Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Jow schreef:volgens mij heb ik je een keer lesgegeven op balans? op zatrdag?

Miss_Malfoy schreef:Jow schreef:volgens mij heb ik je een keer lesgegeven op balans? op zatrdag?
Ehm even kijken, ja ik ken je wel, je hebt me geloof ik op dinsdag een keer lesgegeven, ik reed toen op een fjordje genaamd Eve. Volgens mij gingen we toen een 8je in galop rijden, alleen die fjord stopte er precies op de x mee, want van contragalop en dressuur moest ze niks weten.
Ik ben trouwens ook het nichtje van Carla, ben een week terug, op vrijdag, nog met haar meegeweest.
hondentrimmen.Jow schreef:Miss_Malfoy schreef:
Ehm even kijken, ja ik ken je wel, je hebt me geloof ik op dinsdag een keer lesgegeven, ik reed toen op een fjordje genaamd Eve. Volgens mij gingen we toen een 8je in galop rijden, alleen die fjord stopte er precies op de x mee, want van contragalop en dressuur moest ze niks weten.
Ik ben trouwens ook het nichtje van Carla, ben een week terug, op vrijdag, nog met haar meegeweest.
volgens mij heb ik 1x dinsdag gedaan en 2x zaterdag alleen doe ik dan nooit contra galop, zou wel kunne om bij x door de draf van galop te wisselen.
ik durf t ff nie te zegge..

maar hij vind t dan ook wel weer grappig