Citaat:ja whahah ONTHAREN bedoel ik hihi en ja is nieuw kan tegenwoordig ook gewoon bij de fysio, gewoon effe je enkelbanden scheuren en hup je word 2x per week onthaard nou en het kost niets lekker toch.
haha! dat meen je niet?????
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Citaat:ja whahah ONTHAREN bedoel ik hihi en ja is nieuw kan tegenwoordig ook gewoon bij de fysio, gewoon effe je enkelbanden scheuren en hup je word 2x per week onthaard nou en het kost niets lekker toch.
CharlyBrown schreef:Citaat:ja whahah ONTHAREN bedoel ik hihi en ja is nieuw kan tegenwoordig ook gewoon bij de fysio, gewoon effe je enkelbanden scheuren en hup je word 2x per week onthaard nou en het kost niets lekker toch.
haha! dat meen je niet?????

HaileysComet schreef:Ook een valkbontje! Die heeft wel een mooie volle staart... Maar ik ben blij dat de staart van Hailey niet wit is, wordt zo snel vies.
Door die witte staart en witte manen lijkt het op een palominobonte, maar door zijn voorpluk en het zwarte pigment op zijn hoofd, zie je dat het een valk is.
Ik heb even op de website gekeken, hij is inmiddels verkocht en is maar 1.27m, wel een knap ventje hoor!
Kimmie.... 14 juli gezellig!

HaileysComet schreef:Shirley ik zou die voet echt wat rust gunnen hoor. Iemand op mijn werk ging op de beruchte sportdag voetballen, wilde iets van een sliding maken maar dat ging niet helemaal goed, naar het ziekenhuis gebracht, daar vertelde ze dat hij gewoon rust moest nemen, verder niets.
Liep er nog even mee door en nu is zijn pees van zijn bot gescheurd, wordt eerdaags geopereerd en moet dan 6 maanden (!!!!!) in het gips.
Hailey is natuurlijk de knapste, maar zo'n leuk valkbont vriendje had ze denk ik wel graag willen hebben. Zou een leuk setje zijn. Ik denk dat het veulen van Hailey er zo uit gaat zien (maar dan aub wel met zwarte benen en zwarte manen/staart).
Heb net stoelmassage op mijn werk gehad, mijn spieren, rug en schouders zijn weer verslechterd, moet dus toch weer op zeer korte termijn naar de Manueel Therapeut. Zat ook nog iets van een slijmbeursontsteking aan mijn linkerarm/schouder. Ga het zo op advies van haar even koelen. Heb alleen geen coolpack, dus dat wordt een plastick zakje met ijsklontjes... of het pak spinazie...
CharlyBrown schreef:Dames, ik heb de knoop doorgehakt. Ik ga verhuizen met Udon.
Wil uitmesten en opstrooien als ik dat wil,
wil mijn paard voeren wat ik zelf wil,
wil mijn paard zolang op het land als ik dat wil,
wil mijn paard zo vaak in de paddock als ik dat wil
haha! en zo kan ik nog wel even door gaan.
Daarnaast wil ik lekker buiten kunnen rijden,
en ik wil niet meer eerst om het hoekje van het terrein hoeven te kijken, om te zien wat voor een donderbui er nu weer hangt.
Ik vind het wel spannend, naar een andere stal. Maar dit voelt wel als een juiste beslissing.
Eind van volgende maand ben ik foetsie.
Ik ga naar Drevijn (waar Gaelle ook staat)
Ik heb er veel zin in!
CharlyBrown schreef:tuurlijk! elke stal is wel wat.
net zoals niemand perfect is.
Maar, ik vind persoonlijk, dat er wel heel vaak wat is op Meyvliet. Ik heb me nooit helemaal op mn gemak gevoelt daar, en loop (of rij) daar vaak op m'n tenen. Nu ik mijn eigen paard heb kan ik ook eindelijk de beslissing nemen om te vertrekken.
Daarnaast wil ik mijn paard afwisseling bieden, en dus ook een paar keer in de week ongecompliceerd door het bos kunnen racen.

Chocolaatje schreef:Banaantje heeft vandaag lekker gelopen met Marianne, zag er echt goed uit.
Chocolaatje schreef:Jeeetje, wel een springtalent dan!
Anders zoek je ff een hobby. Dat die mijn nummer (nog?) heeft.