Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Jobbeltje schreef:@ Jesscia: heb jij niet ook nog een tijdje op IPC (PTC Plus) gewerkt/stage gelopen?

.
.
.
.
Nadine240904 schreef:Ah gaaf! Zondag?
jornajulia schreef:Ik ga wapper niet leasen... Ik heb met mariska gepraat en hoe bepaalde zaken daar geregeld (gaan) worden en hoe er met het personeel om wordt gegaan daar ben ik het totaal niet mee eens. Ik ga niet in op details maar ik denk dat veel van jullie niet weten wat er speelt. En dat contract daar ben ik het niet mee eens en daar zet ik mijn handtekening niet onder. Vooral de borg vindt ik veel te veel. En als je paard iets mankeer, bv. peersblessure dan kun je mooi het bokje worden omdat je dan wel doorbetaald maar je paard staat wel een paar maanden stil in het ergste geval.
Daarentegen ben ik het ook niet eens met het feit dat er geen toezicht meer is straks, paarden zoals dironja en kai hebben goede begeleiding nodig van mensen die weten waar ze het over hebben en doen, voor de paarden is het leasen goed, maar het kan ook verkeer gaan.
Ik kom weer van het leasen terug, vindt het heel jammer dat ik wapper moet gaan missen maar het is niet anders.
Ik ga elders rijden waar het ' gratis' is, en laat mariska daar komen les geven.
Succes allemaal met jullie paardjes!
Moet alleen nog even een zadel.