Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
loveshadow schreef:Woooooow, 1.05 m?! Ik zou het niet eens durven! Grappig dat een tinker x tuiger zoveel springtalent heeft! Leuk hoor!xSwanHeart schreef:Whaha dat durf ik niet zo goed, hihi! De foto's op zich waren al heel confronterend, moet nog hard aan m'n houding werken, zeg! M'n beugels kunnen wel een gaatje langer, ik moet m'n handen meer dragen en rechtop houden en af en toe heb ik m'n binnenbeen opeens raar naar achteren. En ik moet niet de hele tijd naar m'n paard zitten te kijken, hoe verleidelijk dat ook isEef > We verwachten wel een HAW-topic van je nu!Hij liep vet netjes
Je vader heeft vast wel toffe plaatjes geschoten
![]()
Bovendien plaats ik toch liever geen foto's van mezelf op internet op een site waar iedereen gewoon kan kijken. Op hyves kunnen alleen je vrienden je foto's bekijken (en handige computermensen) en hier is het veel meer openbaar. Vind dat toch niet zo'n prettig idee, dus daarom komt er geen HAW-topic van mij, hihi. En ik ben bang voor al het commentaar.
Misschien ooit wel wat foto's in m'n profiel.

Moet 1 van mijn ouders tijd hebben om te maken
Ik heb ook een gothic jurk voor mijn verjaardag gekregen
Daarmee gan we fotos maken van Kwal en mij en dan allebei versierd met klimop in de mist zoals vanochtend
Moeten we ook tijd voor hebben natuurlijk
QualityLover schreef:Fotos are coming soonMoet 1 van mijn ouders tijd hebben om te maken
Ik heb ook een gothic jurk voor mijn verjaardag gekregen
Daarmee gan we fotos maken van Kwal en mij en dan allebei versierd met klimop in de mist zoals vanochtend
Moeten we ook tijd voor hebben natuurlijk
xSwanHeart schreef:Haha, voor commentaar moet je nooit bang zijn hoor!
Staan je foto's wel op hyves dan? (A) Want ik wil ze natuurlijk wel zien
. Maar ik doe het toch maar niet omdat ik eigenlijk geen foto's van mezelf op internet mag plaatsen. Hyves kan er nog mee door omdat alleen vrienden (en handige computermensen) mijn foto's kunnen zien, maar bij bokt kan iedereen het zien en dat vinden m'n ouders niet zo. En dat snap ik wel, hoor.
) dan doe ik het maar niet
. Ow en de foto's zijn trouwens alweer van het stickie af omdat ik iets anders op stickie moest zetten en dat paste niet meer. Maar ik kan ze er zo weer op zetten, hoor. 
Rally vond het weer prachtig, die had na de eerste sprong de smaak weer te pakken, oortjes naar voren en blij zijn
Wie zat er trouwens op dan? Cynthia? En ini een hengst? Is dan zeker een driejarige ofzo? 
Zwerte schreef:jaaaa ik kom weer terug!!
Cynthia zat op prophet ja. En de hengst is idd een 3 jarige, ze hebben al een zadeltje opgehad en hij deed niks!
Haha ik heb net fotos gemaakt
Ik moet ze nog uploaden en dan zet ik ze drop
_Mara_ schreef:130 eurie, ik heb het al klaar liggen in de kast voor maandag
*
Maar de tarieven zijn ook wat verhoogd. Gezellig dat je nog steeds meeleest, trouwens! Hoe is het met jou en je Noorse harige vriendje Timmie?
Heel veel sterkte en succes met de operatie en het opknappen ervan. Ik hoop voor je dat je gauw weer opknapt en dat je geen zwabberknie meer hebt
. Dan worden jij en Rally nog betere vriendjes, ghehe.
. En hij maakt zich ook nog eens heel rond. Respect voor Cynthia dus, ik doe het haar niet na
.
Dacht hoe kan het ooit ineens zoveel duurder zijn 
Geen idee wat ze ermee van plan zijn maar als ik ini en karst zo hoorde heel wat!
Da's behoorlijk lang... Arme jij...
)
Of ze zijn heeeeeeel klein.
Had het wel een beetje verwacht want ini zei vorige week nog; als je zusje hem vandaag goed rijdt dan mag jij er volgende week op. Nou, ik naar Fotty toe, keek recht in een héél boos gezicht met ontblote tanden en platte oren. Hmmm... als dat maar goed gaat. In het begin ging ze nog even chagerijnig door maar nadat ik der in der oor gekrabt had was alles weer goed.
Dan het rijden, nouja hmm, ging wel lekker.
Ging nou niet geweldig goed maar ging ook niet bagger, het ging gewoon. Madam gedroeg zich aardig, wel soms een beetje nukkig. Wilde ik op een kleine volte ging ze rechts vastpakken, nouja ik had al aan ini gevraag/gezegd dat ik der in de galop eigenlijk niet zo goed op de hoefslag kreeg, meestal zat ik de hele galopronde op de volte. Toen zei ini: gewoon trappen en trekken en denken Rot toch op, ga over de hoefslag! *Slik* Dat was duidelijk.
Maar het werkte wel, je moet Fotty soms een beetje hard aanpakken anders gaat ze er met je vandoor. En de tweede galop, ik moet nog steeds lachen wanneer ik eraan denk.
Ik deed eigenlijk niet heel veel, ja ik was bezig me benen op hun plek te leggen en Fotty sprong dus aan in de galop en ini: goed zo! Keurig! En ik: Maar uhm ik deed niet zo veel. Ini: Maar zo hoort het ook! Ik dacht hmm ja zit wel een kern van waarheid in maar of het ook echt zo was, ik weet het niet. Misschien hadden Fotty en ik wel een één of andere innerlijke,telepatische band en dachten we allebei: Galop! Hahaha maar die galop ging echt lekker. 

)
Heel jammer dat ie verkocht is, anders hadden Marjolein en ik m gekocht
Nee hoor grapje ik heb al een superknollie, haha