RSC Ini slot

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Mara_

Re: RSC Ini slot

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 19:50

Nog gefeliciteerd idd en we willen wel foto's zien he van al dat gespring van jou. Tong uitsteken

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 19:53

loveshadow schreef:
Woooooow, 1.05 m?! Ik zou het niet eens durven! Grappig dat een tinker x tuiger zoveel springtalent heeft! Leuk hoor! Lachen

xSwanHeart schreef:
Eef > We verwachten wel een HAW-topic van je nu! Tong uitsteken Hij liep vet netjes Lachen Je vader heeft vast wel toffe plaatjes geschoten Lachen
Whaha dat durf ik niet zo goed, hihi! De foto's op zich waren al heel confronterend, moet nog hard aan m'n houding werken, zeg! M'n beugels kunnen wel een gaatje langer, ik moet m'n handen meer dragen en rechtop houden en af en toe heb ik m'n binnenbeen opeens raar naar achteren. En ik moet niet de hele tijd naar m'n paard zitten te kijken, hoe verleidelijk dat ook is Haha!
Bovendien plaats ik toch liever geen foto's van mezelf op internet op een site waar iedereen gewoon kan kijken. Op hyves kunnen alleen je vrienden je foto's bekijken (en handige computermensen Tong uitsteken ) en hier is het veel meer openbaar. Vind dat toch niet zo'n prettig idee, dus daarom komt er geen HAW-topic van mij, hihi. En ik ben bang voor al het commentaar. Knipoog Misschien ooit wel wat foto's in m'n profiel.

Haha, voor commentaar moet je nooit bang zijn hoor! Knipoog
Staan je foto's wel op hyves dan? (A) Want ik wil ze natuurlijk wel zien Lachen

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 19:03

Fotos are coming soon Lachen Moet 1 van mijn ouders tijd hebben om te maken Knipoog Ik heb ook een gothic jurk voor mijn verjaardag gekregen Lachen Daarmee gan we fotos maken van Kwal en mij en dan allebei versierd met klimop in de mist zoals vanochtend Lachen Moeten we ook tijd voor hebben natuurlijk Haha!

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 21:13

QualityLover schreef:
Fotos are coming soon Lachen Moet 1 van mijn ouders tijd hebben om te maken Knipoog Ik heb ook een gothic jurk voor mijn verjaardag gekregen Lachen Daarmee gan we fotos maken van Kwal en mij en dan allebei versierd met klimop in de mist zoals vanochtend Lachen Moeten we ook tijd voor hebben natuurlijk Haha!

Cool, die foto's wil ik ook zien. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 09:58

xSwanHeart schreef:
Haha, voor commentaar moet je nooit bang zijn hoor! Knipoog
Staan je foto's wel op hyves dan? (A) Want ik wil ze natuurlijk wel zien Lachen

Neeee, ik weet het, commentaar en kritiek kun je alleen maar van leren, I know Lachen . Maar ik doe het toch maar niet omdat ik eigenlijk geen foto's van mezelf op internet mag plaatsen. Hyves kan er nog mee door omdat alleen vrienden (en handige computermensen) mijn foto's kunnen zien, maar bij bokt kan iedereen het zien en dat vinden m'n ouders niet zo. En dat snap ik wel, hoor.
Maar ik zal eens even met hyves aan de slag gaan. Maar als het drie jaar per foto duurt (computer is niet bijster snel Tong uitsteken ) dan doe ik het maar niet Knipoog . Ow en de foto's zijn trouwens alweer van het stickie af omdat ik iets anders op stickie moest zetten en dat paste niet meer. Maar ik kan ze er zo weer op zetten, hoor. Haha!

Aaah het is weer bijna maaaaaandag! Ik moet betalen maar ik ben vergeten hoeveel het ook alweer gaat kosten met die tariefverhoging, weten jullie dat?

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 14:50

130 eurie, ik heb het al klaar liggen in de kast voor maandag Tong uitsteken

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 08:17

laatste les (snik snik) was echt super! Ik was beetje grieperig en had erna giga keelpijn maar dat was het waard. Rally was echt een engeltje! Ik merk dat ik door die knie echt niet meer kan rijden zoals eerst... Dus hoop echt dat dit gaat werken!
We hebben toch ook nog een sprongetje gemaakt. 2 lage kruisjes maar het was springen Haha! Rally vond het weer prachtig, die had na de eerste sprong de smaak weer te pakken, oortjes naar voren en blij zijn Haha!
Zo zeg die prophet kan springen!! Die sprong over een klein kruisje alsof het een oxer van 1,80 was! Erg komisch om te zien!

Ik wist niet eens dat ini een hengst had! Ben nu zn naam alweer kwijt maar wat een knapperd zeg!! en superlief ook nog!

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 08:41

Je laatste les? Of is het in verband met je knie? En je komt toch wel weer terug?

En fijn dat die weer zoveel plezier had met springen, en hahaha ja Prophet is echt een springkanon. Tong uitsteken Wie zat er trouwens op dan? Cynthia? En ini een hengst? Is dan zeker een driejarige ofzo?

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 08:48

jaaaa ik kom weer terug!!
Cynthia zat op prophet ja. En de hengst is idd een 3 jarige, ze hebben al een zadeltje opgehad en hij deed niks!

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 09:14

Wanneer mag je weer rijden dan, Sarah? Lachen

Wiko ^^ Kon het niet laten Tong uitsteken

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 10:08

Zwerte schreef:
jaaaa ik kom weer terug!!
Cynthia zat op prophet ja. En de hengst is idd een 3 jarige, ze hebben al een zadeltje opgehad en hij deed niks!

Hmmm Anthony misschien? Maar ik dacht dat dat al een ruin was......

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 11:20

*WEET VAN NIKS* Haha! Haha ik heb net fotos gemaakt Lachen Ik moet ze nog uploaden en dan zet ik ze drop Knipoog

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 14:40

_Mara_ schreef:
130 eurie, ik heb het al klaar liggen in de kast voor maandag Tong uitsteken

Is dat voor onder de 18 of boven?

* Jaaa leest nog steeds stiekem mee hoor Tong uitsteken *

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 17:14

Ja, dat is nog wel voor onder 18 jaar, maar we moeten nu betalen per 15 lessen in plaats van om de 10 lessen. Administratief gezien is dat handiger. Lachen Maar de tarieven zijn ook wat verhoogd. Gezellig dat je nog steeds meeleest, trouwens! Hoe is het met jou en je Noorse harige vriendje Timmie?

Aaah jammer dat het voorlopig je laatste les was, Sarah! Maar zo te horen was het wel een heerlijke afsluiting! Lachen Heel veel sterkte en succes met de operatie en het opknappen ervan. Ik hoop voor je dat je gauw weer opknapt en dat je geen zwabberknie meer hebt Tong uitsteken . Dan worden jij en Rally nog betere vriendjes, ghehe.
Haha, ja Prophet kan echt bijna een baan om de aarde maken, hihi. Ik zou met hem echt niet kunnen rijden, laat staan springen, ik heb er normaal gesproken al totaal geen gevoel voor, laat staan op een paard dat over een laag kruisje springt alsof het een hindernis van 1.80 is Tong uitsteken . En hij maakt zich ook nog eens heel rond. Respect voor Cynthia dus, ik doe het haar niet na Knipoog .

Whieee, morgenavond weer les maar ik ben wel een beetje blegh. Hopen dat het morgen een beetje lekker gaat.

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 17:37

Ow dan valt het nog wel mee Tong uitsteken Dacht hoe kan het ooit ineens zoveel duurder zijn Clown

En met mij is het goed en met Tim ook hoor!
Gisteren nog mooi naar het bos met hem geweest en zijn vriendje Bart. Karlijn heeft toen op Tim gereden en ik op Bart, 3 jarig Fjordje.

Hopelijk gaat je les morgen toch nog wel lekker Lachen

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 20:29

veel plezier morgen dames!!

het was idd anthony, maar die is dus nog hengst Haha! Geen idee wat ze ermee van plan zijn maar als ik ini en karst zo hoorde heel wat!

Idd respect voor cynthia! Ze rijd prophet echt netjes en springen ging ook goed volgens mij!

Ik mag minimaal een half jaar niet rijden... kan dus nog langer zijn! pfff dat word zwaar...

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 20:31

Wow, een half jaar! Gaaaap Da's behoorlijk lang... Arme jij...

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 20:51

ja lang he! En das dus het minimale...het kan nog langer duren!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 10:32

Pfff wat een hel. Sterkte ermee dan maar! Maar aan de andere kant is het fijner als je na minimaal een half jaar niet rijden gewoon kunt rijden zoals iedereen dan nog langer doorrijden met een knie die steeds minder doet wat jij wilt. Maar toch wel erg vervelend natuurlijk. Spannend hoor, hopen dat het allemaal hartstikke goed gaat! Ga je in Utrecht onder het mes? (haha echt een geruststellende uitdrukking Duivel Tong uitsteken )

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 15:35

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 19:14

Wat een leuke foto! Jammer dat het maar 1 foto is.

En Anthony echt nog hengst? Ik heb vandaag gekeken maar ik zag niks hangen. Clown Of ze zijn heeeeeeel klein. Tong uitsteken

En vandaag op Fotty. Haha! Had het wel een beetje verwacht want ini zei vorige week nog; als je zusje hem vandaag goed rijdt dan mag jij er volgende week op. Nou, ik naar Fotty toe, keek recht in een héél boos gezicht met ontblote tanden en platte oren. Hmmm... als dat maar goed gaat. In het begin ging ze nog even chagerijnig door maar nadat ik der in der oor gekrabt had was alles weer goed. Vork Dan het rijden, nouja hmm, ging wel lekker. Tong uitsteken Ging nou niet geweldig goed maar ging ook niet bagger, het ging gewoon. Madam gedroeg zich aardig, wel soms een beetje nukkig. Wilde ik op een kleine volte ging ze rechts vastpakken, nouja ik had al aan ini gevraag/gezegd dat ik der in de galop eigenlijk niet zo goed op de hoefslag kreeg, meestal zat ik de hele galopronde op de volte. Toen zei ini: gewoon trappen en trekken en denken Rot toch op, ga over de hoefslag! *Slik* Dat was duidelijk. Tong uitsteken Maar het werkte wel, je moet Fotty soms een beetje hard aanpakken anders gaat ze er met je vandoor. En de tweede galop, ik moet nog steeds lachen wanneer ik eraan denk. Tong uitsteken Ik deed eigenlijk niet heel veel, ja ik was bezig me benen op hun plek te leggen en Fotty sprong dus aan in de galop en ini: goed zo! Keurig! En ik: Maar uhm ik deed niet zo veel. Ini: Maar zo hoort het ook! Ik dacht hmm ja zit wel een kern van waarheid in maar of het ook echt zo was, ik weet het niet. Misschien hadden Fotty en ik wel een één of andere innerlijke,telepatische band en dachten we allebei: Galop! Hahaha maar die galop ging echt lekker. Lachen

Ja, ik heb wel fijn gereden. En waah Otske is verkocht! Hij gaat binnenkort weg naar zijn nieuwe huis... en hum ik heb er niet eens op kunnen rijden. Verdrietig

Nouja, zin in volgende week maar het duurt nog zo lang!

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 19:47

he jammer, otske is leuk!

gelukkig ging het met fotty al wat beter, zo te horen kanje al heel wat meer met dr dan ik!

Of anthony nog hengst is... ik dacht dat het anthony was (bruin, slank, jong, mooi koppie) en ini vroeg me of ik de hengst buiten wilde zetten dus dan lijkt het me wel he! En karst praatte er ook zo over..

Morgen operatie, erg spannend! En ik hoop daarna idd weer beter te kunnen rijden (100% word het nooit meer)

Twan vandaag naar de DA gehad... foto's gemaakt van knie en sprong, niks op te zien en alles wijst wederom op een peesblessure. Meneer heeft nu dus aan 3 benen (beide voorbenen had hij dus al) een peesblessure!! Met de voorste 2 onder controle maar altijd gevoelig... Nogal balen, hopelijk mag hij dit jaar voorgoed bij me blijven ipv weer een zomer kapot gaan..

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 21:00

Nouja, ik geloof je wel dat die hengst is, zo kan die zich wel gedragen in ieder geval. Tong uitsteken

Hopelijk gaat je operatie goed ja! En niet gaan stressen enz. komt allemaal vast wel goed. (Hahaha, de goede raad van het meisje dat al zenuwachtig wordt bij het idee van een spreekbeurt houden Tong uitsteken )

En wat poedersuiker van die peesblessure, het werkt ook nooit mee, 3 benen, arm paardje. Ach gut

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 14:03

Arme Tamara, zelfs ik heb nog op Ots gereden Haha! Heel jammer dat ie verkocht is, anders hadden Marjolein en ik m gekocht Tong uitsteken Nee hoor grapje ik heb al een superknollie, haha Lachen

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 18:06

Jij en ik? O?! Tong uitsteken