraag je toch niet zomaar!!
Ik ben verslaafd aan uitroeptekens!! In bijna elke zin staat er wel weer 1!
(heel boeiend maarja, en ook wel 'hééééél moeilijk
)