Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 21:15

Bijna wel he Vork Wat nog het ergste is, we hebben een hele lijst meegekregen met kledingvoorschriften en gedragsvoorschriften. Echt te hilarisch voor woorden. Maarja, we moeten het er maar mee doen niet? Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 21:15

Wowowoooow 30!!!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 21:18

Haha omg geweldig... *LOL*

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 21:18

Miss_Montana schreef:
Wowowoooow 30!!!

Go jij! Go jij!

*Wacht nog steeds op foto's van NK*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 21:19

Ja, maar die komen denk ik morgen pas Tong uitsteken Maargoed, ik ga nu toch echt. Ik spreek je morgen hopelijk nog als ik die uren overleef Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 21:19

Doeiiiiii!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 21:22

Haha succes morgen! Haha!
Dagjes

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 09:16

Môgge... Gaaaap

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 12:30

Heb de deken niet. Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 15:28

WAT?!! Waarom niet? Wat een tr*t!

Pff ben echt half in slaap gewoon na al die presentaties. Nu nog 1 en dan ben ik gelukkig klaar Dromen

schumiegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 15:49

Hallo, was een weekend in mijn huis in putten dus was even niet zoveel op bokt. Heb trouwens van de week niet gereden.Zijn nl een aantal ontwikkelingen.Heb een goede baan aangeboden gekregen bij mijn voormalig werkgever en we hebben besloten naar putten te verhuizen.Ik ga weer gewoon springpaarden trainen naast mijn studie.Heb gister al weer twee getraind en heb vandaag toch een spierpijn.
Is wel grappig heb een jaar niet gereden,nu drie keer western,stap gister op een springzadel en rij zo weer weg.Net alsof ik het gister nog gedaan had,alleen spieren vertellen de werkelijkheid Haha!
Vond harstikke leuk bij Eef en als dit niet op me pad gekomen was ik er ook zeker mee door gegaan maar deze kans kon financiel niet laten lopen!
Enne kwpners daar heb je ook heel veel verschil in hoor Haha! Haha!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 15:56

Jammer Schumiegirl, je leek zo vastbesloten om toch de westernkant op te gaan.

Ik kwam gisterenavond rond een uur of 9 op stal om de paarden te doen, en iedereen was al weg, maar Evelien kwam me tegenmoet en vertelde dat ze Nederlands Kampioen geworden was! Echt ontzettend gaaf. Toen ik later de kantine inkwam was hij helemaal versierd met oranje ballonnen en oranje slingers.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 16:28

Haha die oranje kantine klinkt gaaf... *LOL* Ik hoop dat de fotograven snel zijn met de foto's. Lachen

Miss_Montana schreef:
WAT?!! Waarom niet? Wat een tr*t!

Pff ben echt half in slaap gewoon na al die presentaties. Nu nog 1 en dan ben ik gelukkig klaar Dromen

Stuur je de pb wel die ik heb gekregen, kan je meteen meehelpen met verzinnen wat ik daar nou op moet antwoorden want ze stuurde 't nogal op een rotmoment (k*tdag gehad), en ik kan zelf echt niet verzinnen wat ik daar nou op moet zeggen... Scheve mond

@schumiegirl, jammer dat je niet verder gaat met westernrijden, maargoed dat is natuurlijk geheel aan jou om te beslissen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 17:23

@Schumiegirl: Wat balen zeg! Maar wel goed dat je een beslissing hebt genomen, anders blijf je maar twijfelen. Je bent iig nog steeds welkom bij Eef denk ik Ja

@Cassidy: Echt leuk dat ze de kantine hadden versierd. Jij bent dus lekker wezen feesten gister? Tong uitsteken

@Jus: Ik zou ook niet weten hoe je daarop zou moeten reageren. Tis nogal heftig. Ik ga wel even verzinnen... Hoezo heb je dan een rotdag gehad? Ach gut

schumiegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 17:28

Als dit niet op mijn pad was gekomen(is allemaal nog al onverwacht gebeurd)was ik ook zeker met western rijden door gegaan en dan misschien wel helemaal om gegaan.Maar oude liefde roest niet en springpaarden en hunters trainen vind ik toch wel een van de mooiste dingen om te doen!

Tof dat Eeef kampioen is geworden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 17:38

Idd, schumie!

Zijn er toevallig al nog meer uitslagen ergens bekend van het NK?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 17:47

Nou op een paar bokkers en Eef die zwaar enthousiast aan 't pb'en is na, heb ik nog niks gehoord... Clown

Heb maar een pb teruggestuurd en hoop dat ze 'm dan bij dat Tentenkampgebeuren tegen komt... Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 17:49

Dat vind ik wel echt heel tof van haar dat ze dat aanbied Ja

Maargoed, ik ga ff eten. Lekker Turkse Pizza gehaald voor vanavond. Heb zo autorijles dus dat word vast gezellig, moet niet te veel praten dan denk ik Clown

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 18:05

Ik was te laat voor het feest, de vogels waren al gevlogen was alleen op stal. Maar ja, de paarden moeten er wel uit...Rejoice liep een partijtje te bokken, had ik al een hele tijd niet meer van haar gezien.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 18:25

Jammer dat je te laat was voor 't feest, je kan niet alles hebben he. Moest Rejoice van d'r overtollige energie af? Nagelbijten / Gniffelen

Zit trouwens weer op m'n werk, volgende pauze is om 8 uur.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 18:27

Rejoice moet eens in de week een keertje los om idd even te kunnen bokken en te kunnen spelen. Ik krijg er dan daags daarom een heel rustig en tevreden paard voor terug, als ik een keertje een week oversla wordt ze heel agressief.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 22:06

Haha gewoon stoom afblazen dus, achja daar is niks mis mee. *LOL* Als ik de sporen in 't weiland zie bij Stees dan lijkt ze ook wel 'ns stoom af te moeten blazen... Nagelbijten / Gniffelen

Enne Beau, hoorde net dat iemand vlak voor kantoor met een lesauto tegen een vrachtwagen op is gereden, heb jij daar wat mee te maken? *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 16:42

Hahaha grappig van Rejoice! Lekker even stoom afblazen is altijd lekker. Ook leuk om te zien dat vrolijke bokken Ja

Eeehm...ik wou het nog zo geheim houden Suus!!! Haha!

Maar eerlijk waar, ik heb gisteravond wel bijna 3 botsingen gehad Nagelbijten / Gniffelen Maar geheel niet mijn schuld gelukkig Bloos Eerst was er een bus die van rechts kwam maar geen voorrang had, kennelijk was de chauffeur vergeten dat hij nog een lange achterkant had want ik moet bovenop mijn rem staan. Vervolgens haal ik op de snelweg een golf in, een tijdje later ging ik van de snelweg. Ik moest meteen na de afrit van rijbaan verwisselen anders zou ik de verkeerde rijbaan nemen. Komt ineens als ik naar links wil diezelfde golf vlak na die afrit mij als een bezetene inhalen! Nou, toen weer bijna thuis. Daar ging ik rechts afslaan de drempel op om mijn wijk in te gaan, er stond een andere auto te wachten want hij had lange bocht ik korte dus ik had voorrang. En net toen ik de hobbel op reed besloot die jongen even vol gas voor mij te duiken! Jeez ik schrok me kapot Boos! Maarja, wel weer wat ervaringen rijker. Niemand vertrouwen behalve mezelf met autorijden dus .

Wat een mafkezen heb je toch op de weg!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 16:47

Haha ik hoor 't al, wanneer ik in een auto stap gaat dat nooit goedkomen, als 't niet door mijn rijgedrag komt dan komt d'r door de frustraties die ik af moet reageren vanwege 't rijgedrag van anderen... Nagelbijten / Gniffelen

Ben trouwens aan 't klooien met m'n profiel... Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 18:40

Hahaha ach joh, dat komt allemaal wel goed. Op een gegeven moment word het automatisme en ga je sneller reageren in dat soort situaties. Maar idd, je kan van sommige mensen wel hun nek omdraaien kwa rijgedrag.

Is hij nog wel heel je profiel? Heb laatst gezien dat je weer foto's van andere poownies incl Charming erbij had gezet. Zag er leuk uit! Ja