Wat nog het ergste is, we hebben een hele lijst meegekregen met kledingvoorschriften en gedragsvoorschriften. Echt te hilarisch voor woorden. Maarja, we moeten het er maar mee doen niet?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wat nog het ergste is, we hebben een hele lijst meegekregen met kledingvoorschriften en gedragsvoorschriften. Echt te hilarisch voor woorden. Maarja, we moeten het er maar mee doen niet?

Miss_Montana schreef:Wowowoooow 30!!!

Maargoed, ik ga nu toch echt. Ik spreek je morgen hopelijk nog als ik die uren overleef

Ik hoop dat de fotograven snel zijn met de foto's. 
Miss_Montana schreef:WAT?!! Waarom niet? Wat een tr*t!
Pff ben echt half in slaap gewoon na al die presentaties. Nu nog 1 en dan ben ik gelukkig klaar

Als ik de sporen in 't weiland zie bij Stees dan lijkt ze ook wel 'ns stoom af te moeten blazen... 

Maar geheel niet mijn schuld gelukkig
Eerst was er een bus die van rechts kwam maar geen voorrang had, kennelijk was de chauffeur vergeten dat hij nog een lange achterkant had want ik moet bovenop mijn rem staan. Vervolgens haal ik op de snelweg een golf in, een tijdje later ging ik van de snelweg. Ik moest meteen na de afrit van rijbaan verwisselen anders zou ik de verkeerde rijbaan nemen. Komt ineens als ik naar links wil diezelfde golf vlak na die afrit mij als een bezetene inhalen! Nou, toen weer bijna thuis. Daar ging ik rechts afslaan de drempel op om mijn wijk in te gaan, er stond een andere auto te wachten want hij had lange bocht ik korte dus ik had voorrang. En net toen ik de hobbel op reed besloot die jongen even vol gas voor mij te duiken! Jeez ik schrok me kapot
Maarja, wel weer wat ervaringen rijker. Niemand vertrouwen behalve mezelf met autorijden dus
.