Lief paardje
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

haha
Degene die wint mag Im knuffelen. (Had Lindsey mr niet zo op moeten scheppen, nu willen we allemaal weten hoe geweldig Im wel niet is)

?
? 
Hoe dat verder gegaan is,weet ik niet precies!
Rebeccatjuh schreef:Enriqo & Odessa?![]()
Succes drmee!
LindsyImmie schreef:Tess is inderdaad ingeslapen. Het is niet zo dat ze niet naar de dierenarts wilde gaan volgens mij... Tess ging naar het land, de man van wie de weilanden waren vroeg of ze gewend was aan gras, Dory antwoordde ja. zij dacht namelijk dat hij bedoelde of Tess wel eens had gegraasd, hij bedoelde echter of Tess of een landje met wat minder gras moest staan of op het land met volop gras.
Tess ging dus naar land met volop gras, heeft zich helemaal vol gegeten en kreeg zo'n erge koliek dat ze haar hebben moeten laten inslapen... erg zielig![]()
Ik weet het ook allemaal niet precies meer, maar volgens mij was dit zo in grote lijnen hoe het is gegaan.

silviaftmax schreef:Hallo allemaal,
Patricia, hoe verzin je het om achterstevoren op je paard te gaan zitten met een volle kantine?![]()
Maar goed, laat ik mn mond maar houden, ik heb ook altijd van die inteligente acties.![]()
Waarom noem je de 2 slangen niet jip en janneke? Heeel toepasselijk![]()
Silvia
Miss_Favre schreef:@_mistique_ :
Jij hebt Tess toch maar 3 dagen gedaan ofzo?? Of misschien leek dat zo kort in mijn herinnering...?
Anyway,ze wilde Tess naar het weiland doen voor de zomermaanden,niet laten wennen aan het gras eten,en ze had haar op een (waarschijnlijk) te eiwitrijk weiland gezet,wat dan natuurlijk niet erg verstandig is. Tess heeft dus koliek gekregen daar en is helaas overleden...Hoe dat verder gegaan is,weet ik niet precies!
Ja Taat,je hebt mooie spulletjes gekocht!

Hobbel, hobbel, hobbel! patricia!! schreef:Hey _mistique_
bekende nick dat paardje ken ik.
Ik reed haar altijd in de caroussel les op Hippy.
Fijn voor haar dat ze nu eigen paard is!![]()
Tijdens de buitenritten hoorde ik haar hijgen en puffen..
Ze had echt last van haar luchtwegen op een gegeven moment..
Ik ben een keer met haar ervandoor gegaan in de les ....toen ik er achterstevoren opzat![]()
Mischien heb je het toen wel gehoord!
Was het gesprek van de week op hippy Whahahahaha
Gerard roepen..Laat je vallen!!!!!.. Maar ik zag die achterbenen onder me bokken en heb me goed vastgehouden...Was weer een van de vele vage acties van mij
Ik had net de pech dat de hele kantine vol zat ook...

kan mistique ervandoorgaan dan
_mistique_ schreef:Kbaal echt zo dat ze verkocht is![]()
reed altijd op haar en op Inez...en inez werd natuurlijk ook verkocht
inezje is er nu ook niet meer
whahaha nee niet gehoordkan mistique ervandoorgaan dan