STAL MEYVLIET

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

CharlyBrown

Re: STAL MEYVLIET

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 15:54

Citaat:
ja whahah ONTHAREN bedoel ik hihi en ja is nieuw kan tegenwoordig ook gewoon bij de fysio, gewoon effe je enkelbanden scheuren en hup je word 2x per week onthaard nou en het kost niets lekker toch.

haha! dat meen je niet?????

verania

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-07 16:46

CharlyBrown schreef:
Citaat:
ja whahah ONTHAREN bedoel ik hihi en ja is nieuw kan tegenwoordig ook gewoon bij de fysio, gewoon effe je enkelbanden scheuren en hup je word 2x per week onthaard nou en het kost niets lekker toch.

haha! dat meen je niet?????

jaja dat meen ik,
heb gelijk voor maandag ook maar een afspraak gemaakt. weer effe ontharen en weer naar huis.

whahaha

gjalt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 21:40

whahhaa.... lijp!!

gjalt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 21:40

ing het is 14 juli oke?

CharlyBrown

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 22:58

HaileysComet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 05:34

Ook een valkbontje! Die heeft wel een mooie volle staart... Maar ik ben blij dat de staart van Hailey niet wit is, wordt zo snel vies. Haha!

Door die witte staart en witte manen lijkt het op een palominobonte, maar door zijn voorpluk en het zwarte pigment op zijn hoofd, zie je dat het een valk is.

Ik heb even op de website gekeken, hij is inmiddels verkocht en is maar 1.27m, wel een knap ventje hoor!

Kimmie.... 14 juli gezellig!

verania

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-07 07:06

HaileysComet schreef:
Ook een valkbontje! Die heeft wel een mooie volle staart... Maar ik ben blij dat de staart van Hailey niet wit is, wordt zo snel vies. Haha!

Door die witte staart en witte manen lijkt het op een palominobonte, maar door zijn voorpluk en het zwarte pigment op zijn hoofd, zie je dat het een valk is.

Ik heb even op de website gekeken, hij is inmiddels verkocht en is maar 1.27m, wel een knap ventje hoor!

Kimmie.... 14 juli gezellig!

leuk dier ook hoor maar hailey blijft de mooiste Haha!

gisteren op stal geweest en ehm banaan heeft ijzers hihi echt een raar gehoor klik klak klik klak.
ze gaan idd wel anders lopen door die ijzers echt raar.

maar goed vandaag blijf ik misschien wel thuis en ben ik niet op stal te zien, gisteren stiekem op stal zonder krukken gelopen en dat heb ik geweten pff nu een beetje auw auw.

nou doei een fijne dag allemaal

gr shir

HaileysComet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 12:29

Shirley ik zou die voet echt wat rust gunnen hoor. Iemand op mijn werk ging op de beruchte sportdag voetballen, wilde iets van een sliding maken maar dat ging niet helemaal goed, naar het ziekenhuis gebracht, daar vertelde ze dat hij gewoon rust moest nemen, verder niets.

Liep er nog even mee door en nu is zijn pees van zijn bot gescheurd, wordt eerdaags geopereerd en moet dan 6 maanden (!!!!!) in het gips.

Hailey is natuurlijk de knapste, maar zo'n leuk valkbont vriendje had ze denk ik wel graag willen hebben. Zou een leuk setje zijn. Ik denk dat het veulen van Hailey er zo uit gaat zien (maar dan aub wel met zwarte benen en zwarte manen/staart). Schijnheilig

Heb net stoelmassage op mijn werk gehad, mijn spieren, rug en schouders zijn weer verslechterd, moet dus toch weer op zeer korte termijn naar de Manueel Therapeut. Zat ook nog iets van een slijmbeursontsteking aan mijn linkerarm/schouder. Ga het zo op advies van haar even koelen. Heb alleen geen coolpack, dus dat wordt een plastick zakje met ijsklontjes... of het pak spinazie...

verania

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-07 12:52

HaileysComet schreef:
Shirley ik zou die voet echt wat rust gunnen hoor. Iemand op mijn werk ging op de beruchte sportdag voetballen, wilde iets van een sliding maken maar dat ging niet helemaal goed, naar het ziekenhuis gebracht, daar vertelde ze dat hij gewoon rust moest nemen, verder niets.

Liep er nog even mee door en nu is zijn pees van zijn bot gescheurd, wordt eerdaags geopereerd en moet dan 6 maanden (!!!!!) in het gips.

Hailey is natuurlijk de knapste, maar zo'n leuk valkbont vriendje had ze denk ik wel graag willen hebben. Zou een leuk setje zijn. Ik denk dat het veulen van Hailey er zo uit gaat zien (maar dan aub wel met zwarte benen en zwarte manen/staart). Schijnheilig

Heb net stoelmassage op mijn werk gehad, mijn spieren, rug en schouders zijn weer verslechterd, moet dus toch weer op zeer korte termijn naar de Manueel Therapeut. Zat ook nog iets van een slijmbeursontsteking aan mijn linkerarm/schouder. Ga het zo op advies van haar even koelen. Heb alleen geen coolpack, dus dat wordt een plastick zakje met ijsklontjes... of het pak spinazie...

ja ma ik zal rust nemen, doe ik nu de hele middag al goed he alleen maar zitten voet op een stoel hoog en computeren whaha.

en ehm stoelmasage pff wil ik ook lijkt me heerlijk na de wandelingen met krukken, even mijn schouders los laten kneeen hmmm lijkt me lekker.

en ehm cleo heeft nog wel coopack liggen heb je gelijk een rede om even langs stal te gaan.
ik mis iedereen zo ontzettend.

gr

HaileysComet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 13:02

CharlyBrown

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 14:11

Dames, ik heb de knoop doorgehakt. Ik ga verhuizen met Udon.

Wil uitmesten en opstrooien als ik dat wil,
wil mijn paard voeren wat ik zelf wil,
wil mijn paard zolang op het land als ik dat wil,
wil mijn paard zo vaak in de paddock als ik dat wil

haha! en zo kan ik nog wel even door gaan.

Daarnaast wil ik lekker buiten kunnen rijden,
en ik wil niet meer eerst om het hoekje van het terrein hoeven te kijken, om te zien wat voor een donderbui er nu weer hangt.

Ik vind het wel spannend, naar een andere stal. Maar dit voelt wel als een juiste beslissing.

Eind van volgende maand ben ik foetsie.
Ik ga naar Drevijn (waar Gaelle ook staat)

Ik heb er veel zin in!

verania

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-07 14:14

CharlyBrown schreef:
Dames, ik heb de knoop doorgehakt. Ik ga verhuizen met Udon.

Wil uitmesten en opstrooien als ik dat wil,
wil mijn paard voeren wat ik zelf wil,
wil mijn paard zolang op het land als ik dat wil,
wil mijn paard zo vaak in de paddock als ik dat wil

haha! en zo kan ik nog wel even door gaan.

Daarnaast wil ik lekker buiten kunnen rijden,
en ik wil niet meer eerst om het hoekje van het terrein hoeven te kijken, om te zien wat voor een donderbui er nu weer hangt.

Ik vind het wel spannend, naar een andere stal. Maar dit voelt wel als een juiste beslissing.

Eind van volgende maand ben ik foetsie.
Ik ga naar Drevijn (waar Gaelle ook staat)

Ik heb er veel zin in!

okidoki,

het zat er wel aan te komen dat je zou gaan en als je denkt dat je daar beter staat moet je het zeker doen,
Let wel op elke stal is er wel wat, ik heb er in mijn paardenjaren veel gezien en overal is wel wat.

maar goed hoop dat je het daar veel naar je zin zal krijgen en je komt vast nog wel eens buurten of starten ?

gr shir

CharlyBrown

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 14:19

tuurlijk! elke stal is wel wat.
net zoals niemand perfect is.

Maar, ik vind persoonlijk, dat er wel heel vaak wat is op Meyvliet. Ik heb me nooit helemaal op mn gemak gevoelt daar, en loop (of rij) daar vaak op m'n tenen. Nu ik mijn eigen paard heb kan ik ook eindelijk de beslissing nemen om te vertrekken.
Daarnaast wil ik mijn paard afwisseling bieden, en dus ook een paar keer in de week ongecompliceerd door het bos kunnen racen.

verania

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-07 14:41

CharlyBrown schreef:
tuurlijk! elke stal is wel wat.
net zoals niemand perfect is.

Maar, ik vind persoonlijk, dat er wel heel vaak wat is op Meyvliet. Ik heb me nooit helemaal op mn gemak gevoelt daar, en loop (of rij) daar vaak op m'n tenen. Nu ik mijn eigen paard heb kan ik ook eindelijk de beslissing nemen om te vertrekken.
Daarnaast wil ik mijn paard afwisseling bieden, en dus ook een paar keer in de week ongecompliceerd door het bos kunnen racen.

is ook wel lekker dat is ook het enigste dat ik mis, niet dat ik zo graag naar buiten wil maar na het werken effe buiten uitstappen is wel lekker.

maar ik ga effe ruimen hier

gr shir

gjalt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 20:13

ik hoorde het van gaelle leuk hoor!!!!!

Chocolaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 20:44

Ja, goede beslissing. Ik vind het echt héél belangrijk voor een paard dattie buiten komt, en met Udie is dat gevaarlijk langs de vliet, dus is een andere staol de enige oplossing. En ik begrijp wat je bedoeld met onweersbuien Knipoog

Veel plezier Louise, ik ga je wel missen hoor!

lytse2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 09:45

Goede beslissing. Daar kan je zo het bos in. Wij hebben gewoon massel met lytse dat ze makkelijk is met naar buiten gaan. Ik begrijp ook wat je bedoeld met onweersbuien.

Ik vind het wel jammer dat je weggaat.

verania

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-07 17:25

hai hai,

zo gisteren NIET op stal geweest ja ja knap hé.

vandaag wel weer mijn koppie laten zien,
was vreselijk saai in het begin er was niemand , nou ja niemand sander was er dan maar verder???

totdat er eindelijk wat mensen aankwamen kwakkelen,
even gekeken naar alex met haar boef ,

toen maar weer naar huis toe gegaan,
morgen ben ik er weer, even mijn auto legen ligt vol met spullen van mike, dus als jullie niets te doen hebben whaha.

gr shir en een fijn weekend nog

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Chocolaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 21:44

Banaantje heeft vandaag lekker gelopen met Marianne, zag er echt goed uit.

verania

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-07 09:27

Chocolaatje schreef:
Banaantje heeft vandaag lekker gelopen met Marianne, zag er echt goed uit.

oke mooi zo,

ik zag haar nog met minko ik ree toen net weg met de auto en hun kwamen richting stal.

nou ik ga straks maar weer naar stal toe.

gr en tot straks

verania

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-07 19:13

hai hai,

zo het was vandaag gewoon druk op stal whaha eindelijk eens.
marianne heeft verania met dubbele longe gelongeerd marianne deed dat voor het eerst heel knap hoor met al die lijdsels in je handen whaha.

daarna is ze lekker op het land gegaan, ik nog even gekeken naar de vos van mike die ging sander rijden, en met reinier zitten kletsen met een bakkie koffie in de kantine.
cleo met sandra heerlijk een buiten rit gemaakt whaha ze kwamen zeiknat terug ook ehm hoe heet ze ook alweer met ghasie die ging ook effe eigenwijs naar buiten.

de hengst van mike is trouwens best wel stout geweest, hij stond los in de buitenbak en zag ik de wei ernaast 2 mooie merrie's staan van ria, hij dacht daar moet ik wezen, wat doet die L*L springt achterin bij de mesthoop zeg maar over het hek en de sloot heen en hupla zo de wei in whaha.
gelukkig niets gebeurt verder maar die kan dus ook al niet los.

maar goed ik ga effe lekker tv kijken en straks misschien wel effe spelletje doen op www.spelpunt.nl en ehm ingrid kom je ook?

gr

Chocolaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 19:27

Jeeetje, wel een springtalent dan!

verania

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-07 19:27

Chocolaatje schreef:
Jeeetje, wel een springtalent dan!

ja idd sandra had ook zoiets van hmmm die wil ik wel kopen whaha.

en ehm noor lekker geslapen trouwens gisteren whaha

gr

verania

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-07 19:43

Chocolaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 21:30

Ja echt te komisch. Ze moet lachen om dit filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=Z4Y4keqTV6w

Ook wel grappig.

Ben er achter wie me wakker gebeld had, Kim kent hem ook nog, Sjoerd van onze vakantie van vorig jaar Gestoord Anders zoek je ff een hobby. Dat die mijn nummer (nog?) heeft.